O szkoleniu
Z tego szkolenia uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób najbardziej efektywnie pracować zdalnie:
- Jakie nawyki będą wspierać pracę zdalną?
- W jaki sposób zorganizować swoją pracę zdalną i całego zespołu?
- Jaki powinien być zgrany zespół zdalny?
- Jak wyglądają role poszczególnych osób w pracy zdalnej?
- Co to jest kodeks honorowy i dlaczego warto go stworzyć?
- Jakie są metody na podniesienie efektywności pracy?
- Dlaczego konieczna jest zmiana roli menedżera? Kim teraz powinien być lider?
- W jaki sposób zespół powinien komunikować się w pracy zdalnej?
- Jakie zasady wprowadzić w czasie grupowych spotkań z zespołem?
- Dla kadry zarządzającej
- Dla pracowników wykonujących pracę zdalną
- Dla osób, które są na programach menedżerskich
- Dla osób, które dostały niedawno awans na stanowisko menedżera
Program szkolenia
MODUŁ I ZMIANA NAWYKÓW
- Zmiana codziennych nawyków
- potrzebne umiejętności
- akceptacja zmiany
- test adaptacji do zmian
MODUŁ II PLAN PRACY
- Organizacja przestrzeni do pracy
- Unikanie rozpraszaczy
- Plan dnia
- godziny pracy
- przerwy
- work life balance
- test: mój styl pracy pokazujący zagrożenia w pracy zdalnej
MODUŁ III ZESPÓŁ W PRACY ZDALNEJ
- Co wyróżnia dobry zespół?
- Cechy nieefektywnego zespołu
- Kodeks honorowy
- Metoda 6 kapeluszy Edwarda De Bono
- Jak wykorzystać talenty zespołu do pracy zdalnej?
MODUŁ IV EFEKTYWNOŚĆ I KOMUNIKACJA
- Samodyscyplina
- Metoda Pomodoro
- Metoda 45/15
- Metoda interwałów
- Priorytety
- Komunikacja
- piramida komunikacji
- komunikacja pisana - zasady
- zachowania obronne i wspierające
- reakcja na opór
- test na komunikatywność
- bariery w komunikacji
- konflikt w komunikacji
- źródła konfliktów
- test na rozwiązywanie konfliktów
- posoby rozwiązywania konfliktów
- praca zdalna – system spotkań
MODUŁ V PRZYWÓDZTWO
- Z roli kontrolera na doradcę
- Pewność siebie
- Konsekwencja
- Motywowanie
- Podejmowanie ryzyka
- Test jakim typem lidera jesteś
Czas trwania
Szczegółowy harmonogram do uzgodnienia
Prelegenci
MAŁGORZATA DZIUBAŁA
Praktyk marketingu i sprzedaży z ponad 20 letnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach i polskich firmach. Strateg biznesu i kariery.
O mnie
Człowiek ze świata biznesu. Praktyk marketingu i sprzedaży z ponad 20 letnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach i polskich firmach. Strateg biznesu i kariery.
„Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem”- Konfucjusz
Wywodzę się ze świata biznesu. Dlatego preferuję praktykę od teorii. Staram się podzielić z uczestnikami szkolenia wiedzą, którą zdobyłam w czasie wieloletniej kariery zawodowej. Szkolę zgodnie z zasadą: mniej gadania, więcej działania.
Byłam członkiem zespołów oraz zarządzałam zespołami odpowiedzialnymi za rozwój i wdrażanie kompleksowych projektów, wprowadziłam na rynek wiele produktów, przeprowadziłam kilkadziesiąt kampanii reklamowych. Przeszłam przez wiele szczebli organizacji, dzięki czemu posiadam odpowiednie kompetencje oraz szeroką wiedzę zdobytą na różnych stanowiskach.
Dlaczego szkolę?
Lubię dzielić się wiedzą. Dawać nowe spojrzenie na biznes. Pokazywać przykłady, na podstawie których lepiej można zrozumieć pewne sytuacje biznesowe.
Doświadczenie zawodowe
Praktyk marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w jednej z największych korporacji międzynarodowych Unilever oraz znanej polskiej firmie Sante. Posiadam również kompetencje sprzedażowe - przez kilka lat pracowałam w korporacji w dziale sprzedaży i marketingu handlowego.
Jestem doświadczonym Dyrektorem Marketingu w branży FMCG. Przez 6 lat byłam szefową marketingu biznesu kulinarnego w UL (marka Knorr i Amino) na Polskę i kraje Bałtyckie, a przez 2 lata stałam na czele Działu Marketingu firmy Sante.
Pracuję jako konsultant biznesowy. Wspieram firmy i agencje reklamowe w rozwoju. Tworzę strategie marketingowe i koncepty kampanii, kreuję innowacje, rozwijam pomysły na działania w punkcie sprzedaży.
Jestem autorką wielu artykułów i poradników marketingowych. Pomagam również osobom w planowaniu ich karier zawodowych. Osoby, które rozpoczynają swoją przygodę z pisaniem, uczę w jaki sposób stworzyć swój pierwszy e-book.
Prywatnie
Uwielbiam kreatywność, a zmiany motywują mnie do działania. Marzę, aby na podstawie mojego scenariusza powstał film paradokumentalny. Od lata zakochana jestem w swoim rodzinnym mieście Poznaniu.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera
- Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
- W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS).
- Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Podłącze 31
- Kod pocztowy: 30-218
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 6772295062