Administracja Oracle - dla zaawansowanych

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na 5-dniowe szkolenie prowadzone w trybie online.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób mających administrować bazą danych. Szkolenie kładzie szczególny nacisk na zagadnienia związane z wykonywaniem kopii zapasowych bazy danych i jej odtwarzaniem po awarii.
Dlaczego warto wziąć udział?

KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z UKOŃCZENIA SZKOLENIA

Zdobycie wiedzy i umiejętności potrzebnych do administrowania serwerem bazy danych Oracle.
Szkolenie pozwala zdobyć umiejętności potrzebne do wykonywania kopii zapasowych bazy danych oraz jej odtworzenia po awarii serwera. Szkolenie jest jednym z elementów pozwalających przygotować się do egzaminu certyfikującego OCA i OCP.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie przeznaczone jest dla osób mających administrować bazą danych. Szkolenie kładzie szczególny nacisk na zagadnienia związane z wykonywaniem kopii zapasowych bazy danych i jej odtwarzaniem po awarii.

OCZEKIWANE PRZYGOTOWANIE SŁUCHACZY

Podstawowa wiedza w zakresie języka SQL i administracji systemów operacyjnych.

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie do bazy danych Oracle 11g XE
  2. Oracle 11g XE - architektura
  3. Instancja Oracle
  4. Pliki bazy danych
  5. Uruchamianie i zamykanie instancji bazy danych
  6. Struktury do składowania danych
  7. Przestrzenie tabel
  8. Przestrzeń wycofania
  9. Użytkownicy bazy danych
  10. Uprawnienia i role w bazie danych
  11. Monitorowanie pracy użytkowników
  12. Tworzenie strategii, kopii zapasowych i odtwarzania po awarii
  13. Backup i odtwarzania z wykorzystaniem narzędzi systemu operacyjnego
  14. Oracle Recovery Manager jako narzędzie do backupu bazy danych
  15. Zarządzanie repozytorium Oracle Recovery Managera
  16. Zastosowanie zarządcy mediów
  17. Tworzenie i odzyskiwanie danych z logicznej kopii bezpieczeństwa
  18. Warsztaty:
    • tryb archivelog - utrata pliku danych nie należącego do przestrzeni tabel system,
    • tryb archivelog - utrata dowolnego lub wszystkich plików danych i odzyskanie po wykonaniu uprzednio backupu online,
    • odtwarzanie po utracie wszystkich plików kontrolnych,
    • odtwarzanie bazy danych za pomocą rmana - opcja nocatalog,
    • odtwarzanie bazy danych za pomocą rmana - opcja katalog.

Czas trwania

5 dni

Prelegenci

Trener Altkom Akademia

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
3 000
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Altkom Akademia S.A.
  • Ulica i nr: ul. Chłodna 51
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1880008391

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Altkom Akademia S.A.
00-867 Warszawa, Polska
ul. Chłodna 51
woj. mazowieckie
Altkom Akademia jest częścią Grupy Altkom, przedsiębiorstwa założonego w 1988 roku i z sukcesem działającego nieprzerwanie przez ponad 30 lat. Od 1992 roku realizujemy szkolenia, kursy i rozmaite projekty edukacyjne skierowane zarówno do informatyków...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!