O szkoleniu
Główną korzyścią, którą osiągniesz po zakończeniu szkolenia Agile Project Management, jest wzrost zdolności do reagowania na problemy powstałe w trakcie trwania projektu. Poznanie zasad rządzących wprowadzaniem niezbędnych zmian w projekcie i wyborem najbardziej odpowiedniego momentu ich wprowadzenia pomoże Ci zaoszczędzić zasoby oraz dostarczyć projekt na czas w ramach określonego budżetu.
Szkolenie skierowane do osób odpowiedzialnych za uruchomienie, realizację i nadzór nad przebiegiem projektów, niezależnie od branży. Sponsorów, kierowników projektów, członków zespołów oraz członków biur projektów.
Szkolenie adresujemy również do wszystkich pracujących w środowisku projektowym, którzy chcą stosować koncepcję zwinnego zarządzania projektami AgilePM®.
Program szkolenia
Korzyści dla uczestnika szkolenia
- Szybsze i mniej kosztowne wprowadzanie zmian oraz ograniczenie możliwego ryzyka porażki projektu.
- Zrozumienie miejsca Agile Project Management w zarządzaniu projektami oraz różnic między tym podejściem a metodykami tradycyjnymi/alternatywnymi.
- Wyposażenie uczestnika w zbiór podstawowych zasad pracy, wiedzę teoretyczną oraz znajomość procesów niezbędnych do prowadzenia projektów zgodnie z tym podejściem.
- Poszerzenie komunikacji w projekcie oraz zwiększenie zaangażowania interesariuszy kluczowych dla osiągnięcia sukcesu projektu.
- Poznanie zasad niezbędnych do prowadzenia projektu zgodnie z wytycznymi Agile Project Management oraz zdobycie umiejętności dopasowania ich do danej sytuacji.
- Poznanie sposobów iteracyjnego wprowadzania zmian w projekcie skutkujących tworzeniem produktów bardziej dopasowanych do potrzeb klienta.
Korzyści dla organizacji
- Szybsze i skuteczniejsze wprowadzanie zmiany poprzez zastosowanie metodyki Agile PM®
- Użycie uporządkowanego i skalowalnego sposobu prowadzenia projektów.
- Osiągnięcie idealnej równowagi między standardami, rygorem i transparentnością.
- Zarządzanie pełnym cyklem życia projektu począwszy od rozpoczęcia go przez wykonanie, modyfikację po zakończenie.
- Zapewnienie jasnych ról i obowiązków wszystkim osobom uczestniczącym w projekcie.
- Kontrola jakości, efektów oraz zarządzanie ryzykiem, której celem jest zapewnienie rentowności projektu na każdym etapie jego realizacji.
- Sprawna współpraca między zespołami projektowymi i interesariuszami biznesowymi.
Czas trwania
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Altkom Akademia S.A.
- Ulica i nr: ul. Chłodna 51
- Kod pocztowy: 00-867
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1880008391