AI w biznesie: jak wykorzystać sztuczną inteligencję do budowania przewagi konkurencyjnej i zwiększenia sprzedaży

O szkoleniu

Idea szkolenia

  • Co czwarta firma w Polsce już korzysta ze sztucznej inteligencji (SI), by rozwinąć swój biznes (AWS, 2024). Aż 94% firm, które wdrożyły SI, osiągnęło wzrost przychodów. To szkolenie pokaże Ci jak to zrobić.
  • Kto szybciej zrozumie SI i opanuje jej język - zwiększy swoją efektywność, zaoszczędzi swój czas, energię i pieniądze. Firmy, które wprowadzą SI do codziennych operacji i procesów, szybciej zbudują przewagę konkurencyjną.
  • Na tym praktycznym i dynamicznym kursie, prowadzonym przez eksperta generatywnej SI i doświadczonego menedżera, nauczysz się jak SI i ChatGPT mogą konkretnie wspierać kluczowe działania biznesowe, umożliwiając firmie zwiększenie sprzedaży. Zobaczysz jak myślenie strategiczne liderów takich jak Jeff Bezos, Elon Musk i Bill Gates pozwala lepiej zrozumieć klientów i rynek w erze mediów społecznościowych, smartfonów i influencerów.
  • Kluczowym punktem szkolenia będzie 10 sprawdzonych i mega-skutecznych technik, które pomogą Ci wydobyć pełny potencjał z ChatGPT.
  • Zainwestuj w swoją przyszłość już dziś i wykorzystaj możliwości SI, aby przyspieszyć rozwój Twojej firmy!
  • Szkolenie nie wymaga żadnego wcześniejszego doświadczenia w zakresie SI.
Dlaczego warto wziąć udział?

Dlaczego warto?

  • Szkolenie będzie prowadzone przez znanego eksperta w dziedzinie generatywnej sztucznej inteligencji, ChatGPT, komunikacji, marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych, doświadczonego przedsiębiorcę i menedżera, trenera z ponad 20 letnią praktyką w Polsce i we Francji.
  • Konkretne i aktualne przykłady, sprawdzone szablony i gotowe rozwiązania kopiuj-wklej, które przyśpieszą wdrożenie w codziennej pracy.
  • Poprzednie webinary i szkolenia na temat wykorzystania sztucznej inteligencji i ChatGPT były bardzo wysoko oceniane przez uczestników z całej Polski.
  • Możliwość bezpłatnej 30-minutowej konsultacji z prowadzącym po szkoleniu.

 

Metody szkoleniowe

  • Prezentacja
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Demonstracja działania sztucznej inteligencji
  • Sondy i quizy
  • Sesja Q&A.

 

10 rzeczy, których nauczysz się na tym szkoleniu

  1. Opanujesz podstawy sztucznej inteligencji i ChatGPT Zrozumiesz, czym jest SI, jak działa i jakie są jej potencjalne zastosowania w biznesie. Dowiesz się, jak ChatGPT może wspierać różne aspekty zarządzania.
  2. Praktyczne zastosowanie wiedzy Dzięki ćwiczeniom praktycznym i indywidualnemu feedbackowi nauczysz się, jak efektywnie wdrożyć zdobytą wiedzę w codziennej pracy.
  3. Prompt Engineering Nauczysz się, jak tworzyć efektywne zapytania do ChatGPT, aby uzyskać najbardziej precyzyjne i przydatne odpowiedzi, co pozwoli Ci na lepsze wykorzystanie tej technologii.
  4. Rozpoznasz ograniczenia i możliwości SI Nauczysz się identyfikować, czego SI nie może zrobić lub robi źle, co pozwoli na bardziej świadome jej wykorzystanie w firmie. Unikniesz typowych pułapek i błędów.
  5. Bezpieczeństwo i prywatność Zdobędziesz wiedzę na temat zabezpieczania danych i minimalizowania zagrożeń związanych z używaniem narzędzi SI, co jest kluczowe w ochronie informacji biznesowych.
  6. Automatyzacja i produktywność Dowiesz się, jak wykorzystać SI do automatyzacji rutynowych zadań, co pozwoli Ci zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność pracy.
  7. Marketing i sprzedaż Nauczysz się, jak stosować SI do tworzenia kampanii marketingowych, pozyskiwania nowych klientów i zwiększania sprzedaży poprzez bardziej precyzyjne i efektywne działania.
  8. Zrozumiesz, jak SI wspiera innowacje produktowe Nauczysz się, jak wykorzystać ChatGPT do generowania nowych pomysłów, analizowania trendów rynkowych i wprowadzania innowacji, które wyprzedzają konkurencję.
  9. Tworzenie treści z pomocą SI Opanujesz techniki generowania tekstów, e-maili, opisów produktów i ilustracji za pomocą SI, co znacznie przyspieszy procesy kreatywne w Twojej firmie.
  10. Wykorzystanie narzędzi SI Poznasz różne narzędzia SI, które mogą wspierać rozwój biznesu i zarządzanie. Nauczysz się, jak z nich korzystać, aby usprawnić codzienną pracę.
Kto powinien wziąć udział?

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie

  • Przedsiębiorcy i właściciele firm: Osoby prowadzące własną działalność, które chcą zintegrować SI z ich obecnymi strategiami biznesowymi, aby zwiększyć efektywność i osiągnąć lepsze wyniki.
  • Menedżerowie C-Level (zarząd, dyrekcja) chcący zrozumieć i wdrożyć rozwiązania SI w firmie, aby zwiększyć przychody i efektywność, poprawić wyniki i wzmocnić pozycję rynkową.
  • Menedżerowie i kierownicy działów: Osoby odpowiedzialne za podejmowanie strategicznych decyzji, które chcą wykorzystać SI do optymalizacji pracy, procesów biznesowych, marketingu i sprzedaży.
  • Przyszli menedżerowie: Osoby aspirujące do ról kierowniczych, którzy chcą zrozumieć znaczenie SI w nowoczesnym biznesie i przygotować się do przyszłych wyzwań menedżerskich.
  • Pracownicy, w tym konsultanci, odpowiedzialni za rozwój kluczowych produktów i usług: Osoby zajmujące się tworzeniem i rozwijaniem produktów i usług w firmie, które chcą wykorzystać SI do innowacji i zwiększenia konkurencyjności.

Program szkolenia

Moduł 1: Sztuczna inteligencja i ChatGPT w pigułce. Szybkie wprowadzenie

  • Sztuczna inteligencja (SI): Co to jest, jak działa i czy jest inteligentniejsza od nas.
  • 97% właścicieli firm uważa, że SI pomoże ich firmom, ale tylko 10% z nich potrafi ją wykorzystać.
  • 6 rzeczy, których SI nie może zrobić, albo robi tak źle, że lepiej przygotować się na to zawczasu.
  • Czy inteligentne czatboty mogą kłamać, mylić się i „halucynować”? Tak, ale można temu zapobiec.
  • Bezpieczeństwo i prywatność w pracy z SI: Jak zminimalizować potencjalnych zagrożenia.
  • To nie SI zabierze Ci pracę lub podkopie Twój biznes. Zrobi to ten, kto lepiej zrozumie i opanuje jej język.

Moduł 2: Jak wykorzystać SI i ChatGPT, by skuteczniej zarządzać i zwiększyć produktywność

  • Dzięki SI możesz zaoszczędzić 1-3 godz. dziennie. Niektórzy jeszcze więcej.
  • Automatyzacja procesów operacyjnych: Zautomatyzuj powtarzalne zadania, takie jak tworzenie raportów, ofert czy zarządzanie korespondencją, oszczędzając czas i zasoby.
  • Strategia i zarządzanie: Wykorzystaj SI do planowania działań, harmonogramów i budżetów, automatyzując procesy decyzyjne i eliminując błędy ludzkie.
  • Wsparcie w podejmowaniu decyzji: Odkryj potęgę tej super-metody stosowanej przez NASA, IBM i JP Morgan.
  • Negocjacje z klientami, bankami i pracownikami: ChatGPT analizuje interesy stron, proponuje strategie negocjacyjne i podpowiada, jak osiągnąć optymalne warunki.

Moduł 3: Jak wykorzystać SI i ChatGPT, by pozyskać nowych klientów i sprzedawać więcej

  • Tworzenie spersonalizowanych ofert sprzedażowych: SI analizuje dane klientów i tworzy oferty, które precyzyjnie trafiają w ich potrzeby, zwiększając skuteczność sprzedaży.
  • Tworzenie spersonalizowanych komunikatów: ChatGPT generuje treści marketingowe i sprzedażowe dopasowane do różnych segmentów klientów, budując głębsze relacje.
  • Psychologiczne techniki sprzedaży wspierane przez SI: Wykorzystaj techniki sprzedaży, które ChatGPT wspiera, dostarczając gotowe skrypty, argumenty i strategie.
  • Automatyzacja obsługi klienta 24/7: SI odpowiada na pytania klientów w czasie rzeczywistym, zwiększając satysfakcję i zmniejszając czas reakcji.
  • Korespondencja mailowa: ChatGPT tworzy przekonujące e-maile sprzedażowe i szablony, które przyciągają uwagę i prowadzą do konwersji.
  • Analiza biznesowa: Wykorzystaj ulubione modele mentalne Jeffa Bezosa, Elona Muska i Billa Gatesa, by lepiej zrozumieć klientów i rynek.

Moduł 4: Jak wykorzystać SI ChatGPT do budowania przewagi konkurencyjnej

  • Zbieranie i analiza danych rynkowych: ChatGPT może szybko przetwarzać informacje z różnych źródeł, do-starczając kluczowych wniosków na temat trendów, konkurencji i potrzeb klientów.
  • Optymalizacja treści marketingowych: ChatGPT automatycznie generuje i optymalizuje treści na stronie inter-netowej, blogu czy social media, zwiększając widoczność marki i przyciągając więcej klientów.
  • Automatyzacja procesów sprzedażowych: ChatGPT może generować skrypty sprzedażowe, odpowiadać na pytania klientów i wspierać zespół sprzedażowy w negocjacjach, co przyspiesza procesy i poprawia wyniki.
  • Wsparcie w innowacji: ChatGPT generuje pomysły na nowe produkty, analizując trendy i potrzeby rynku.
  • Analiza konkurencji: ChatGPT może przeprowadzać analizę działań konkurencji, dostarczając wniosków i wskazówek, jak najlepiej wyróżnić się na rynku.

Moduł 5: Jak wykorzystać SI i ChatGPT w komunikacji marketingowej i promocji

  • Tworzenie kampanii marketingowych: Od segmentacji odbiorców po personalizowane przekazy – ChatGPT pomaga planować, tworzyć i optymalizować kampanie, które trafiają w punkt.
  • Tworzenie treści: SI pisze artykuły 3x szybciej, z finezją Hemingwaya, oraz tworzy opisy produktów z precyzją i ganiuszem Apple.
  • PowerPoint i prezentacje biznesowe: ChatGPT generuje profesjonalne prezentacje, od pomysłu po finalny slajd, dopasowując treści do Twojej publiczności.
  • Media społecznościowe: ChatGPT pomaga w tworzeniu strategii, kalendarzy wpisów i generowaniu postów, które angażują odbiorców przez cały miesiąc.
  • Zarządzanie korespondencją: Twórz przekonujące i spersonalizowane e-maile, które skutecznie komunikują się z odbiorcami i budują relacje.
  • Tworzenie i edycja grafiki: Generuj niesamowite zdjęcia, dodawaj lub usuwaj elementy obrazów, dopasowując wizualną stronę kampanii do swoich potrzeb.

Moduł 6: Prompt Engineering: 10 sprawdzonych i mega-skutecznych technik, które pomogą Ci wydobyć pełny potencjał z ChatGPT

  • Co to jest Prompt Engineering i dlaczego musisz się tego nauczyć, by wejść na wyższy poziom.
  • 3 kluczowe czynniki sukcesu w formułowaniu promptów.
  • Prompt Engineering: Odkryj 10 sprawdzonych technik, które pozwolą Ci skutecznie współpracować z ChatGPT.
  • Anty-prompty - typy poleceń, które blokują potencjał ChatGPT i jak ich unikać.
  • Metoda AKTIF na prompt idealny.

Moduł 7: Ćwiczenie

  • Analiza prac uczestników, indywidualny feedback oraz wskazówki co robić dalej

Podsumowanie i Q&A

  • Podsumowanie i omówienie najważniejszych zagadnień.
  • Otwarta dyskusja i pytania uczestników szkolenia.

Czas trwania

9.00-14.00

Prelegenci

Krzysztof Urbanowicz

  1. Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
  2. Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
  3. Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
  4. Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
766
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 790 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
Cena promocyjna
za osobę
669
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Organizatora stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu.
  2. Zgłaszając udział w szkoleniu zgłaszający zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie.
  3. Opłata realizowana jest przelewem na konto Organizatora na podstawie potwierdzenia udziału oraz faktury pro forma, a płatność wymagana jest przed szkoleniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki.
  4. Odwołanie zgłoszenia możliwe jest bezkosztowo na nie mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora na piśmie (w tym z użyciem poczty elektronicznej). Odwołanie po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
  5. Brak udziału w szkoleniu nie może być rozumiany jako odstąpienie od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty ceny szkolenia.
  6. Zgłaszający ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia na inny termin (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystania wpłaconej kwoty na inne szkolenie Organizatora pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi, ani w części, ani w całości.
  7. Organizator zastrzega prawo zmiany terminu i miejsca szkolenia, a także odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego, nie zebranie wystarczającej grupy uczestników). W takiej sytuacji zawiadamia Zgłaszającego o odwołaniu szkolenia na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz zwraca wpłacone kwoty w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego proponuje inny termin/miejsce realizacji szkolenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Ficowskiego 15
  • Kod pocztowy: 01-747
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5260209840

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
01-747 Warszawa, Polska Ficowskiego 15

Organizator

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
01-747 Warszawa, Polska
Ficowskiego 15
woj. mazowieckie
Centrum Promocji Informatyki (CPI) to firma edukacyjna działająca na rynku szkoleniowym od 1992 roku. CPI specjalizuje się w organizowaniu szkoleń otwartych, kursów i konferencji oraz projektów zamkniętych organizowanych na zlecenia firm i organizacj...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!