AI w praktyce badacza: odkrywaj możliwości, optymalizuj procesy.

O szkoleniu

Czy kiedykolwiek zastanawiałaś/eś się, jak technologia sztucznej inteligencji może zmienić świat badań rynkowych? Dołącz do naszego szkolenia i odkryj najnowsze narzędzia i rozwiązania, które przyspieszą i usprawnią Twoje badania, pomogą stworzyć lepsze stimuli i ułatwią pracę nad raportem. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym badaczem, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę w tej dziedzinie, czy pracujesz w agencji badawczej czy po stronie klienta, nasze szkolenie dostarczy Ci praktycznej wiedzy i umiejętności, które pozwolą Ci wykorzystać pełen potencjał AI i zdobyć kompetencje przyszłości.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicy szkolenia:

  1. Poznają konkretne narzędzia AI, jakie można wykorzystać w badaniach marketingowych.
  2. Poznają możliwości wykorzystania AI w badaniach marketingowych na różnych jego etapach.
  3. Wypróbują wybrane narzędzia AI w praktyce.
  4. Zdobędą praktyczne umiejętności obsługi narzędzi AI, które będą mogli wykorzystać w swojej pracy zawodowej.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do badaczy rynku, zarówno pracujących po stronie agencji badawczych jak i pracowników działów badań, odpowiedzialnych za nadzór nad badaniami bądź wykonujących samodzielne projekty badawcze. Treści przekazywane na szkoleniu będą użyteczne zarówno dla badaczy jakościowych jak i ilościowych – z zastrzeżeniem, że szkolenie nie obejmuje zastosowania AI w ilościowej analizie danych.

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji (AI) w badaniach rynkowych.
    1. Definicja i rodzaje AI
    2. Najważniejsze pojęcia z obszaru AI
  2. Przegląd narzędzi AI z różnych kategorii: generatorów tekstu, generatorów obrazu, narzędzi do transkrypcji, obróbki audio, video, tworzenia prezentacji i innych.
  3. Jak w pełni wykorzystać możliwości oferowane przez narzędzia AI?
    1. Podstawowe prompty
    2. Rola dodatkowego kontekstu
    3. Formułowanie zaawansowanych promptów
    4. Doskonalenie promptów użytkownika z pomocą narzędzia
    5. Wtyczki zwiększające funkcjonalność narzędzi
  4. Możliwości zastosowania narzędzi AI na różnych etapach procesu badawczego:
    1. Planowanie i przygotowywanie badań
    2. Realizacja badań
    3. Analiza wyników
    4. Raport i prezentacja
  5. Ćwiczenia praktyczne z zastosowaniem różnych narzędzi.
  6. Porównanie mocnych i słabych stron poszczególnych narzędzi.
  7. Etyka i odpowiedzialność w użyciu AI w pracy badacza.
    1. Omówienie kwestii prawnych i etycznych związanych z użyciem AI
    2. Dyskusja: granice etyczne użycia AI w badaniach rynkowych

Czas trwania

2 dni: 09:00-16:30

Prelegenci

Adam Polasz

Delikatesy Badawcze

Socjolog. Kilkanaście lat w badaniach. Badacz z wykształcenia, zawodu i zamiłowania.

Współzałożyciel butiku badawczego Delikatesy Badawcze. Wszechstronne doświadczenie badawcze zawdzięcza poprzednim miejscom pracy: pracował jako Research & Development Director w Difference, Senior Research Manager w Wavemaker, Dyrektor ds. Badań w One Eleven, Insights Manager w Kompanii Piwowarskiej, Główny Specjalista ds. Badań Rynku w Polskiej Telefonii Cyfrowej (T-Mobile). Jest autorem licznych wystąpień konferencyjnych, szkoleń i wykładów z zakresu efektywności komunikacji, raportowania i wizualizacji danych.

 

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

PTBRiO

02-617 Warszawa

Szarotki 11

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
2 199
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
przy zgłoszeniu do 5.03.2024
1 899
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
  • Ulica i nr: Szarotki 11
  • Kod pocztowy: 02-609
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5262627777

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
02-609 Warszawa, Polska
Szarotki 11
woj. mazowieckie
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) powstało w 1994 roku. Do Towarzystwa należą osoby zajmujące się profesjonalnie badaniami rynku, które pracują w firmach badawczych oraz klienci zlecający takowe badania. W chwili obecnej (sierpień 2...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!