O szkoleniu
Czy kiedykolwiek zastanawiałaś/eś się, jak technologia sztucznej inteligencji może zmienić świat badań rynkowych? Dołącz do naszego szkolenia i odkryj najnowsze narzędzia i rozwiązania, które przyspieszą i usprawnią Twoje badania, pomogą stworzyć lepsze stimuli i ułatwią pracę nad raportem. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym badaczem, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę w tej dziedzinie, czy pracujesz w agencji badawczej czy po stronie klienta, nasze szkolenie dostarczy Ci praktycznej wiedzy i umiejętności, które pozwolą Ci wykorzystać pełen potencjał AI i zdobyć kompetencje przyszłości.
Uczestnicy szkolenia:
- Poznają konkretne narzędzia AI, jakie można wykorzystać w badaniach marketingowych.
- Poznają możliwości wykorzystania AI w badaniach marketingowych na różnych jego etapach.
- Wypróbują wybrane narzędzia AI w praktyce.
- Zdobędą praktyczne umiejętności obsługi narzędzi AI, które będą mogli wykorzystać w swojej pracy zawodowej.
Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do badaczy rynku, zarówno pracujących po stronie agencji badawczych jak i pracowników działów badań, odpowiedzialnych za nadzór nad badaniami bądź wykonujących samodzielne projekty badawcze. Treści przekazywane na szkoleniu będą użyteczne zarówno dla badaczy jakościowych jak i ilościowych – z zastrzeżeniem, że szkolenie nie obejmuje zastosowania AI w ilościowej analizie danych.
Program szkolenia
- Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji (AI) w badaniach rynkowych.
- Definicja i rodzaje AI
- Najważniejsze pojęcia z obszaru AI
- Przegląd narzędzi AI z różnych kategorii: generatorów tekstu, generatorów obrazu, narzędzi do transkrypcji, obróbki audio, video, tworzenia prezentacji i innych.
- Jak w pełni wykorzystać możliwości oferowane przez narzędzia AI?
- Podstawowe prompty
- Rola dodatkowego kontekstu
- Formułowanie zaawansowanych promptów
- Doskonalenie promptów użytkownika z pomocą narzędzia
- Wtyczki zwiększające funkcjonalność narzędzi
- Możliwości zastosowania narzędzi AI na różnych etapach procesu badawczego:
- Planowanie i przygotowywanie badań
- Realizacja badań
- Analiza wyników
- Raport i prezentacja
- Ćwiczenia praktyczne z zastosowaniem różnych narzędzi.
- Porównanie mocnych i słabych stron poszczególnych narzędzi.
- Etyka i odpowiedzialność w użyciu AI w pracy badacza.
- Omówienie kwestii prawnych i etycznych związanych z użyciem AI
- Dyskusja: granice etyczne użycia AI w badaniach rynkowych
Czas trwania
2 dni: 09:00-16:30
Prelegenci
Adam Polasz
Delikatesy Badawcze
Socjolog. Kilkanaście lat w badaniach. Badacz z wykształcenia, zawodu i zamiłowania.
Współzałożyciel butiku badawczego Delikatesy Badawcze. Wszechstronne doświadczenie badawcze zawdzięcza poprzednim miejscom pracy: pracował jako Research & Development Director w Difference, Senior Research Manager w Wavemaker, Dyrektor ds. Badań w One Eleven, Insights Manager w Kompanii Piwowarskiej, Główny Specjalista ds. Badań Rynku w Polskiej Telefonii Cyfrowej (T-Mobile). Jest autorem licznych wystąpień konferencyjnych, szkoleń i wykładów z zakresu efektywności komunikacji, raportowania i wizualizacji danych.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
02-617 Warszawa
Szarotki 11
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
- Ulica i nr: Szarotki 11
- Kod pocztowy: 02-609
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5262627777