Analityka w UX, poziom drugi - zdalne szkolenie UX Upgrade

O szkoleniu

Monitoruj dokładnie swoją stronę i stwórz dashboard.

W ramach szkolenia:

  • Nauczysz się budować dashboard w Data Studio
  • Podepniesz zdarzenia na stronie z wykorzystaniem Google Tag Manager
  • Nauczysz się korzystać z filtrów, aby uzyskać najbardziej wartościowe dane
Kto powinien wziąć udział?

Na szkolenie szczególnie zapraszamy:

  • Osoby, które znają podstawy Analyticsa
  • Uczestników pierwszej części kursu "Analityka w UX"
  • Wszystkich, którzy chcą nauczyć się jak monitorować dokładnie swoją stronę

Poruszane zagadnienia: #google-analytics #analityka #GTM #Data Studio

Program szkolenia

Szczegółowa agenda:

dzień I:

17:00 -  17:20 Konfiguracja kont 

17:20 - 17:40 Ustawienia filtrów w Analyticsie 

17:40 - 18:00 Ustawienia segmentów w Analyticsie 

18:00 - 18:30 Wprowadzenie do Google Tag Manager

18:30 - 19:00 Konfiguracja zdarzeń w Google Tag Manager

 

dzień II:

17:00 - 17:30 Wprowadzenie do Data Studio

17:30 - 18:30 Budowanie dashboardu w Data Studio

18:30 - 19:00 Podsumowanie i czas na pytania

Po szkoleniu:

  • Umiesz podpiąć podstawowe zdarzenie w Google Tag Manager
  • Tworzysz dashboardy w Data Studio
  • Wiesz jak stosować filtry i inne zaawansowane funkcje w Analyticsie

Czas trwania

17:00-19:00

Prelegenci

Radosław Pawlak, UX Researcher and Web Analyst

Doświadczony koordynator projektów badawczo-analitycznych, analityk z prawie 10-letnim doświadczeniem w badaniach jakościowych i analityce. Na koncie posiada ponad 100 badań dla największych polskich marek. Entuzjasta liczb i social media. Wykładowca akademicki i autor szkoleń z zakresu badań i analityki.

 

Co mówi trener na temat szkolenia?

Znasz podstawy Analyticsa i zastanawiasz się jak dalej to wykorzystać? Dowiedz się jak monitorować zdarzenia, tworzyć dashboardy w Data Studio z wykorzystaniem danych z wielu źródeł. Zastosuj bardziej zaawansowane funkcje jak filtry czy atrybucja.

 

Wybrane projekty trenera:

ING Bank Śląski - Badania UX bankowości elektronicznej

Santander Bank Polska - Badania UX bankowości elektronicznej 

Otodom - Badania UX procesu dodawania ofert 

TwojaPogoda.pl - Badania UX i analityka serwisu

Pekao SA - Badania UX aplikacji mobilnej

EFL (Credit Agricole) - Analityka serwisu sprzedażowego

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie na platformie Zoom

Rejestracja

Cena standardowa
999
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Symetria UX Sp. z o.o.
60-749 Poznań
Wyspiańskiego 10/3
woj. wielkopolskie
Symetria UX jest jedynym przedstawicielem w Polsce certyfikatu UX-PM. Certyfikat UX został stworzony w 2015 roku przez międzynarodowe stowarzyszenie UXalliance. Product, Project, Marketing i HR Managerowie z całego świata na trzech poziomach cert...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Symetria UX Sp. z o.o.
60-749 Poznań Wyspiańskiego 10/3
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!