O szkoleniu
Monitoruj dokładnie swoją stronę i stwórz dashboard.
W ramach szkolenia:
- Nauczysz się budować dashboard w Data Studio
- Podepniesz zdarzenia na stronie z wykorzystaniem Google Tag Manager
- Nauczysz się korzystać z filtrów, aby uzyskać najbardziej wartościowe dane
Na szkolenie szczególnie zapraszamy:
- Osoby, które znają podstawy Analyticsa
- Uczestników pierwszej części kursu "Analityka w UX"
- Wszystkich, którzy chcą nauczyć się jak monitorować dokładnie swoją stronę
Poruszane zagadnienia: #google-analytics #analityka #GTM #Data Studio
Program szkolenia
Szczegółowa agenda:
dzień I:
17:00 - 17:20 Konfiguracja kont
17:20 - 17:40 Ustawienia filtrów w Analyticsie
17:40 - 18:00 Ustawienia segmentów w Analyticsie
18:00 - 18:30 Wprowadzenie do Google Tag Manager
18:30 - 19:00 Konfiguracja zdarzeń w Google Tag Manager
dzień II:
17:00 - 17:30 Wprowadzenie do Data Studio
17:30 - 18:30 Budowanie dashboardu w Data Studio
18:30 - 19:00 Podsumowanie i czas na pytania
Po szkoleniu:
- Umiesz podpiąć podstawowe zdarzenie w Google Tag Manager
- Tworzysz dashboardy w Data Studio
- Wiesz jak stosować filtry i inne zaawansowane funkcje w Analyticsie
Czas trwania
17:00-19:00
Prelegenci
Radosław Pawlak, UX Researcher and Web Analyst
Doświadczony koordynator projektów badawczo-analitycznych, analityk z prawie 10-letnim doświadczeniem w badaniach jakościowych i analityce. Na koncie posiada ponad 100 badań dla największych polskich marek. Entuzjasta liczb i social media. Wykładowca akademicki i autor szkoleń z zakresu badań i analityki.
Co mówi trener na temat szkolenia?
Znasz podstawy Analyticsa i zastanawiasz się jak dalej to wykorzystać? Dowiedz się jak monitorować zdarzenia, tworzyć dashboardy w Data Studio z wykorzystaniem danych z wielu źródeł. Zastosuj bardziej zaawansowane funkcje jak filtry czy atrybucja.
Wybrane projekty trenera:
ING Bank Śląski - Badania UX bankowości elektronicznej
Santander Bank Polska - Badania UX bankowości elektronicznej
Otodom - Badania UX procesu dodawania ofert
TwojaPogoda.pl - Badania UX i analityka serwisu
Pekao SA - Badania UX aplikacji mobilnej
EFL (Credit Agricole) - Analityka serwisu sprzedażowego
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Symetria UX Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Wyspiańskiego 10/3
- Kod pocztowy: 60-749
- Miejscowość: Poznań
- Numer NIP: 7792424020