O szkoleniu
“In God we trust, all others bring data.” — W Edwards Deming
Analiza danych ilościowych to klucz do wielu drzwi.
Pozwala ograniczyć ryzyko decyzji. Przyjrzeć się trendom wynikającym z danych. Zobaczyć niebezpieczeństwo zanim nas zaskoczy i dostrzegać „okna możliwości”.
Jeśli chcesz umieć przełożyć wiedzę ze statystyki na konkretne przykłady biznesowe, nauczyć się podstaw pracy badawczej z danymi oraz interpretacji głównych, najpowszechniejszych wskaźników – to szkolenie jest dla Ciebie.
Korzyści dla uczestników:
- Umiejętność wykonania najpowszechniejszych analiz ilościowych, obecnych w 100% badań i projektów ilościowych.
- Umiejętność zaplanowania analiz, wyciągania wniosków z zebranych danych, budowania rekomendacji na podstawie danych.
- Uporządkowanie wiedzy z obszaru planowania i wykonywania analiz ilościowych i podstaw statystyki.
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą odświeżyć wiedzę z podstaw statystyki i/lub nauczyć się wykonywania podstawowych i średniozaawansowanych analiz ilościowych.
Program szkolenia
- Dlaczego wyniki badań ilościowych się różnią? Planowanie badań ilościowych i analizy danych. Próby celowe a reprezentatywne, błąd statystyczny i podstawowe założenia analityczne.
- Badania deklaracji a badania niereaktywne, generalnie o źródłach danych do analiz.
- Praca ze zbiorem danych – przygotowanie do analiz.
- Podstawowe analizy: zmienne ciągłe a dyskretne, poziomy pomiaru, analiza jednozmiennowa. EDA – exploratory data analysis.
- Analiza struktury populacji w badaniach eksploracyjnych.
- Analiza dwuzmiennowa i wielozmiennowa, porównywanie podgrup.
- Projektowanie i analiza wskaźników ilościowych. Po czym poznać dobry wskaźnik.
- Istotność statystyczna – jak pomaga w podejmowaniu decyzji.
- Badania korelacyjne a badania związków przyczynowo – skutkowych.
- Wizualizacja danych ilościowych – między interpretacją a manipulacją.
Czas trwania
2 dni: 09:00-16:30
Prelegenci
Agnieszka Łebkowska
Współautorka i redaktor książki "Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta".
Autorka badań i analiz segmentacyjnych, modeli predykcyjnych, modeli customer journey oraz analiz CXowych. Absolwentka psychologii z bogatym doświadczeniem z obszaru metod ilościowych.
Prowadzi projekty wymagające wiedzy z obszaru analizy danych, statystyki, analityki e-commerce a także analityki sprzedaży, analityki marketingowej, psychologii poznawczej, behawioralnej i społecznej. Zajmuje się efektywnością komunikacji marketingowej i brandingowej, a także tematem satysfakcji i lojalności oraz szeroko rozumianej efektywności (ROI, ROAS) w modelach biznesowych.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
02-617 Warszawa
Szarotki 11
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
- Ulica i nr: Szarotki 11
- Kod pocztowy: 02-609
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5262627777