Analiza danych ilościowych, czyli jak nie dać się utopić w data ocean

O szkoleniu

“In God we trust, all others bring data.” — W Edwards Deming

Analiza danych ilościowych to klucz do wielu drzwi.

Pozwala ograniczyć ryzyko decyzji. Przyjrzeć się trendom wynikającym z danych. Zobaczyć niebezpieczeństwo zanim nas zaskoczy i dostrzegać „okna możliwości”.

Jeśli chcesz umieć przełożyć wiedzę ze statystyki na konkretne przykłady biznesowe, nauczyć się podstaw pracy badawczej z danymi oraz interpretacji głównych, najpowszechniejszych wskaźników – to szkolenie jest dla Ciebie.

Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści dla uczestników:

  • Umiejętność wykonania najpowszechniejszych analiz ilościowych, obecnych w 100% badań i projektów ilościowych.
  • Umiejętność zaplanowania analiz, wyciągania wniosków z zebranych danych, budowania rekomendacji na podstawie danych.
  • Uporządkowanie wiedzy z obszaru planowania i wykonywania analiz ilościowych i podstaw statystyki.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą odświeżyć wiedzę z podstaw statystyki i/lub nauczyć się wykonywania podstawowych i średniozaawansowanych analiz ilościowych.

Program szkolenia

  1. Dlaczego wyniki badań ilościowych się różnią? Planowanie badań ilościowych i analizy danych. Próby celowe a reprezentatywne, błąd statystyczny i podstawowe założenia analityczne.
  2. Badania deklaracji a badania niereaktywne, generalnie o źródłach danych do analiz.
  3. Praca ze zbiorem danych – przygotowanie do analiz.
  4. Podstawowe analizy: zmienne ciągłe a dyskretne, poziomy pomiaru, analiza jednozmiennowa. EDA – exploratory data analysis.
  5. Analiza struktury populacji w badaniach eksploracyjnych.
  6. Analiza dwuzmiennowa i wielozmiennowa, porównywanie podgrup.
  7. Projektowanie i analiza wskaźników ilościowych. Po czym poznać dobry wskaźnik.
  8. Istotność statystyczna – jak pomaga w podejmowaniu decyzji.
  9. Badania korelacyjne a badania związków przyczynowo – skutkowych.
  10. Wizualizacja danych ilościowych – między interpretacją a manipulacją.

Czas trwania

2 dni: 09:00-16:30

Prelegenci

Agnieszka Łebkowska

Współautorka i redaktor książki "Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta".

Autorka badań i analiz segmentacyjnych, modeli predykcyjnych, modeli customer journey oraz analiz CXowych. Absolwentka psychologii z bogatym doświadczeniem z obszaru metod ilościowych.

Prowadzi projekty wymagające wiedzy z obszaru analizy danych, statystyki, analityki e-commerce a także  analityki sprzedaży, analityki marketingowej, psychologii poznawczej, behawioralnej i społecznej. Zajmuje się efektywnością komunikacji marketingowej i brandingowej, a także tematem satysfakcji i lojalności oraz szeroko rozumianej efektywności (ROI, ROAS) w modelach biznesowych.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

PTBRiO

02-617 Warszawa

Szarotki 11

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 999
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
przy zgłoszeniu do 29.02.2024
1 699
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
  • Ulica i nr: Szarotki 11
  • Kod pocztowy: 02-609
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5262627777

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
02-609 Warszawa, Polska
Szarotki 11
woj. mazowieckie
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) powstało w 1994 roku. Do Towarzystwa należą osoby zajmujące się profesjonalnie badaniami rynku, które pracują w firmach badawczych oraz klienci zlecający takowe badania. W chwili obecnej (sierpień 2...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!