O szkoleniu
Zbadaj doświadczenia użytkowników w oparciu o dane i dobre praktyki.
W ramach szkolenia:
- Dowiesz się kiedy przeprowadzać audyt UX
- Poznasz metodyki prowadzenia audytu UX
- Nauczysz się jak przeprowadzić audyt i rekomendować zmiany
Szkolenie jest kierowane do:
- Osób chcących poznać podstawowe narzędzia UX
- Początkujących specjalistów UX
- Junior UX Researcherów
- Dla osób chcących poszerzyć swoje kompetencje o zakres UX: Product Ownerów, Front-end i Full Stack Developerów, Projektantów UI i Grafików, Product Managerów
Poruszane zagadnienia: #UX #audyt #badania #analityka #analiza-ekspercka #heurystyki #rekomendacje
Program szkolenia
Szczegółowa agenda:
9:30 - 9:50
Czym jest i czemu służy Audyt UX
09:50 - 10:10
Audyt UX jako zbiór metod i technik badawczych
10:10 - 10:30
Kiedy stosować audyt UX?
10:30 - 11:30
Analiza ekspercka, heurystyki użyteczności
11:30 - 11:40
Przerwa
11:40 - 12:20
Dane ilościowe, analityka i wskaźniki
12:20 - 13:00
Dodatkowe narzędzia i źródła danych
13:00 - 13:40
Przygotowanie raportu i rekomendacji z Audytu UX
Po szkoleniu:
- Wiesz kiedy i w jakim celu stosować Audyt UX
- Potrafisz łączyć różne podejścia metodyczne
- Wiesz jak opisać problemy i stworzyć czytelne rekomendacje
Czas trwania
9:30-14:30
Prelegenci
Ewa Degórska, Senior UX Researcher, Symetria UX
Posiada 14-letnie doświadczenie w obszarze tworzenia strategii komunikacji, strategii digital, badań marketingowych oraz UX dla międzynarodowych i polskich klientów. W Symetrii specjalizuje się w badaniach jakościowych oraz badaniach user experience/usability.
Co mówi trenerka na temat szkolenia?
Ulepszyć doświadczenia użytkowników możemy tylko wtedy, kiedy zbadamy stan obecny. Podczas szkolenia pokażę uczestnikom jak wykorzystywać do przeprowadzania audytu różne źródła danych oraz jak zastosować komplementarny zestaw metod i technik badawczych.
Wybrani klienci Ewy:
Santander Bank Polska SA - Testy użyteczności, badania jakościowe i ilościowe
Google - Koordynacja globalnego badania, badanie jakościowe, testy użyteczności
GlaxoSmithKline (gsk) - Budowanie strategii ecosystemu digitalowego, projektowanie architektury informacji
Škoda - Badania jakościowe (FGI, IDI), obserwacje w terenie (etnografia), badania ilościowe
Coty, Inc. - Strategia digital, tworzenie architektury informacji, strategii treści dla globalnego serwisu Wella
Bayer AG - Budowanie strategii ecosystemu digitalowego, projektowanie architektury informacji
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Symetria UX Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Wyspiańskiego 10/3
- Kod pocztowy: 60-749
- Miejscowość: Poznań
- Numer NIP: 7792424020
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
