O szkoleniu
-
Cel szkolenia
Kim jesteś i co chcesz powiedzieć swoim odbiorcom?
Najważniejszym celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności profesjonalnej autoprezentacji i wystąpień publicznych, tak aby z powodzeniem budować relacje z audytorium. Uczestnicy szkolenia poznają techniki argumentowania, nawiązania kontaktu ze słuchaczami, prowadzenia dyskusji oraz radzenia sobie ze stresem i trudnymi pytaniami. Szkolenie pozwoli na efektywne wykorzystanie wszystkich kanałów komunikacji, zwiększenie pewności siebie podczas wystąpień publicznych oraz poprawę własnego wizerunku w oczach innych ludzi.
Ważnym elementem szkolenia będą również ćwiczenia przy pomocy mikrofonu i kamery video oraz analiza mocnych stron uczestników oraz obszarów, które należy udoskonalić.
Korzyści dla uczestników
Uczestnicy szkolenia:
-poznają najważniejsze metody wywierania wpływu przydatne w prowadzeniu przekonujących wystąpień publicznych,
-będą potrafili jasno i zrozumiale formułować myśli, budować własny wizerunek zgodny z zaplanowanymi celami oraz lepiej dobierać i prezentować argumenty,
-zwiększą swój profesjonalizm zawodowy,
-będą potrafili dopasować własny wizerunek do różnych sytuacji zawodowych,
-zwiększą umiejętności radzenia sobie ze stresem i kontrolowania emocji w trakcie wystąpień.
Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o osobach, którym zależy na podniesieniu kompetencji w obszarze wystąpień publicznych oraz kreowania własnego wizerunku i profesjonalnego budowania relacji z audytorium.
Program szkolenia
1. Zasady kreacji własnego wizerunku:
Nie tylko CO, lecz również JAK - Jak mówić by być słuchanym i właściwie zrozumianym?
Znaczenie mowy ciała w budowaniu wiarygodności - jakiej mimiki, jakich postaw, gestów używać by być pewnym sukcesu.
Niespójność mowy ciała i mowy werbalnej przyczyną klęski o czym pamiętać i czego bezwzględnie unikać.
2. Struktura dobrego wystąpienia publicznego:
Cechy dobrego komunikatu.
Prawidłowa struktura - praktyczne reguły przygotowania komunikatów.
Wyznaczanie celów prezentacji.
Przegląd możliwych technik prezentacji.
Zasady doboru odpowiednich narzędzi prezentacyjnych do odbiorcy.
Bariery komunikacyjne przegląd i sposoby ich pokonywania.
3. Zarządzanie uwagą audytorium i budowanie relacji z odbiorcami.
4. Radzenie sobie w sytuacjach trudnych:
Co należy robić a czego absolutnie się wystrzegać w trakcie wystąpień publicznych.
Trema: sposoby rozładowania napięcia przed wystąpieniami publicznymi.
Stres w czasie prezentacji: Jak sprawić, by stres był naszym sprzymierzeńcem, a nie wrogiem sposoby radzenia sobie ze stresem i wykorzystywania go do motywacji.
Pytania: Jak umiejętnie odpowiedzieć na trudne lub niewygodne pytania.
Krytyka: Jak umiejętnie odpowiedzieć na uzasadnioną lub nieuzasadnioną krytykę.
Sytuacje losowe - co zrobić, gdy zaskoczy nas sytuacja której nie jesteśmy w stanie przewidzieć?
5. Ćwiczenia Praktyczne:
Praca z mikrofonem i kamerą.
Rozwijanie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych w oparciu o odegrane scenki.
Trening asertywności.
Przygotowanie własnego, krótkiego wystąpienia na podstawie poznanych wcześniej zasad.
Prezentacje w grupach ćwiczeniowych.
Ewaluacja wystąpień w grupach w oparciu o poznane wcześniej zasady.
6. Analiza mocnych stron uczestników oraz obszarów, które należy udoskonalić.
7. Podsumowanie warsztatów szkoleniowych.
Dyskusja podsumowująca oraz możliwość zadawania pytań.
Uwagi
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt:
Czas trwania
2 dni
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Wrocław
woj. dolnośląskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
Masz pytania? Napisz do nas
