Szkolenie

Biznesowy savoir-vivr’e i budowanie relacji zawodowych - bezpośrednich i on-line

O szkoleniu

Z tego pakietu dowiesz się:

Jakie są reguły savoir-vivre odgrywające kluczową rolę w kontaktach zawodowych i społecznych.
Czym jest reguła pierwszeństwa czyli precedencji kontaktach służbowych i towarzyskich.
Jakie są podstawowe zasady biznesowego dress code’u.
Jakie są najważniejsze  zasady współczesnej netykiety i rozmów telefonicznych.
Kto powinien wziąć udział?
  • menedżerów wszystkich szczebli
  • właścicieli małych biznesów
  • przedstawicieli handlowych
  • wszystkich osób uczestniczących w spotkaniach biznesowych i reprezentujących firmę bezpośrednio oraz za pomocą internetu
  • osób, które chcą budować swój profesjonalny wizerunek prywatnie

Program szkolenia

  1. ETYKIETA 21.WIEKU - po co nam savoir-vivr’e w biznesie
     
  2. DOBRE MANIERY = DOBRE INTERESY
     
  3. TY jako ambasador firmy - zawodowy wizerunek własny - elementy wizerunku profesjonalisty
     
  4. PREZENTACJA - czyli szata zdobi człowieka
     
  5. MĘSKI DRESS CODE - co jest w dobrym tonie, a co jest passe
     
  6. DAMSKI DRESS CODE - co jest w dobrym tonie, a co jest passe 
     
  7. P jak pierwszeństwo (precedencja) - kiedy, co i komu ustępujemy
     
  8. P jak powitanie:
    • pozdrawianie
    • uścisk dłoni i … całowanie kobiet w rękę
    • płeć w relacjach zawodowych
    • przedstawianie
    • wymiana wizytówek
       
  9. 10 NAJWAŻNIEJSZYCH ZASAD pisania poprawnych informacji mailowych
     
  10. INDYWIDUALNE KONSULTACJE Z TRENEREM/ EKSPERTEM - sesja pytań i odpowiedzi - Ty pytasz, my pomagamy znaleźć rozwiązanie 

Czas trwania

08:45 - 14:00

Prelegenci

Cytat

Agnieszka Olejnik

Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju.

Z wykształcenia filolog, germanista, metodyk nauczania, trener biznesu. Absolwentka wydziału Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej o specjalności coach i trener. Posiada dyplom Francuskiej Szkoły Stylizacji i Budowania Wizerunku w Krakowie.

Od ponad 12 lat lat zajmuję się sprawami rozwoju personelu w zakresie motywowania, rekrutacji, szkoleń, systemów rozwoju pracowników tj.: oceny okresowe, systemy premiowe, systemy płacowe, systemy budowania identyfikacji pracowników z firmą – wizerunek pracownika, wewnętrzny PR.

Byłam odpowiedzialna za rozwój zasobów ludzkich w takich firmach jak: real; Lafarge Beton i Kruszywa, coffeeheaven.

W ostatnich latach jako Międzynarodowy Menedżer ds. HR i Rozwoju Pracowników w firmie coffeeheaven zarządzałam projektami dot. szkoleń i ścieżek karier pracowników. Autor i kierownik projektu Szkoły Menedżerów. Wspierałam realizację strategii firmy, rozwoju jej kultury oraz poprawy komunikacji wewnętrznej.

Od 2004 roku trener szkoleń miękkich, wykładowca, doradca zawodowy i wizerunkowy, ekspert w dziedzinie ZZL. Prowadzę projekty z zakresu HR dla dużych i średnich przedsiębiorstw.

Specjalizuję się w realizacji szkoleń miękkich z zakresu komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów, przywództwa, motywowania personelu, coachingu, zarządzania sobą w czasie, biznesowego savoir – vivre’u, budowania profesjonalnego wizerunku, autoprezentacji, budowania relacji w przedsiębiorstwie: pracownicy, współpracownicy, klienci.

Prowadzę szkolenia i kursy specjalistyczne z zakresu HR: zarządzanie szkoleniami w przedsiębiorstwie, rekrutacja i selekcja personelu, zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie, wprowadzanie i wykorzystywanie systemów ocen okresowych.

Ważniejsi klienci: Metsa Tissue, Coffeehaven, 5aSec, Pijalnie Wedel S.A., SAP, Zelmer, Cyfrowy Polsat, Opek, Dom Wiedzy, Blycolin Polska.


Hobby:

Miłośniczka historii starożytnej, dobrej książki, kawy i podróży kulinarnych.

Gdzie i kiedy

Online 7 kwietnia 2021

Zapisz się

Cena promocyjna
za osobę za zgłoszenia do 31 marca 2021r.
390 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
Zapisz się
Cena standardowa
za osobę
590 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
Zapisz się

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków
ul. Podłączne 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków ul. Podłączne 31
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!