O szkoleniu
Podczas szkolenia dowisz się:
- Jakie są reguły savoir-vivre odgrywające kluczową rolę w kontaktach zawodowych i społecznych.
- Czym jest reguła pierwszeństwa czyli precedencji kontaktach służbowych i towarzyskich.
- Jakie są podstawowe zasady biznesowego dress code’u.
- Jakie są najważniejsze zasady współczesnej netykiety i rozmów telefonicznych.
- menedżerów wszystkich szczebli
- właścicieli małych biznesów
- przedstawicieli handlowych
- wszystkich osób uczestniczących w spotkaniach biznesowych i reprezentujących firmę bezpośrednio oraz za pomocą internetu
- osób, które chcą budować swój profesjonalny wizerunek prywatnie
Program szkolenia
- ETYKIETA XXI WIEKU - po co nam savoir-vivr’e w biznesie
- DOBRE MANIERY = DOBRE INTERESY
- TY jako ambasador firmy - zawodowy wizerunek własny - elementy wizerunku profesjonalisty
- PREZENTACJA - czyli szata zdobi człowieka
- MĘSKI DRESS CODE - co jest w dobrym tonie, a co jest passe
- DAMSKI DRESS CODE - co jest w dobrym tonie, a co jest passe
- P jak pierwszeństwo (precedencja) - kiedy, co i komu ustępujemy
- P jak powitanie:
- pozdrawianie
- uścisk dłoni i … całowanie kobiet w rękę
- płeć w relacjach zawodowych
- przedstawianie
- wymiana wizytówek
- 10 NAJWAŻNIEJSZYCH ZASAD pisania poprawnych informacji mailowych
- INDYWIDUALNE KONSULTACJE Z TRENEREM/ EKSPERTEM - sesja pytań i odpowiedzi - Ty pytasz, my pomagamy znaleźć rozwiązanie
Czas trwania
Szczegółowy harmonogram do uzgodnienia
Prelegenci
Agnieszka Olejnik
Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju.
Z wykształcenia filolog, germanista, metodyk nauczania, trener biznesu. Absolwentka wydziału Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej o specjalności coach i trener. Posiada dyplom Francuskiej Szkoły Stylizacji i Budowania Wizerunku w Krakowie.
Od ponad 12 lat lat zajmuję się sprawami rozwoju personelu w zakresie motywowania, rekrutacji, szkoleń, systemów rozwoju pracowników tj.: oceny okresowe, systemy premiowe, systemy płacowe, systemy budowania identyfikacji pracowników z firmą – wizerunek pracownika, wewnętrzny PR.
Byłam odpowiedzialna za rozwój zasobów ludzkich w takich firmach jak: real; Lafarge Beton i Kruszywa, coffeeheaven.
W ostatnich latach jako Międzynarodowy Menedżer ds. HR i Rozwoju Pracowników w firmie coffeeheaven zarządzałam projektami dot. szkoleń i ścieżek karier pracowników. Autor i kierownik projektu Szkoły Menedżerów. Wspierałam realizację strategii firmy, rozwoju jej kultury oraz poprawy komunikacji wewnętrznej.
Od 2004 roku trener szkoleń miękkich, wykładowca, doradca zawodowy i wizerunkowy, ekspert w dziedzinie ZZL. Prowadzę projekty z zakresu HR dla dużych i średnich przedsiębiorstw.
Specjalizuję się w realizacji szkoleń miękkich z zakresu komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów, przywództwa, motywowania personelu, coachingu, zarządzania sobą w czasie, biznesowego savoir – vivre’u, budowania profesjonalnego wizerunku, autoprezentacji, budowania relacji w przedsiębiorstwie: pracownicy, współpracownicy, klienci.
Prowadzę szkolenia i kursy specjalistyczne z zakresu HR: zarządzanie szkoleniami w przedsiębiorstwie, rekrutacja i selekcja personelu, zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie, wprowadzanie i wykorzystywanie systemów ocen okresowych.
Ważniejsi klienci: Metsa Tissue, Coffeehaven, 5aSec, Pijalnie Wedel S.A., SAP, Zelmer, Cyfrowy Polsat, Opek, Dom Wiedzy, Blycolin Polska.
Hobby:
Miłośniczka historii starożytnej, dobrej książki, kawy i podróży kulinarnych.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera
- Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
- W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS).
- Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Podłącze 31
- Kod pocztowy: 30-218
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 6772295062
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
