O szkoleniu
Warsztaty zwiększające świadomość systemu, ich celem jest umożliwienie uczestnikom zrozumienia budowy systemu bezpieczeństwa oraz zarządzania organizacją lotniczą oraz w jaki sposób powyższe realizuje się wdrażając wymagania przepisów oraz jak tworzyć i utrzymać system odpowiadający potrzebom organizacji.
Szkolenie jest szkoleniem autorskim opracowanym w związku z próbą optymalizacji systemu zarządzania organizacją lotniczą posiadająca wiele certyfikatów. Może być stosowane we wszystkich typach organizacji. na szkoleniu można mieszać grupy z organizacji różnych typów.
Personel zarządzający wszystkich szczebli, administracja, dział HR i dział handlowy, działy jakości, SMS i BHP oraz kandydaci na audytorów i cały personel poświadczający. Wskazane objęcie szkoleniem całości personelu organizacji. Szkoleniem może być stosowane prowadzone dla pracowników nowo zatrudnionych.
Program szkolenia
- Określenie bezpieczeństwa i zakresu jego rozumienia. Czy bezpieczeństwa jest takie samo dla wszystkich?
- Potrzeby organizacji lotniczej dla zapewnienia sobie bezpieczeństwa
- Identyfikacja elementów niezbędnych do stworzenia bezpiecznej organizacji lotniczej
- Tworzenie kanonu bezpieczeństwa
- Omówienie elementów bezpieczeństwa oraz analiza ich roli w zapewnieniu bezpieczeństwa
- Uwagi dotyczące posługiwaniem się systemami jakości, BHP i SMS-a dla zapewnienia bezpieczeństwa oraz ich wzajemne relacje.
Czas trwania
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- przerwy kawowe
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Podstawą uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszenia oraz dokonania określonej w warunkach opłaty na konto bankowe wskazane na fakturze proforma.
Otrzymanie przez Organizatora karty zgłoszeniowej jest równoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Sudhara Polska, należąca do spółki Sudhara International Company Sp. z o.o., a Zamawiającym i oznacza akceptację warunków uczestnictwa.
PŁATNOŚCI ZA SZKOLENIE OTWARTE
Prosimy o dokonanie opłaty dopiero po otrzymaniu potwierdzenia uczestnictwa.
Organizacje będący już klientami firmy Sudhara Polska są zobowiązani do dokonania płatności na podstawie otrzymanej faktury za zrealizowane szkolenie w terminie 14 dni od zakończenia szkolenia.
Organizacja/Zgłaszający, którzy dotychczas nie byli klientami firmy Sudhara Polska są zobowiązani do dokonania płatności za szkolenie do 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia i przesłania dowodu wpłaty na adres ksiegowosc@sudharapolska.com.
Cena za szkolenie otwarte nie obejmuje kosztów zakwaterowania dla Uczestników szkolenia.
WARUNKI REZYGNACJI ZE SZKOLENIA OTWARTEGO
Rezygnacja musi nastąpić w formie pisemnej (e-mailem) najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Rezygnacja w terminie późniejszym wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów organizacyjnych w wysokości 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
ZMIANA TERMINU SZKOLENIA OTWARTEGO/ ODWOŁANIE SZKOLENIA OTWARTEGO
Sudhara Polska zastrzega sobie możliwość zmiany terminu szkolenia. W przypadku takiej zmiany, zamawiający szkolenie zostanie o niej poinformowany najpóźniej na 7 dni przed dotychczasowym terminem rozpoczęcia szkolenia. W przypadku zmiany lub odwołania przez Organizatora określonego terminu szkolenia, organizacja zgłaszająca/uczestnik szkolenia może uzyskać zwrot całości wpłaconej kwoty lub wybrać inny termin szkolenia.
Na 7 dni przed organizacją szkolenia otwartego organizator szkolenia wysyła informację drogą mailową do wszystkich Uczestników szkolenia na temat założeń organizacyjnych. Jeśli szkolenie zostanie przesunięte/odwołane, również Klienci będą poinformowani.
Masz pytania? Napisz do nas
