Budowanie efektywnego zespołu jako ważnego czynnika budowania jakości obsługi gości w branży hotelarskiej

O szkoleniu

Cel szkolenia:

Podstawą sukcesu i sprawnej pracy organizacji hoteli czy hotelu, jest jej potencjał ludzki. Dobrze pracujący zespół pozwala organizacji utrzymać wysoką efektywność w realizacji zadań, sprawnie realizować priorytety, tworzyć dobrą atmosferę pracy, budować dobry wizerunek organizacji w środowisku gości, realizować zakładane cele. Dobrze pracujący, zmotywowany zespół pracowników to grupa świadomych swoich działań i odpowiedzialnych ludzi nastawionych na działanie zespołowe i dobrze znających stawiane przed nimi cele. To szkolenie pomaga stworzyć taki właśnie zespół a w branży hotelarskiej jest to szczególnie istotne. Celem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespołu umiejącego razem realizować wyznaczone przez organizację cele oraz zbudowanie świadomości roli pracy zespołowej.
 

Uczestnicy na szkoleniu:

  • poznają metody pracy zespołowej i korzyści wynikające z pracy zespołowej. 
  • nauczą się jasnego konstruowania celów zespołu, metod budowania zespołu, zarządzania konfliktem, stosowania odpowiedniej komunikacji w zespole, motywowania zespołu, pracy zespołowej , innymi słowy wszystkiego co niezbędne w efektywnym zespole pracującym z gośćmi w hotelu, ze zrozumieniem specyfiki tej pracy.

 

Najczęściej stosowane metody: 

  • dyskusja facylitowana
  • praca w grupach
  • studia przypadku
  • odgrywanie scenek, nagrywanie
  • opracowywanie rozwiązań
  • mini wykład trenera
Kto powinien wziąć udział?

Kadra zarządzająca

Program szkolenia

MODUŁ I. BUDOWANIE ZESPOŁU I PRACA ZESPOŁOWA

  • Ustalanie i definiowanie celów /smart; grow/ w hotelu i organizacji (sieci)
  • Podniesienie nastawienia zespołu na wspólną realizację celów
  • Umiejętności pracy zespołowej
  • Świadomość pozytywów pracy zespołowej
  • Integracja zespołu
  • Uczestnictwo w pracy zespołowej jako świadome działanie członków zespołu

MODUŁ II. METODY PRACY ZESPOŁOWEJ, ZESPOŁOWE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW

  • Komunikacja w zespole w kontekście skutecznej informacji, zapobieganiu konfliktom, stymulacji współpracy, jako0ści obsługi gości w hotelu (np. informacje o potrzebach gości)
  • Zarządzanie konfliktem
  • Wzajemne relacje w zespole - ich rola w aspekcie realizacji zadań , szczególnie w zakresie obsługi gości i komunikacji z gośćmi 
  • Asertywność w pracy zespołowej, budowaniu zespołu
  • Zespół to emocje
  • Myślenie pytaniami    

      
MODUŁ III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I KONSEKWENCJE W PRACY, ZMIANA JAKO CZEŚĆ ROZWOJU FIRMY. BUDOWANIE POZYCJI HOTELU (ORGANIZACJI , SIECI) JAKO ŚWIADOME DZIAŁANIE ZESPOŁU

MODUŁ IV. JA JAKO PRACOWNIK - IDENTYFIKACJA Z FIRMĄ

  • Praca jako wartość
  • Zadowolenie z pracy
  • Firma to także ja

MODUŁ V. ZESPOŁOWE WYPRACOWANIE NIEZBĘDNYCH NARZĘDZI I PROPOZYCJI ZMIAN

Czas trwania

1 dzień (1 x 7 godz.) - DO UZGODNIENIA

Prelegenci

ANDRZEJ ZABAWA

Trener AVENHANSEN

Trener - praktyk, certyfikowany coach, konsultant biznesowy. Nastawiony na efekt, praktyk z dużym doświadczeniem biznesowym w sprzedaży, zarządzaniu operacyjnym jak też rozwoju kompetencyjnym pracowników. Prowadzi szkolenia biznesowe oraz dla organizacji społecznych.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

SZKOLENIE W SIEDZIBIE KLIENTA
GRUPA DO 12 OSÓB
6 500
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
  • W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

NOWOŚĆ - FINANSOWANIE
Dotacje HoReCa 2024 - Wysokość pomocy
Pomoc ma charakter bezzwrotnych dotacji w postaci pomocy de minimis, zatem nie można przekroczyć limitu pomocy de minimis (200 tys. euro w ciągu 3 lat). Maksymalny poziom dofinansowania wyniesie 90%, a maksymalna wartość kosztów kwalifikowanych inwestycji netto wyniesie 600 tys.

Nabór dla MŚP KPO HoReCa - możemy w tym pomóc i przeszkolic Państwa Pracowników

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Podłącze 31
  • Kod pocztowy: 30-218
  • Miejscowość: Kraków
  • Numer NIP: 6772295062

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska ul. Podłącze 31

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska
ul. Podłącze 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!