O szkoleniu
Cel szkolenia:
Podstawą sukcesu i sprawnej pracy organizacji hoteli czy hotelu, jest jej potencjał ludzki. Dobrze pracujący zespół pozwala organizacji utrzymać wysoką efektywność w realizacji zadań, sprawnie realizować priorytety, tworzyć dobrą atmosferę pracy, budować dobry wizerunek organizacji w środowisku gości, realizować zakładane cele. Dobrze pracujący, zmotywowany zespół pracowników to grupa świadomych swoich działań i odpowiedzialnych ludzi nastawionych na działanie zespołowe i dobrze znających stawiane przed nimi cele. To szkolenie pomaga stworzyć taki właśnie zespół a w branży hotelarskiej jest to szczególnie istotne. Celem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespołu umiejącego razem realizować wyznaczone przez organizację cele oraz zbudowanie świadomości roli pracy zespołowej.
Uczestnicy na szkoleniu:
- poznają metody pracy zespołowej i korzyści wynikające z pracy zespołowej.
- nauczą się jasnego konstruowania celów zespołu, metod budowania zespołu, zarządzania konfliktem, stosowania odpowiedniej komunikacji w zespole, motywowania zespołu, pracy zespołowej , innymi słowy wszystkiego co niezbędne w efektywnym zespole pracującym z gośćmi w hotelu, ze zrozumieniem specyfiki tej pracy.
Najczęściej stosowane metody:
- dyskusja facylitowana
- praca w grupach
- studia przypadku
- odgrywanie scenek, nagrywanie
- opracowywanie rozwiązań
- mini wykład trenera
Kadra zarządzająca
Program szkolenia
MODUŁ I. BUDOWANIE ZESPOŁU I PRACA ZESPOŁOWA
- Ustalanie i definiowanie celów /smart; grow/ w hotelu i organizacji (sieci)
- Podniesienie nastawienia zespołu na wspólną realizację celów
- Umiejętności pracy zespołowej
- Świadomość pozytywów pracy zespołowej
- Integracja zespołu
- Uczestnictwo w pracy zespołowej jako świadome działanie członków zespołu
MODUŁ II. METODY PRACY ZESPOŁOWEJ, ZESPOŁOWE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
- Komunikacja w zespole w kontekście skutecznej informacji, zapobieganiu konfliktom, stymulacji współpracy, jako0ści obsługi gości w hotelu (np. informacje o potrzebach gości)
- Zarządzanie konfliktem
- Wzajemne relacje w zespole - ich rola w aspekcie realizacji zadań , szczególnie w zakresie obsługi gości i komunikacji z gośćmi
- Asertywność w pracy zespołowej, budowaniu zespołu
- Zespół to emocje
- Myślenie pytaniami
MODUŁ III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I KONSEKWENCJE W PRACY, ZMIANA JAKO CZEŚĆ ROZWOJU FIRMY. BUDOWANIE POZYCJI HOTELU (ORGANIZACJI , SIECI) JAKO ŚWIADOME DZIAŁANIE ZESPOŁU
MODUŁ IV. JA JAKO PRACOWNIK - IDENTYFIKACJA Z FIRMĄ
- Praca jako wartość
- Zadowolenie z pracy
- Firma to także ja
MODUŁ V. ZESPOŁOWE WYPRACOWANIE NIEZBĘDNYCH NARZĘDZI I PROPOZYCJI ZMIAN
Czas trwania
1 dzień (1 x 7 godz.) - DO UZGODNIENIA
Prelegenci
ANDRZEJ ZABAWA
Trener AVENHANSEN
Trener - praktyk, certyfikowany coach, konsultant biznesowy. Nastawiony na efekt, praktyk z dużym doświadczeniem biznesowym w sprzedaży, zarządzaniu operacyjnym jak też rozwoju kompetencyjnym pracowników. Prowadzi szkolenia biznesowe oraz dla organizacji społecznych.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera
- Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
- W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Dotacje HoReCa 2024 - Wysokość pomocy
Pomoc ma charakter bezzwrotnych dotacji w postaci pomocy de minimis, zatem nie można przekroczyć limitu pomocy de minimis (200 tys. euro w ciągu 3 lat). Maksymalny poziom dofinansowania wyniesie 90%, a maksymalna wartość kosztów kwalifikowanych inwestycji netto wyniesie 600 tys.
Nabór dla MŚP KPO HoReCa - możemy w tym pomóc i przeszkolic Państwa Pracowników
- Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Podłącze 31
- Kod pocztowy: 30-218
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 6772295062