O szkoleniu
Jak będzie wyglądało szkolenie?
- Szkolenie trwa 2 dni po 6 godzin czyli łącznie 12 godzin
- Spotkania będą się odbywać dzień po dniu.
- Będziemy je prowadzić przy użyciu Zooma (wystarczy kliknąć w link, który Ci wyślemy, żeby dołączyć do spotkania)
- Praktyczna nauka będzie się odbywać w narzędziu MIRO- wcześniej dostaniesz instrukcję jak się poruszać
- Spotkania są interaktywne – będzie okazja do dyskusji i współpracy z prowadzącymi i uczestnikami(czkami), dlatego będzie Ci potrzebny sprawny mikrofon i kamera
- Na zakończenie dostaniesz od nas certyfikat i paczkę materiałów oraz zestaw polecanych przez nas źródeł na temat mapowania podróży
- Bonus: dla każdego uczestnika/czki możliwość 60 min. bezpłatnej konsultacji jako follow-up do szkolenia
- Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up).
Dlaczego warto wziąć udział?
Z czym wyjdziesz po szkoleniu: Buduj Employee Journey Map – certyfikowane szkolenie otwarte – online?
- Będziesz miał/a wiedzę i niezbędne kompetencje do tworzenia mapy podróży pracownika w MIRO
- Będziesz umiał/a ją zastosować w każdym narzędziu, również offline
- Otrzymasz gotowe szablony do wykorzystania w swojej pracy
- Zdobędziesz wiedzę z zakresu employee experience management
- Podniesiesz swoje kompetencje w firmie i na rynku pracy
Kto powinien wziąć udział?
Dla kogo jest to szkolenie?
- Specjalistów, menagerów odpowiedzialnych za przebieg konkretnych procesów (candidate experience, on-boarding, szkolenia)
- Dla liderów mniejszych firm i organizacji, którzy chcieliby lepiej odpowiadać na potrzeby swojego zespołu.
- HR managerów i HR Business Partnerów
- Specjalistów, menagerów odpowiedzialnych za people & culture & talent
- Specjalistów, menagerów odpowiedzialnych za learning & development
- Dla osób z obszaru CX, które chcą rozwijać swoje kompetencje o EX
- Dla osób, które szukają pomysłu na nowy zawód
- EB managerów i specjalistów
Program szkolenia
Czym jest Employee Experience?
- Definicje
- Przykłady
- Zależności
- Insighty
Czym jest employee journey mapping?
- Definicje
- Employee journey map – zapoznanie z procesem mapowania i wykorzystywanymi narzędziami
- Persona
- Procesy strategiczne i punkty styku
- Największe bóle, momenty prawdy i szybkie wygrane
Nauka mapowania, czyli budowy wzorcowej Employee Journey Map w narzędziu MIRO
- Metodyka budowy EJM by ProOptima – wprowadzenie i warsztat
- Proces: analiza-synteza-analiza-synteza – całościowy model budowy EJM
- Źródła informacji o pracownikach potrzebnych do stworzenia mapy.
- Proces tworzenia EJM w firmie: Fazy, role, wyzwania. Przed, w trakcie i po mapowaniu.
- Definiowanie scenariusza
- Budowanie Persony
- Określanie KPI
- Wskaźniki tzw. „miękkie”
- Jak przekładać rezultaty „miękkie” na „twarde”
Employee Journey Map i co dalej?
- Warunki organizacyjne do tworzenia map: różnorodność, zasoby, cele.
- Analiza wypracowanych map: moment, narzędzia, cele.
- Przegląd i weryfikacja przebiegu podróży-kiedy jest czas na uzupełnienia i zmiany czy rewizję
mapy?
Czas trwania
2 dni: 12h
Prelegenci
Elżbieta Gierczyńska - enior tresner i konsultant jakości obsługi klienta, CX
Specjalizuje się w 3 obszarach:
- Prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania zespołem: obsługi klienta, sprzedaży, CXM, zarzadzania zmianą, zarządzania reklamacjami, zarządzania call center. Mój konik to reklamacje, wyznaczanie celów i CXM.
- Konsultowaniu doskonalenia procesów, optymalizacji, transformacji w dużych i średnich firmach – w tym Diversity and inclusion, Employee Experience (EX)
- Pracy z wyższą kadrą menedżerską: dyrektorami, właścicielami firm, prezesami
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
1. Komputer z dostępem do Internetu
2. Zoom i Miro
2. Zoom i Miro
Rejestracja
Wybierz termin:
Szkolenie online
za osobę
4 900
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Pro Optima Sp. z o.o.
31-530 Kraków
Grzegórzecka 10B/205
woj. małopolskie
Pro Optima wspiera firmy wdrażające strategię wyróżniania się i budowania długotrwałych relacji z klientami poprzez doskonalenie kultury kontaktu z klientami, rozwój kluczowych kompetencji kadry kierowniczej oraz zespołów pracowników.
Propagujemy...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest
wypełnienie formularza kontaktowego.
Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Pro Optima Sp. z o.o.
31-530 Kraków
Grzegórzecka 10B/205
Powiadomienia o nowych terminach