Buduj Employee Journey Map

O szkoleniu

Jak będzie wyglądało szkolenie?

  • Szkolenie trwa 2 dni po 6 godzin czyli łącznie 12 godzin
  • Spotkania będą się odbywać dzień po dniu.
  • Będziemy je prowadzić przy użyciu Zooma (wystarczy kliknąć w link, który Ci wyślemy, żeby dołączyć do spotkania)
  • Praktyczna nauka będzie się odbywać w narzędziu MIRO- wcześniej dostaniesz instrukcję jak się poruszać
  • Spotkania są interaktywne – będzie okazja do dyskusji i współpracy z prowadzącymi i uczestnikami(czkami), dlatego będzie Ci potrzebny sprawny mikrofon i kamera
  • Na zakończenie dostaniesz od nas certyfikat i paczkę materiałów oraz zestaw polecanych przez nas źródeł na temat mapowania podróży
  • Bonus: dla każdego uczestnika/czki możliwość 60 min. bezpłatnej konsultacji jako follow-up do szkolenia
  • Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up).
Dlaczego warto wziąć udział?

Z czym wyjdziesz po szkoleniu: Buduj Employee Journey Map – certyfikowane szkolenie otwarte – online?

  • Będziesz miał/a wiedzę i niezbędne kompetencje do tworzenia mapy podróży pracownika w MIRO
  • Będziesz umiał/a ją zastosować w każdym narzędziu, również offline
  • Otrzymasz gotowe szablony do wykorzystania w swojej pracy
  • Zdobędziesz wiedzę z zakresu employee experience management
  • Podniesiesz swoje kompetencje w firmie i na rynku pracy
Kto powinien wziąć udział?

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Specjalistów, menagerów odpowiedzialnych za przebieg konkretnych procesów (candidate experience, on-boarding, szkolenia)
  • Dla liderów mniejszych firm i organizacji, którzy chcieliby lepiej odpowiadać na potrzeby swojego zespołu.
  • HR managerów i HR Business Partnerów
  • Specjalistów, menagerów odpowiedzialnych za people & culture & talent
  • Specjalistów, menagerów odpowiedzialnych za learning & development
  • Dla osób z obszaru CX, które chcą rozwijać swoje kompetencje o EX
  • Dla osób, które szukają pomysłu na nowy zawód
  • EB managerów i specjalistów

Program szkolenia

Czym jest Employee Experience?

  • Definicje
  • Przykłady
  • Zależności
  • Insighty

Czym jest employee journey mapping?

  • Definicje
  • Employee journey map – zapoznanie z procesem mapowania i wykorzystywanymi narzędziami
  • Persona
  • Procesy strategiczne i punkty styku
  • Największe bóle, momenty prawdy i szybkie wygrane

Nauka mapowania, czyli budowy wzorcowej Employee Journey Map w narzędziu MIRO

  • Metodyka budowy EJM by ProOptima – wprowadzenie i warsztat
  • Proces: analiza-synteza-analiza-synteza – całościowy model budowy EJM
  • Źródła informacji o pracownikach potrzebnych do stworzenia mapy.
  • Proces tworzenia EJM w firmie: Fazy, role, wyzwania. Przed, w trakcie i po mapowaniu.
  • Definiowanie scenariusza
  • Budowanie Persony
  • Określanie KPI
  • Wskaźniki tzw. „miękkie”
  • Jak przekładać rezultaty „miękkie” na „twarde”

Employee Journey Map i co dalej?

  • Warunki organizacyjne do tworzenia map: różnorodność, zasoby, cele.
  • Analiza wypracowanych map: moment, narzędzia, cele.
  • Przegląd i weryfikacja przebiegu podróży-kiedy jest czas na uzupełnienia i zmiany czy rewizję
    mapy?

Czas trwania

2 dni: 12h

Prelegenci

Elżbieta Gierczyńska - enior tresner i konsultant jakości obsługi klienta, CX

Specjalizuje się w 3 obszarach:

  • Prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania zespołem: obsługi klienta, sprzedaży, CXM, zarzadzania zmianą, zarządzania reklamacjami, zarządzania call center. Mój konik to reklamacje, wyznaczanie celów i CXM.
  • Konsultowaniu doskonalenia procesów, optymalizacji, transformacji w dużych i średnich firmach – w tym Diversity and inclusion, Employee Experience (EX)
  • Pracy z wyższą kadrą menedżerską: dyrektorami, właścicielami firm, prezesami

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

1. Komputer z dostępem do Internetu
2. Zoom i Miro

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
4 900
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Pro Optima Sp. z o.o.
31-530 Kraków
Grzegórzecka 10B/205
woj. małopolskie
Pro Optima wspiera firmy wdrażające strategię wyróżniania się i budowania długotrwałych relacji z klientami poprzez doskonalenie kultury kontaktu z klientami, rozwój kluczowych kompetencji kadry kierowniczej oraz zespołów pracowników. Propagujemy...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Pro Optima Sp. z o.o.
31-530 Kraków Grzegórzecka 10B/205
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!