Centralny Rejestr Umów – krok po kroku przez obowiązki jednostek sektora finansów publicznych

O szkoleniu

Nie ryzykuj sankcji za brak wpisu do rejestru.
W tym szkoleniu dowiesz się, kto, kiedy i jakie dane musi zamieścić w Centralnym Rejestrze Umów Jednostek Sektora Finansów Publicznych – bez interpretacyjnych domysłów, bez luk w wiedzy. Konkretne wytyczne, przykłady i odpowiedzi na pytania, które naprawdę zadają urzędnicy.

Dowiesz się m.in.:
– jakie umowy podlegają zgłoszeniu,
– kto ponosi odpowiedzialność,
– jak uniknąć błędów i kar,
– jakie informacje trzeba zamieszczać i w jakim terminie.

Zapisz się teraz – zanim rejestr zrobi się problemem, a nie tylko obowiązkiem.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów finansowych, merytorycznych i zamówień publicznych w JST, instytucjach kultury, szkołach, bibliotekach.

Program szkolenia

CENTRALNY REJESTR UMÓW JEDNOSTEK SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH

a) Co to jest Centralny Rejestr Umów JSFP?

b) Od kiedy należy prowadzić Centralny Rejestr Umów JSFP?

c) W jakiej formie musi być zawarta umowa, aby zaistniała konieczność zamieszczenia o niej informacji w Centralnym Rejestrze Umów JSFP?

d) Krótka charakterystyka:

  • formy pisemnej
  • formy elektronicznej
  • formy dokumentowej
  • formy szczególnej

a) Jakie informacje należy wprowadzać do Centralnego Rejestru Umów JSFP?

b) Czy w rejestrze należy zamieszczać informacje o umowach zawartych przed wejściem w życie przepisów o tym rejestrze?

c) Od jakiego progu kwotowego należy wprowadzać informacje do Centralnego Rejestru Umów JSFP?

d) O jakich umowach informacji nie zamieszcza się w rejestrze?

e) Czy należy podawać do rejestru informacje o uzupełnieniu lub zmianach umów?

f) Kto odpowiada za zamieszczanie danych w Centralnym Rejestrze Umów JSFP?

g) Kto powinien wpisywać dane do rejestru umów: pracownik Wydziału Finansowego, Merytorycznego czy Zamówień Publicznych?

h) W jakim terminie zamieszcza się informacje w Centralnym Rejestrze Umów JSFP?

i) Kto ma dostęp do informacji zamieszczonych w Centralnym Rejestrze Umów JSFP?

j) Jakie sankcje grożą za niezamieszczenie informacji w rejestrze umów albo podanie w nim danym nieprawdziwych?

Czas trwania

09:30-15:30

Prelegenci

Grzegorz Czaban

Ekspert Prawa zamówień publicznych, trener biznesu. Wykładowca na SGH. Od 1995 r. wykłada zamówienia publiczne.

Ekspert podczas prac Komisji Nadzwyczajnej ds deregulacji (NDR) rozpatrującej projekt nowej ustawy - Prawo zamówień Publicznych (2019 r.). W latach 1996-2001 stały współpracownik tygodnika Rynek Zamówień Publicznych, potem miesięcznika Inwestycje Komunalne; znawca amerykańskiego systemu zamówień publicznych.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
699
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: ApexNet Sp. z o.o. Sp. k.
  • Ulica i nr: ul. Atlasowa 41
  • Kod pocztowy: 02-437
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7010371279

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

ApexNet Sp. z o.o. Sp. k.
02-437 Warszawa, Polska ul. Atlasowa 41

Organizator

ApexNet Sp. z o.o. Sp. k.
02-437 Warszawa, Polska
ul. Atlasowa 41
woj. mazowieckie
Firma ApexNet powstała w 2001 roku. ApexNet to doświadczony organizator szkoleń biznesowych, specjalizujący się głównie w nowoczesnych szkoleniach biznesowych. Oferta firmy jest szeroka i skierowana głównie do firm, oferując różnorodne formy szkoleń,...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!