O szkoleniu
Umiejętność tworzenia treści przy użyciu narzędzi sztucznej inteligencji staje się jednym z kluczowych czynników sukcesu w komunikacji piarowej. Kto szybciej zrozumie algorytmy i opanuje ich język - zwiększy swoją efektywność, zaoszczędzi swój czas, energię i pieniądze. Dzięki temu szybciej i skuteczniej zbudujesz pozytywny wizerunek swojej instytucji.
To szkolenia da Ci wszystkie klucze do optymalnego wykorzystania ChataGPT i opanowania tego niesamowicie potężnego narzędzia w komunikacji. Zatrudnij sztuczną inteligencję do pracy, będziesz zaskoczony tym co potrafi zrobić dla Ciebie i Twojej organizacji.
Czego się nauczysz:
- Zrozumiesz jak działa sztuczna inteligencja, co potrafi, a czego nie potrafi zrobić.
- Zobaczysz co to jest Chat GPT, jakie są jego zalety i wady.
- Poznasz 20 najlepszych narzędzi i aplikacji sztucznej inteligencji do wykorzystania w Public Relations.
- Nauczysz się jak wykorzystać storytelling, by komunikować w ciekawy sposób i bardziej zaangażować odbiorców.
- Opanujesz techniki pisania artykułów lub informacji prasowej w krótki, zwięźły i ciekawy sposób.
- Poznasz 7 najskuteczniejszych formuł copywriterskich opartych na psychologii i emocji, które możesz od razu zastosować na zasadzie kopiuj – wklej.
Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie:
- Rzecznicy prasowi.
- Pracownicy działów informacji i public relations, biur promocji, biur prasowych i informacyjnych w firmach, organizacjach i w administracji publicznej.
- Pracownicy agencji Public Relations, agencji interaktywnych i social media.
- Autorzy tekstów piarowych, informacji prasowych, artykułów i wpisów w mediach społecznościowych.
Program szkolenia
- Jak wykorzystać storytelling, by komunikować w ciekawy sposób i bardziej zaangażować odbiorców:
- Ludzie lubią historie. Wejdź na wyższy poziom, wykorzystując w tekstach hollywoodzkie techniki opowiadania historii.
- Zasada „Show, don’t tell”.
- 6 sześć archetypów historii, które możesz wykorzystać w swojej komunikacji.
- Storytelling pokazuje, nie tłumaczy. Dlatego jest tak skuteczny.
- Storytelling wizualny, czyli opowiadanie historii przy pomocy obrazów, jest prostsze niż myślisz.
- ChatGPT pomoże Ci na każdym etapie procesu tworzenia treści.
- Gotowe schematy storytellingowe do zastosowania od razu.
- Jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie artykuł lub informację prasową, od pierwszego do ostatniego zdania:
- Sprawdzone techniki i tricki dziennikarzy i copywriterów.
- 7 etapów pisania tekstu: od planu do puenty i tytułu.
- Jak pisać dynamiczne leady, które zachęcą do przeczytania artykułu.
- Jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika.
- 7 środków stylistycznych i retorycznych, które pomogą pokazać emocje w tekście.
- Metoda Hamburgera pozwoli Ci zbudować solidną i przekonującą argumentację, akapit po akapicie.
- Czy popełniasz te błędy?
- 7 najskuteczniejszych formuł copywriterskich opartych na psychologii i emocji, które możesz od razu zastosować na zasadzie kopiuj – wklej:
- Tego etapu pisania tekstów copywriterskich nie możesz pominąć.
- Język korzyści - technika perswazji skupiona na korzyściach.
- Techniki hipnotycznego copywritingu, które uatrakcyjnią Twoje artykuły i informacje prasowe.
- Jak pisać skuteczne Call To Action.
- Gotowe formuły copywriterskie do zastosowania od razu.
- Pracuj z ChatemGPT na bazie gotowych formuł copywriterskich. Rezultat Cię zaskoczy.
- 20 najlepszych narzędzi i aplikacji sztucznej inteligencji do wykorzystania w Public Relations:
- Co to jest sztuczna inteligencja (SI) i jak działa.
- Dzięki tym narzędziom SI zaoszczędzisz nawet 16 godz. tygodniowo.
- Te narzędzia SI pomogą Ci na każdym etapie procesu tworzenia treści, od planu do puenty i tytułu.
- Generatory tekstów, które same piszą tytuły, leady, akapity, a nawet całe artykuły na zadane przez Ciebie tematy.
- 10 rzeczy, których sztuczna inteligencja nie potrafi (jeszcze) zrobić.
- Jak rozmawioać z ChatemGPT: 12 promptów, dzięki którym uzyskasz najlepsze merytorycznie odpowiedzi:
- Prompt Engeneering: Jak skutecznie rozmawiać z ChatemGPT.
- Komunikacja z ChatemGPT oparta na „promptach”, tzn. poleceniach.
- 5 typów promptów na każdą okazję.
- ChatGPTI jest tak inteligentny, jak prompty i kontekst, które mu przekazujesz.
- 10 czasowników, dzięki którym ChatGPT najlepiej zrozumie, co ma dla Ciebie zrobić.
- Analiza 12 gotowych wzorów promptów do zastosowania od razu na zasadzie kopiuj-wklej.
- Praktyczne ćwiczenia.
Czas trwania
9.00-15.00
Prelegenci
Krzysztof Urbanowicz
- Specjalista w zakresie mediów, komunikacji, marketingu i transformacji cyfrowej.
- Jest konsultantem, coachem, prelegentem i trenerem od ponad 20 lat (Polska, Francja, Szwajcaria, Bułgaria, Rumunia, Litwa…)
- Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Pentalog (Francja, USA).
- Klienci w Polsce m. in. PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, PKO BP, TPSA i Orange, Unilever, Orange, Nestlé, Pepsi-Cola, Diageo - Smirnoff Black, Jeronimo Martins Polska
- Z wykształcenia: dziennikarz (Institut Français de Presse w Paryżu), sowietolog (Studia przed doktoranckie DEA w Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), romanista (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu).
- Rozpoczął swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
- Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, założonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille, jednej z największych szkół dziennikarstwa w Europie, i Uniwersytet Warszawski.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 890 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Organizatora stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu.
- Zgłaszając udział w szkoleniu zgłaszający zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie.
- Opłata realizowana jest przelewem na konto Organizatora na podstawie potwierdzenia udziału oraz faktury pro forma, a płatność wymagana jest przed szkoleniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki.
- Odwołanie zgłoszenia możliwe jest bezkosztowo na nie mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora na piśmie (w tym z użyciem poczty elektronicznej). Odwołanie po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
- Brak udziału w szkoleniu nie może być rozumiany jako odstąpienie od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty ceny szkolenia.
- Zgłaszający ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia na inny termin (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystania wpłaconej kwoty na inne szkolenie Organizatora pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi, ani w części, ani w całości.
- Organizator zastrzega prawo zmiany terminu i miejsca szkolenia, a także odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego, nie zebranie wystarczającej grupy uczestników). W takiej sytuacji zawiadamia Zgłaszającego o odwołaniu szkolenia na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz zwraca wpłacone kwoty w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego proponuje inny termin/miejsce realizacji szkolenia.
- Nazwa firmy: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
- Ulica i nr: Bonifraterska 17
- Kod pocztowy: 00-203
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5260209840
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
