O szkoleniu
Cele szkolenia:
• Zdobycie wiedzy w jaki sposób funkcjonują algorytmy sztucznej inteligencji i w jaki sposób mogą wspomóc pracę organu administracji publicznej
• Pokazanie w jaki sposób ChatGPT może pomóc zautomatyzować pracę
• Pokazanie jak ChatGPT może usprawnić funkcjonowanie biznesu
• Wskazanie na obszary zastosowań w biznesie
• Pokazanie praktycznych zastosowań ChatGPT
• Dobre praktyki
.
Grupa docelowa:
• Kadra zarządzająca
• Osoby chcące wykorzystać AI jako przydatne narzędzie w swojej pracy
• Pracownicy firm
• Działy marketingu, analiz, komunikacji z klientem
• Wszyscy zainteresowani tematem.
Program szkolenia
I. Wprowadzenie do ChatGPT i LLM
- Czym jest ChatGPT?
- Co to są LLMy?
- Czym są modele konwersacyjne?
- Przegląd zastosowań ChatGPT
- Zalety i ograniczenia
- Podstawowe funkcje bota
- Przykłady zastosowań w różnych branżach
II. Podstawy interakcji z ChatGPT
- Zakładanie konta i podstawowe konfiguracje
- Interfejs użytkownika: funkcje i możliwości
- Podstawowe komendy i pytania do ChatGPT
- Tryb pisemny oraz tryb głosowy poleceń
- Jak utworzyć projekt?
- Jak być skutecznym w komunikacji z ChatGPT
III. Integracja ChatGPT z różnymi systemami
- Popularne platformy wspierające ChatGPT
- Automatyzacja procesów i tworzenie treści
- Generowanie treści urzędowych
- Integracja na przykładzie AOAI
- Automatyzacja obsługi klienta
IV. Zarządzanie komunikacją z klientami za pomocą ChatGPT
- ChatGPT w biznesie – do czego można go wykorzystać?
- Skuteczne odpowiedzi na pytania i problemy klientów
- Tworzenie FAQ i wykorzystanie ChatBotów
- Tworzenie spersonalizowanych odpowiedzi
- Rozwój umiejętności z zakresu obsługi chatbota
- Zapoznanie z najlepszymi praktykami
- Rozwiązywanie problemów i optymalizacja chatbota
V. Wykorzystanie ChatGPT w biznesie
- Wykorzystanie ChatGPT do obsługi klienta, analizy zapytań oraz opinii klientów
- Jak ChatGPT może pomóc obniżyć koszty?
- Automatyzacja podejmowania decyzji
- Tworzenie pism, umów, prezentacji multimedialnych, maili
- Automatyzacja odpowiedzi na pisma
- Automatyzacja odpowiedzi na często zadawane pytania, prowadzenie rozmów z klientami oraz wsparcie w procesie zakupowym.
- Organizacja i przeszukiwanie dużych baz danych oraz dokumentów, ułatwienie dostępu do informacji.
- Tworzenie opisów stanowisk, przeprowadzanie wstępnych rozmów kwalifikacyjnych oraz analiza CV.
- Tworzenie materiałów szkoleniowych, scenariuszy kursów oraz symulacji rozmów.
- Pomoc w harmonogramowaniu zadań, śledzeniu postępów oraz komunikacji zespołowej.
- Przeprowadzanie wstępnych analiz rynkowych, generowanie pomysłów na innowacje oraz testowanie hipotez biznesowych.
- Automatyczne tłumaczenie dokumentów, e-maili oraz treści marketingowych na różne języki.
- Wykrywanie obszarów do automatyzacji i usprawniania działań operacyjnych.
- Generowanie wzorów umów, przepisów wewnętrznych oraz sprawdzanie zgodności z regulacjami.
- Generowanie pomysłów na nowe produkty, kampanie marketingowe czy strategie rozwoju firmy.
- Przetwarzanie recenzji i komentarzy w celu identyfikacji trendów i obszarów wymagających poprawy.
- Diagnozowanie problemów, sugerowanie rozwiązań i zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi.
- Przygotowanie skryptów do testowania reakcji zespołów na różne sytuacje biznesowe.
- Wspieranie w analizie SWOT, badaniach rynkowych oraz opracowywaniu strategii rozwoju.
- Śledzenie trendów rynkowych, analizowanie działań konkurencji i opracowywanie odpowiedzi strategicznych.
- Licencja Team oraz Enterprise
VI. ChatGPT w raportowaniu, automatyzacji i planowaniu strategicznym
- Wykorzystanie ChatGPT w generowaniu raportów
- Przewaga konkurencyjna w biznesie
- Generowanie podsumowań raportów,
- Analizowanie wyników sprzedaży
- Przygotowywanie prezentacji biznesowych.
- Automatyzacja podejmowania decyzji
- Tworzenie umów, analiz, arkuszy kalkulacyjnych, zestawień / bilansów, planów strategicznych
- Usprawnianie procesów biznesowych
- Wykorzystanie ChatGPT do analizy tekstu i generowania raportów
- Przykłady zastosowania: podsumowania, analizy sentymentu, przetwarzanie danych tekstowych
VII. ChatGPT a marketing
- Prezentacje dla klienta
- Tworzenie i dopasowywanie ofert
- Tworzenie postów na media społecznościowe, artykułów blogowych oraz opisów produktów.
- Tworzenie kampanii, strategii marketingowych i treści reklamowych
- Analizy skuteczności
- Tworzenie skutecznej identyfikacji marki, grafik
- Tworzenie rekomendacji produktowych na podstawie preferencji klientów.
VIII. Praktyczne warsztaty. Fine-Prompting i Fine-Tunning
- Tworzenie treści z ChatGPT
- Generowanie tekstów: artykuły, posty na bloga, opisy produktów
- Praktyczne przykłady i ćwiczenia
- Optymalizacja wyników: jak zadawać pytania, aby uzyskać najlepsze odpowiedzi
- Zasady efektywnego promptowania
- Personalizacja ChatGPT do specyficznych potrzeb
- Tworzenie własnych zestawów danych do trenowania modeli
- Czego unikać podczas promptowania?
- Testowanie i poprawianie promptów
- Projektowanie narzędzi do automatyzacji obsługi klienta lub wsparcia pracowników.
- Czym jest Fine-Prompting?
- Czym jest Fine-Tunning?
Czas trwania
9.00-15.00
Prelegenci
Specjalista ds. Systemów Zarządzania – lata 2018 r. / obecnie Projektant, Audytor i Trener systemów zarzadzania Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości – jednostka doradczoszkoleniowa, świadcząca usługi w zakresie projektowania, wdrażania, nadzoru, audytu i serwisu systemów zarządzania opartych o normy międzynarodowe, oraz realizowania szkoleń dedykowanych.
Zadania:
• Wdrażanie, doskonalenie i auditowanie systemów zarządzania
• opartych o normy i standardy ISO 9001, ISO 14001, IATF 16949, ISO 45001,
• ISO/IEC 17025, ISO/IEC 27001, ISO 20000, ISO 22301, ISO 17025, ISO
• 37001, AQAP 2110, HACCP, IFS, BRC;
• Projektowanie procesów;
• Audyty KRI oraz RODO;
• Przeprowadzenie audytów wewnętrznych oraz audytów drugiej strony,
• asysta podczas audytów certyfikujących, przygotowanie do akredytacji;
• Organizacja i prowadzenie szkoleń: normy ISO, szkolenia z
• Cyberbezpieczeństwa.
Inżynier Utrzymania Ruchu – lata 2013 r. /2017 r. Konspol Holding Sp. z o.o (Cargill, Inc)
Centrum Innowacji
Zadania:
Przygotowanie i nadzorowanie maszyn oraz linii produkcyjnych, projektowanie procesów – wprowadzanie innowacyjnych produktów. Przygotowanie hali produkcyjnych oraz HACCP do audytów IFS i BRC.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 63 1020 1013 0000 0902 03 98 7740, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.
Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: SEDNO Training Dorota Bieńkowska
- Ulica i nr: Lipowa 42 D lok 40
- Kod pocztowy: 05-803
- Miejscowość: Pruszków
- Numer NIP: 5661631042
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
