O szkoleniu
KORZYŚCI:
- dowiesz się, jak pisać lepsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak sprzedawać... słowem?
nauczysz się, jak sprawić, aby Twoje treści nie zostały zignorowane, jak przyciągać i utrzymywać uwagę czytelników
dowiesz się, jak używać języka korzyści (a nie cech), ale i obaw
dowiesz się, jak upraszczać komunikaty, pisać zrozumiale i ciekawie - krótko i na temat
umiejętność zmieniania liter w złoto – czyli wzmocnienie perswazji Twoich tekstów
poprawa komunikacji marketingowo-sprzedażowej z klientami i partnerami biznesowymi
KORZYŚCI:
- dowiesz się, jak pisać lepsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak sprzedawać... słowem?
nauczysz się, jak sprawić, aby Twoje treści nie zostały zignorowane, jak przyciągać i utrzymywać uwagę czytelników
dowiesz się, jak używać języka korzyści (a nie cech), ale i obaw
dowiesz się, jak upraszczać komunikaty, pisać zrozumiale i ciekawie - krótko i na temat
umiejętność zmieniania liter w złoto – czyli wzmocnienie perswazji Twoich tekstów
poprawa komunikacji marketingowo-sprzedażowej z klientami i partnerami biznesowymi
Dla kogo?
pracownicy działów marketingu, specjaliści komunikacji marketingowej - copywriterzy, content marketerzy, pracownicy działów handlowych, sprzedaży, CX, przedsiębiorcy
Program szkolenia
1. Jak pisać? Krótko, treściwie, wprost, zrozumiale
O czym pisać?
Czasowniki - strona czynna i bierna
Cel na pierwszym miejscu
Reguła KISS (Keep it simple stupid)
Uwaga na trudne słowa
Ton Twojego tekstu
Co mi to da? Główne pytanie Twojego odbiorcy
Bez frazesów proszę!
Aktywuj odbiorcę
Nie zmuszaj mnie
Uważaj na te przymiotniki
Estetyka tekstu
2. Co pisać? Esencja – jak ją wydobyć z treści esencję i przedstawić odbiorcy
O czym jest Twój tekst?
Co jest w nim najważniejsze?
Co jest ciekawe?
Co ma zrobić odbiorca?
3. Wprowadzenie do AI w copywritingu
Jak formułować precyzyjne zapytania do AI, aby uzyskać oczekiwane wyniki?
Przykładowe prompty dla różnych rodzajów treści.
Najlepsze narzędzia AI i ich funkcje
Praktyczne zastosowania AI (generowanie pomysłów, pisanie)
Etyka i przyszłość AI w copywritingu
Jak połączyć kreatywność człowieka z wydajnością AI?
4. Trochę psychologii pisania tekstów
Motywacje klientów
Co zapamiętujemy najłatwiej?
Ile rzeczy zapamiętujemy jednocześnie?
Najważniejsza potrzeba to…
Powody zakupów
Ważne pytanie Twojego klienta
Obiekcje
5. Prosty język
Powszechne, proste, zrozumiałe słowa
Bez lania wody
Pisz do człowieka
Usuń wstępniaki
Bez imiesłowów
Przydatne strony i narzędzia
6. Subtelne różnice - jak zwiększyć siłę przekazu bez zmieniania treści
Kto tu rządzi?
Ułatwiaj
Czas teraźniejszy
Możesz…
Co złego to nie my
Cel na pierwszym miejscu
7. Nagłówki, tytuły
Jak napisać nagłówek?
Emocje w nagłówkach
Zaskoczenie, zaciekawienie, humor, przyjemne skojarzenia, konkrety
Uważaj – niech Cię dobrze zrozumieją
4 zadania nagłówka
19 wzorców skutecznych nagłówków
4 formuły copywriterskie
8. Język korzyści
Jak wydobywać korzyści z cech?
Korzyści i cechy - stosuj dobrą kolejność.
9. Liczby się liczą
Liczby w komunikacie marketingowym
Daty, działanie na wyobraźnię
10. Czy popełniasz takie błędy językowe?
I co możesz z tym zrobić?
Czas trwania
2 dni, godziny 9-15
Prelegenci
Adrian Tomaszewski
Ekspert reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P. Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework). Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę.
Realizował projekty dla: Generali, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Fortress Investment.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 650 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- 3.64% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 6.06% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.
- Nazwa firmy: Akademia KFK
- Ulica i nr: Ogrodowa 58
- Kod pocztowy: 00-876
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5263684984
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
