Copywriting w biznesie, marketingu i sprzedaży - skuteczna komunikacja z klientem

O szkoleniu

KORZYŚCI:

  • dowiesz się, jak pisać lepsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak sprzedawać... słowem?
  •  nauczysz się, jak sprawić, aby Twoje treści nie zostały zignorowane, jak przyciągać i utrzymywać uwagę czytelników

  • dowiesz się, jak używać języka korzyści (a nie cech), ale i obaw

  • dowiesz się, jak upraszczać komunikaty, pisać zrozumiale i ciekawie - krótko i na temat

  • umiejętność zmieniania liter w złoto – czyli wzmocnienie perswazji Twoich tekstów 

  • poprawa komunikacji marketingowo-sprzedażowej z klientami i partnerami biznesowymi

Dlaczego warto wziąć udział?

KORZYŚCI:

  • dowiesz się, jak pisać lepsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak sprzedawać... słowem?
  •  nauczysz się, jak sprawić, aby Twoje treści nie zostały zignorowane, jak przyciągać i utrzymywać uwagę czytelników

  • dowiesz się, jak używać języka korzyści (a nie cech), ale i obaw

  • dowiesz się, jak upraszczać komunikaty, pisać zrozumiale i ciekawie - krótko i na temat

  • umiejętność zmieniania liter w złoto – czyli wzmocnienie perswazji Twoich tekstów 

  • poprawa komunikacji marketingowo-sprzedażowej z klientami i partnerami biznesowymi

Kto powinien wziąć udział?

Dla kogo?

  • pracownicy działów marketingu, specjaliści komunikacji marketingowej - copywriterzy, content marketerzy, pracownicy działów handlowych, sprzedaży, CX, przedsiębiorcy

Program szkolenia

1. Jak pisać? Krótko, treściwie, wprost, zrozumiale

  • O czym pisać?

  • Czasowniki - strona czynna i bierna

  • Cel na pierwszym miejscu

  • Reguła KISS (Keep it simple stupid)

  • Uwaga na trudne słowa

  • Ton Twojego tekstu

  • Co mi to da? Główne pytanie Twojego odbiorcy

  • Bez frazesów proszę!

  • Aktywuj odbiorcę

  • Nie zmuszaj mnie

  • Uważaj na te przymiotniki

  • Estetyka tekstu

2. Co pisać? Esencja – jak ją wydobyć z treści esencję i przedstawić odbiorcy

  • O czym jest Twój tekst?

  • Co jest w nim najważniejsze?

  • Co jest ciekawe?

  • Co ma zrobić odbiorca?

3. Wprowadzenie do AI w copywritingu

  • Jak formułować precyzyjne zapytania do AI, aby uzyskać oczekiwane wyniki?

  • Przykładowe prompty dla różnych rodzajów treści.

  • Najlepsze narzędzia AI i ich funkcje

  • Praktyczne zastosowania AI (generowanie pomysłów, pisanie)

  • Etyka i przyszłość AI w copywritingu

  • Jak połączyć kreatywność człowieka z wydajnością AI?

4. Trochę psychologii pisania tekstów

  • Motywacje klientów

  • Co zapamiętujemy najłatwiej?

  • Ile rzeczy zapamiętujemy jednocześnie?

  • Najważniejsza potrzeba to…

  • Powody zakupów

  • Ważne pytanie Twojego klienta

  • Obiekcje

5. Prosty język

  • Powszechne, proste, zrozumiałe słowa

  • Bez lania wody

  • Pisz do człowieka

  • Usuń wstępniaki

  • Bez imiesłowów

  • Przydatne strony i narzędzia

6. Subtelne różnice - jak zwiększyć siłę przekazu bez zmieniania treści

  • Kto tu rządzi?

  • Ułatwiaj

  • Czas teraźniejszy

  • Możesz…

  • Co złego to nie my

  • Cel na pierwszym miejscu

7. Nagłówki, tytuły

  • Jak napisać nagłówek?

  • Emocje w nagłówkach

  • Zaskoczenie, zaciekawienie, humor, przyjemne skojarzenia, konkrety

  • Uważaj – niech Cię dobrze zrozumieją

  • 4 zadania nagłówka

  • 19 wzorców skutecznych nagłówków

  • 4 formuły copywriterskie

8. Język korzyści

  • Jak wydobywać korzyści z cech?

  • Korzyści i cechy - stosuj dobrą kolejność.

9. Liczby się liczą

  • Liczby w komunikacie marketingowym

  • Daty, działanie na wyobraźnię

10. Czy popełniasz takie błędy językowe?

  • I co możesz z tym zrobić?

Czas trwania

2 dni, godziny 9-15

Prelegenci

Adrian Tomaszewski

Ekspert reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P. Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework). Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę.
Realizował projekty dla: Generali, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Fortress Investment.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie prowadzone na platformie ClickMeeting.
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.

Rejestracja

Standard
1 600
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 650 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zniżki grupowe:
  • 3.64% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 6.06% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia KFK
  • Ulica i nr: Ogrodowa 58
  • Kod pocztowy: 00-876
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5263684984

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia KFK
00-876 Warszawa, Polska Ogrodowa 58

Organizator

Akademia KFK
00-876 Warszawa, Polska
Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Akademia Marketingu KFK oferuje profesjonalne szkolenia z Marketingu, Social Mediów, Sprzedaży (w tym Trade Marketingu i Category Management), AI w biznesie i CX. 13 lat działalności (wcześniej pod nazwą Akademia Marketingu Atrium) Trenerzy eksperci ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!