Cyberbezpieczeństwo - instytucje, JST, firmy

O szkoleniu

Każdego dnia media donoszą o kolejnych wyciekach danych i atakach hackerskich na firmy i instytucje w całej Polsce. Przestępcy próbują wyłudzać haracze, a instytucje kontrolne nakładają ogromne kary, jeśli dojdzie do ujawnienia danych osobowych.

Jak się przed tym uchronić? Przede wszystkim zdobyć wiedzę na temat incydentów bezpieczeństwa i możliwości zapobiegania im.

Zapraszamy na szkolenie, które poprowadzi doświadczony audytor oraz konsultant w zakresie bezpieczeństwa w sieci. Szkolenie jest przeznaczone głównie dla pracowników administracyjnych, biurowych (w tym samorządowych).

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicy w ciągu ok. pięciu godzin zdobędą wiedzę z zakresu m.in. ataków typu Phishing i Ransomware, incydentów bezpieczeństwa, RODO. Szczegóły w programie. 

Uczestnicy mogą bez dodatkowych opłat skorzystać z maks. 1-godzinnej konsultacji w ciągu dwóch tygodni od ukończenia szkolenia.  

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników biurowych firm oraz instytucji publicznych. Do udziału w szkoleniu wystarczy minimalna wiedza z zakresu obsługi komputerów i Internetu.


Program szkolenia

Prawne aspekty bezpieczeństwa informacji i cyberbezpieczeństwa

  • Jakie mamy obowiązki w naszej organizacji?

  • Czy dyrektywa NIS2 i nowa ustawa o KSC nas dotyczy?

  • Czy RODO jeszcze działa?

  • Wewnętrzne polityki procedury bezpieczeństwa to też prawo

Budowanie kultury bezpieczeństwa

  • Od czego zacząć?

  • Czy człowiek to najsłabsze ogniwo?

Incydenty bezpieczeństwa

  • Co to jest incydent?

  • Kiedy i komu zgłaszać incydenty?

  • Dlaczego warto zgłaszać incydenty?

  • Jak zarządzać incydentami

Aktualne zagrożenia w cyberprzestrzeni

  • Typy ataków.

  • Popularne scenariusze

  • Schematy działania cyberprzestępców

  • Główne cyberzagrożenia

  • Kradzieże i wyłudzenia informacji

  • Jak się bronić?

Bezpieczna praca zdalna – dobre praktyki

Proste i skuteczne metody codziennej ochrony informacji przez pracowników

  • Kopia bezpieczeństwa

  • Szyfrowanie danych

  • Blokowanie komputera

  • Fizyczna ochrona urządzeń

Zagrożenia dla urządzeń mobilnych i zasady bezpiecznego korzystania

Audyty i testy bezpieczeństwa

  • Rodzaje testów bezpieczeństwa

  • Korzyści z testów

  • Jak przygotować pracowników do testów socjotechnicznych?

Zasady bezpiecznego użytkowania poczty elektronicznej i mediów społecznościowych

Bezpieczne hasła do systemów

  • Jak tworzyć silne hasła?

  • Jakie hasła zawsze musimy mieć „w głowie”.

  • Menedżery haseł jako narzędzie do skutecznego zarządzania hasłami

Dwuskładnikowe uwierzytelnienie (2FA/MFA) Wycieki i kradzieże haseł

  • Jak sprawdzić, czy moje hasła wyciekły?

  • Co zrobić, gdy moje hasła wyciekną?

Phishing i Ransomware jako największe zagrożenia dla każdej organizacji

  • Jak odróżnić fałszywą korespondencję e-mail przychodzącą do naszej organizacji?

  • Jak sprawdzić czy otrzymany link lub załącznik jest bezpieczny? Przykładowe narzędzia i zasady korzystania

Phishing i spoofing – pokazy na żywo

Pytania / Dyskusja

Czas trwania

Szkolenie trwa w godz. 9-14.

Prelegenci

Szkolenie przygotował i poprowadzi specjalista w dziedzinie bezpieczeństwa informacji. Audytor wiodący ISO 27001. Trener i egzaminator ECDL. Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego. Doradza firmom i instytucjom publicznym w zakresie ochrony informacji. Jest autorem licznych polityk oraz procedur związanych z ochroną danych osobowych i informacji. W zakresie szkoleń, specjalizuje się w tematach związanych z cyberzagrożeniami, bezpieczeństwem informacji i ochroną danych osobowych.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbywa się na platformie Live Webinar - nie wymaga instalowania żadnego oprogramowania. Zalecany udział z kamerą i mikrofonem.
Szkolenie odbywa się na platformie Live Webinar. Uczestnicy otrzymują link do szkolenia. W trakcie zajęć można zadawać pytania trenerowi przez mikrofon lub chat tekstowy. Zalecana aktywność z włączoną kamerą.
Szkolenie odbywa się "na żywo", na platformie LiveWebinar. Uczestnicy mogą rozmawiać z trenerem, zadawać pytania przez mikrofon, a także wysyłać wiadomości na czacie.

Rejestracja

Przedpłata
Cena obejmuje zniżkę za przedpłatę
583
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 648 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
Zapisz się
Umowa (dla przedsiębiorstw)
Faktura z odroczoną płatnością (nie dotyczy osób prywatnych)
628
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 648 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
Zapisz się
Instytucje
Tylko dla finansowanych ze środków publicznych
628
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 648 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Usługa Szkolenie Online

  1. Jedna sztuka zakupionego szkolenia oznacza prawo udziału w szkoleniu jednego Uczestnika.
  2. Szkolenie Online odbywa się w formie on-line w czasie rzeczywistym (na żywo), za pośrednictwem platformy webinarowej.
  3. Uczestnicy otrzymają dane dostępowe do szkolenia drogą mailową najpóźniej w dniu poprzedzającym szkolenie.
  4. Za udział w Szkoleniu Online Uczestnikowi przysługują materiały szkoleniowe (prezentacja PDF), a także Certyfikat w formie elektronicznej (PDF) lub drukowanej (opcjonalnie, za dopłatą), pod warunkiem faktycznej obecności (zalogowania się ze wskazanego adresu e-mail w terminie szkolenia).
  5. W przypadku, gdyby Uczestnik nie mógł wziąć udział w szkoleniu, Kupujący może dokonać zmian na liście Uczestników najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie, do godz. 16:00.
  6. W przypadku rezygnacji z Zamówienia:
    a) w terminie do 3 dni kalendarzowych przed datą szkolenia - anulacja jest bezpłatna,
    b) w terminie 2-1 dni kalendarzowych przed szkoleniem, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia w wysokości 20% ceny netto za udział każdego odwołanego Uczestnika.
  7. W przypadku chęci przepisania Uczestnika na szkolenie realizowane w innym terminie, obowiązują zasady takie same jak przy rezygnacji, to znaczy:
    a) gdy zgłoszenie nastąpi w terminie do 3 dni kalendarzowych przed datą pierwotnego szkolenia – zmiana jest bezpłatna,
    b) gdy zgłoszenie nastąpi w terminie 2-1 dni kalendarzowych przed szkoleniem, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia w wysokości 20% ceny netto za zmianę dotyczącą udziału każdego Uczestnika.
  8. Jeśli Uczestnik będzie nieobecny na szkoleniu pomimo braku formalnej rezygnacji – Zamawiający zobowiązuje się zapłacić 100% ceny szkolenia tytułem pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia oraz kosztów przygotowania szkolenia.
  9. W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł zrealizować zajęć w podanym terminie Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.
  10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przełożenia terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych (np. awaria internetu, choroba trenera) oraz nie ponosi odpowiedzialności za szkody Zamawiającego powstałe z powodu zmiany terminu szkolenia.
  11. Jeśli termin szkolenia zostanie zmieniony z winy Sprzedawcy, Uczestnicy będą mogli – do wyboru:
    a) zrezygnować ze szkolenia bez ponoszenia kosztów, o ile płatność nie została jeszcze dokonana
    b) otrzymać zwrot wpłaconej ceny za szkolenie w pełnej wysokości, o ile dokonana została przedpłata
    c) uczestniczyć w szkoleniu w nowym terminie bez zmiany ceny.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Empemedia
  • Ulica i nr: Kazachska 5/122
  • Kod pocztowy: 02-999
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 8221789852

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Empemedia
02-999 Warszawa, Polska Kazachska 5/122

Organizator

Empemedia
02-999 Warszawa, Polska
Kazachska 5/122
woj. mazowieckie
Naszą specjalnością są social media. Prowadzimy szkolenia on-line oraz stacjonarne dla małych i dużych firm, urzędów, muzeów, organizacji samorządowych i pozarządowych, szkoląc przede wszystkim z obsługi serwisów społecznościowych Facebook, Instagram...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!