O szkoleniu
Szkolenie jest praktycznym warsztatem prowadzenia cyfrowej książki obiektu budowlanego. Uczestnikom szkolenia zostaną przedstawione:
- podstawowe nowe wymagania dotyczące prowadzenia KOB,
- nowe obowiązki właściciela lub zarządcy, w tyk obowiązek wyznaczenia osoby fizycznej do prowadzenia c-KOB
- przerzucenie na osoby wykonujące kontrole obowiązku rejestrowania kontroli w c-KOB,
- nowe terminy w wypełnianiu c-KOB,
- zawężony zakres wprowadzania danych do c-KOB,
- zasady zakładania i prowadzenia c-KOB, krok po kroku, z przykładami i z omówieniem studium różnych przypadków.
Korzyści ze szkolenia:
Uczestnicy dowiedzą się jakie zmiany w prowadzeniu KOB wprowadziła nowelizacja ustawy Prawo budowlane.
Powiemy do kiedy prowadzimy KOB na dotychczasowych zasadach, a od kiedy wyłącznie cyfrową KOB (c-KOB).
Wyposażymy Państwa w praktyczną wiedzę, jaką dokumentacje obiektu należy skompletować i rejestrować w KOB i c-KOB.
Pokażemy jak strona po stronie (ekran po ekranie) założyć i prowadzić c-KOB
Dzięki indywidualnym konsultacjom z ekspertem uzyskają Państwo odpowiedzi na wszystkie nurtujące pytania podczas prowadzenia KOB.
Szkolenie skierowane jest do:
- zarządców budynków,
- administratorów nieruchomości,
- właścicieli obiektów i budowli (hal, magazynów)
- działów technicznych, administracyjnych w firmach produkcyjnych i usługowych.
Program szkolenia
Moduł I – Nowe przepisy dotyczące prowadzenia KOB w ustawie Prawo budowlane:
Od kiedy obowiązuje c-KOB – przepisy przejściowe:
– do kiedy możemy jeszcze prowadzić „stare” książki obiektu budowlanego,
– od kiedy możemy już „przejść” na c-KOB,
– do kiedy musimy „przejść” na c-KOB.Dla jakich obiektów prowadzimy KOB.
Dla jakich obiektów nie prowadzi się KOB.
Interesariusze, czyli:
– kto to jest interesariusz i jak stać się interesariuszem – czyli założenie konta w systemie c-KOB,
– kto może założyć c-KOB,
– kto nadzoruje prowadzenie c-KOB,
– kto wypełnia c-KOB,
– ilu może być interesariuszy i czy można łączyć funkcje,Jakie wpisy dokonuje się w c-KOB i kto je dokonuje:
– wpisy dotyczące okresowych kontroli (elementów budowlanych, instalacji gazowych, przewodów kominowych, instalacji elektrycznych i piorunochronnych)
– rejestracja ekspertyz i opinii technicznych,
– wpisy dotyczące przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu p.poż,
– wpisy dotyczące wszelkich prac i robót budowlanych wykonywanych na obiekcie,
– wpisy dotyczące katastrof budowlanych,
– rejestracja dokumentów urzędowych związanych z obiektem budowlanym.Jakie są terminy dokonywania wpisów do c-KOB.
Czy można usunąć lub skorygować dane wprowadzone do c-KOB?
Zasady przydzielania i pozbawiania dostępu do c-KOB:
– obowiązki prowadzącego c-KOB,
– obowiązki wykonawcy kontroli.Kary dla poszczególnych interesariuszy za nie przestrzeganie przepisów związanych z KOB.
Moduł II – Nowe rozporządzenie w sprawie c-KOB:
Zawartość c-KOB.
Co należy wpisać do poszczególnych nowych tablic w c-KOB.
Jak prowadzić KOB w formie papierowej.
Zasady dokonywania wpisów i poprawek wpisów.
Zasady zamykania „starej” KOB i przechodzenia na nową c-KOB
Dodawanie załączników do c-KOB.
Moduł III – Ćwiczenia on line na rzeczywistym systemie c-KOB – demo zakładania i wypełniania c-KOB:
Założenie konta w c-KOB i logowanie.
Powiadomienia.
Profil użytkownika.
Symulacja założenia c-KOB.
Wpisy do poszczególnych tablic – co zawierają i jak je dokonać.
Zarządzanie interesariuszami – dodawanie, odbieranie dostępu, dostęp czasowy.
Informacje o obiekcie budowlanym i ich uzupełnianie:
– archiwum dokumentacji obiektu budowlanego.Dane właściciela lub zarządcy obiektu budowlanego.
Przekazanie dostępu do c-KOB, lub rezygnacja z pełnienia funkcji interesariusza.
Zamknięcie c-KOB:
– kiedy i w jakich sytuacjach,
– czym skutkuje zamknięcie c-KOB.Wydruk c-KOB i jej poszczególnych części – pliki PDF i wydruk papierowy.
Raporty i logi.
Przeglądanie c-KOB i rejestrów – filtry i ich zawartość.
Moduł IV. Źródła przydatnych informacji o c-KOB i zasadach jej prowadzenia oraz aplikacja na telefon.
Panel „Dowiedz się więcej”.
FAQ i i inne często zadawane pytania
Instrukcje dla użytkowników c-KOB
Filmy instruktażowe
Aplikacja na telefon (smartfon).
Czas trwania
Szkolenia stacjonarne: 9:00 - 15:30
Szkolenia online: 9:00 - 15:00
Prelegenci
Ekspert w zakresie zarządzania nieruchomościami, specjalizujący się w zagadnieniach związanych z prowadzaniem remontów, rozbudów i rewitalizacji obiektów budowlanych.
Związany z nieruchomościami od ponad 30 lat. Był przewodniczym rady nadzorczej WSMB ATENA, realizującej szereg własnych inwestycji mieszkaniowych, później przez wiele lat pracował na wyższych stanowiskach kierowniczych w firmach deweloperskich J.W. Construction Holding S.A. i Budner S.A., gdzie uczestniczył i prowadził realizację projektów deweloperskich, wprowadzał system zarządzania ISO 9001 oraz SAP, zarządzał wybudowanymi przez deweloperów nieruchomościami. Od 2009 założył i kieruje firmami działającymi w zakresie zarządzania nieruchomościami oraz w zakresie prowadzania szkoleń i kursów.
W zakresie zarządzania nieruchomościami specjalizuje się w działalności zajmującej się zarządzaniem nieruchomościami wymagającymi prowadzenia inwestycji takich jak rewitalizacje obiektów zabytkowych, remonty, modernizacje, w tym termomodernizacje i rozbudowy.
Swoją wiedzę zawodową i doświadczenie menedżerskie wykorzystuje w prowadzonych szkoleniach z zakresu zarządzania nieruchomościami oraz prowadzenia inwestycji budowlanych. Prowadzi szkolenia i kursy nie tylko dla zarządców i administrator nieruchomości, ale także dla inwestorów, właścicieli obiektów budowlany, a także dla pracowników urzędów.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Gdańsk
woj. pomorskie
Katowice
woj. śląskie
Wrocław
woj. dolnośląskie
Rzeszów
woj. podkarpackie
Poznań
woj. wielkopolskie
Lublin
woj. lubelskie
Warszawa
woj. mazowieckie
Bydgoszcz
woj. kujawsko-pomorskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- * podmioty, które finansują usługę ze środków publicznych w min. 70% zwolnione są z obowiązku płacenia podatku VAT
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
1. Po otrzymaniu zgłoszenia wyślemy potwierdzenie.
2. W tygodniu poprzedzającym spotkanie wyślemy fakturę proforma wraz ze szczegółami dotyczącymi szkolenia.
- Nazwa firmy: Centrum Szkoleniowe AGAMON II Sp. J. Krzysztof, Sławomir i Grzegorz Kiszka
- Ulica i nr: Produkcyjna 11
- Kod pocztowy: 43-346
- Miejscowość: Bielsko-Biała
- Numer NIP: 5472195976
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
