O szkoleniu
Szkolenie Design przekazu – media społecznościowe, banery, www, ulotki pomoże marketerom i innym „ludziom słowa” zrozumieć wzajemną zależność między treścią i formą graficzną we współczesnym komunikowaniu się. Ta wiedza pozwala lepiej panować nad przekazem w mediach drukowanych i cyfrowych, który już od dawna nie ogranicza się wyłącznie do napisanego tekstu.
Nauka „języka designu” publikacji drukowanych (np. ulotki, afisze, broszury), banerów internetowych, wizualnych wpisów w serwisach społecznościowych, czy grafiki informacyjnej jest kluczem do porozumiewania się w przesyconym obrazami świecie mediów.
Nauka „języka designu” publikacji drukowanych (np. ulotki, afisze, broszury), banerów internetowych, wizualnych wpisów w serwisach społecznościowych, czy grafiki informacyjnej jest kluczem do porozumiewania się w przesyconym obrazami świecie mediów.
Dlaczego warto wziąć udział?
W ramach Szkolenie Design przekazu:
- kreowania pomysłów wizualnych współgrających z treścią przekazu oraz zasad oceny i korekty gotowego layoutu,
- zasad tworzenia tytułów, leadów, śródtytułów i innych elementów wyróżnionych typograficznie, by dobrze służyły formie graficznej,
- oceny doboru kroju liter i ich wpływu na charakter publikacji,
- prostych sposobów graficznej prezentacji liczb i znajdowania pomysłów na infografiki,
- zasad doboru i używania zdjęć w publikacji,
- podstaw samodzielnego projektowania graficznego przy użyciu wybranych darmowych aplikacji internetowych.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie może służyć doskonaleniu umiejętności zawodowych:
- marketerów,
- wydawców mediów,
- dziennikarzy,
- urzędników,
- pracowników PR,
- analityków rynku,
- sprzedawców,
- nauczycieli — każdej osoby zawodowo komunikującej się za pomocą mediów drukowanych i cyfrowych.
Program szkolenia
Dobry i zły design przekazu
- Kryteria oceny funkcjonalnej i estetycznej layoutu graficznego
- Zróżnicowanie stylistyczne, modne rozwiązania
- Nauka rozmowy o layoucie, dostrzegania cech istotnych dla komunikowania się z odbiorcą
- Zasady projektowania typograficznego: kontrast, hierarchia i rytm layoutu – jak możemy na nie wpływać
Prezentacja wizualna na co dzień
- Stosowanie zasad typografii w prostych przekazach. Pokaz rozwiązań, ćwiczenie oceny i projektowania dokumentów Worda, prezentacji Power Pointa, wpisów na Facebooku, Instagramie , Twitterze, itp.
Zastosowania designu przekazu
- Pokaz rozwiązań w gazetach i magazynach, stronach internetowych, aplikacjach mobilnych, mediach społecznościwych, ulotkach, banerach, broszurach, raportach… Prezentacja mód i trendów designu przekazu
Design przekazu w infografice
- Istota infografiki, rodzaje infografik, zastosowanie infografiki
- Żródła inspiracji, zjawiska i osoby ważne w świecie infografiki
- Kreowanie pomysłów i warunek powstawania dobrych infografik
- Wizualna prezentacja danych a infografika
- Ćwiczenia kreatywne
Fotografia i ilustracja
- Źródła zdjęć i ilustracji, prawa autorskie, koszty, zdjęcia własne
- Ocena przydatności ilustracji (co to jest dobre zdjęcie?)
- Kadrowanie, korekta techniczna — dostępne aplikacje. Zastosowanie zdjęć w layoucie
Narzędzia dla nieprofesjonalistów
- Źródła informacji o narzędziach do przygotowania prezentacji wizualnej przekazu
- Przedstawienie listy wybranych narzędzi (np. Canva, Pictochart, Visme, Venngage, Easel.ly, Crello, itp.) wraz z oceną ich przydatności
- Instruktaż pracy nad layoutem w niektórych aplikacjach sieciowych
- Kompilacja narzędzi – poszerzenie możliwości projektowania
Praktyka designu
- Ćwiczenia projektowania przy użyciu wybranego narzędzia
- Publiczna prezentacja, ocena i omówienie przydatności narzędzia
- Testowa publikacja prac w sieci.
Czas trwania
16h (2 dni)
Prelegenci
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena
za osobę
1 600
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję
"Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."
Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby.
W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności.
Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
- Nazwa firmy: IT MEDIA S.C.
- Ulica i nr: ul. Elektronowa 2
- Kod pocztowy: 03-219
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5242365558
Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest
wypełnienie formularza kontaktowego.
Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas
Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Eventis.pl
04-395 Warszawa
ul. Siennicka 22/22
Organizator
Powiadomienia o nowych terminach