Design przekazu – media społecznościowe, banery, www, ulotki

O szkoleniu

Szkolenie Design przekazu – media społecznościowe, banery, www, ulotki pomoże marketerom i innym „ludziom słowa” zrozumieć wzajemną zależność między treścią i formą graficzną we współczesnym komunikowaniu się. Ta wiedza pozwala lepiej panować nad przekazem w mediach drukowanych i cyfrowych, który już od dawna nie ogranicza się wyłącznie do napisanego tekstu.

Nauka „języka designu” publikacji drukowanych (np. ulotki, afisze, broszury), banerów internetowych, wizualnych wpisów w serwisach społecznościowych, czy grafiki informacyjnej jest kluczem do porozumiewania się w przesyconym obrazami świecie mediów.
Dlaczego warto wziąć udział?

W ramach Szkolenie Design przekazu:

  • kreowania pomysłów wizualnych współgrających z treścią przekazu oraz zasad oceny i korekty gotowego layoutu,
  • zasad tworzenia tytułów, leadów, śródtytułów i innych elementów wyróżnionych typograficznie, by dobrze służyły formie graficznej,
  • oceny doboru kroju liter i ich wpływu na charakter publikacji,
  • prostych sposobów graficznej prezentacji liczb i znajdowania pomysłów na infografiki,
  • zasad doboru i używania zdjęć w publikacji,
  • podstaw samodzielnego projektowania graficznego przy użyciu wybranych darmowych aplikacji internetowych.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie może służyć doskonaleniu umiejętności zawodowych:

  • marketerów,
  • wydawców mediów,
  • dziennikarzy,
  • urzędników,
  • pracowników PR,
  • analityków rynku,
  • sprzedawców,
  • nauczycieli — każdej osoby zawodowo komunikującej się za pomocą mediów drukowanych i cyfrowych.

Program szkolenia

Dobry i zły design przekazu

  • Kryteria oceny funkcjonalnej i estetycznej layoutu graficznego
  • Zróżnicowanie stylistyczne, modne rozwiązania
  • Nauka rozmowy o layoucie, dostrzegania cech istotnych dla komunikowania się z odbiorcą
  • Zasady projektowania typograficznego: kontrast, hierarchia i rytm layoutu – jak możemy na nie wpływać

Prezentacja wizualna na co dzień

  • Stosowanie zasad typografii w prostych przekazach. Pokaz rozwiązań, ćwiczenie oceny i projektowania dokumentów Worda, prezentacji Power Pointa, wpisów na Facebooku, Instagramie , Twitterze, itp.

Zastosowania designu przekazu

  • Pokaz rozwiązań w gazetach i magazynach, stronach internetowych, aplikacjach mobilnych, mediach społecznościwych, ulotkach, banerach, broszurach, raportach… Prezentacja mód i trendów designu przekazu

Design przekazu w infografice

  • Istota infografiki, rodzaje infografik, zastosowanie infografiki
  • Żródła inspiracji, zjawiska i osoby ważne w świecie infografiki
  • Kreowanie pomysłów i warunek powstawania dobrych infografik
  • Wizualna prezentacja danych a infografika
  • Ćwiczenia kreatywne

Fotografia i ilustracja

  • Źródła zdjęć i ilustracji, prawa autorskie, koszty, zdjęcia własne
  • Ocena przydatności ilustracji (co to jest dobre zdjęcie?)
  • Kadrowanie, korekta techniczna — dostępne aplikacje. Zastosowanie zdjęć w layoucie

Narzędzia dla nieprofesjonalistów

  • Źródła informacji o narzędziach do przygotowania prezentacji wizualnej przekazu
  • Przedstawienie listy wybranych narzędzi (np. Canva, Pictochart, Visme, Venngage, Easel.ly, Crello, itp.) wraz z oceną ich przydatności
  • Instruktaż pracy nad layoutem w niektórych aplikacjach sieciowych
  • Kompilacja narzędzi – poszerzenie możliwości projektowania

Praktyka designu

  • Ćwiczenia projektowania przy użyciu wybranego narzędzia
  • Publiczna prezentacja, ocena i omówienie przydatności narzędzia
  • Testowa publikacja prac w sieci.

Czas trwania

16h (2 dni)

Prelegenci

Jacek Gałązka

Ekspert wizualnej prezentacji treści, trener edytorstwa i doradca wydawców prasy. Projektant graficzny gazet i serwisów internetowych. Organizator i trener szkoleń doskonalących dla dziennikarzy, grafików, fotografów oraz wydawców w Polsce, Europie Wschodniej i Azji Centralnej.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena
za osobę
1 600
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: IT MEDIA S.C.
  • Ulica i nr: ul. Elektronowa 2
  • Kod pocztowy: 03-219
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5242365558

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

IT MEDIA S.C.
03-219 Warszawa, Polska
ul. Elektronowa 2
woj. mazowieckie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!