O szkoleniu
W trakcie kursu z marketingu cyfrowego zdobędziesz umiejętności skutecznego tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w mediach społecznościowych. Przyjrzymy się technikom analizy danych, które pomogą Ci śledzić i oceniać skuteczność działań marketingowych online. Dodatkowo, zgłębimy tajniki SEO i strategie słów kluczowych, aby zwiększyć widoczność Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania.
Rozwijasz swoje umiejętności i kwalifikacje zawodowe, co wzbogaca Twoje CV. Otwierasz sobie drogę do awansu lub lepszej pracy. Pozyskujesz nową wiedzę, integrując naukę z codziennymi obowiązkami.
- Osoby odpowiedzialne za komunikację online, PR, czy media społecznościowe
- Pracownicy działów marketingu i reklamy
- Przedsiębiorcy i właściciele firm
- Osoby zainteresowane rozwojem swojej wiedzy i umiejetnosći w zakresie marketingu internetowego
Program szkolenia
- Digital marketing – wprowadzenie
-
Podręczny słownik marketingowy
-
Znaczenie marketingu internetowego
-
-
Strategia marketingowa
-
Cele i analiza SWOT w strategii marketingowej
-
Persona i kanały w strategii marketingowej
-
KPI i plan rozwoju w strategii marketingowej
-
-
Social Media Marketing
-
Social media marketing – wprowadzenie
-
Google i FB
-
Instagram. LinkedIn
-
TikTok. Twitter – X
-
Pinterest. YouTube
-
-
Content Marketing
-
Marketing treści
-
-
Strona internetowa
-
Tworzenie strony internetowej
-
Podstawy SEO
-
-
E-mail marketing
-
Baza adresowa
-
Tworzenie newsletterów
-
-
ADSY - płatna reklama
-
Kampania reklamowa Google
-
Kampania reklamowa LinkedIn
-
Kampania reklamowa FB
-
Przykładowa kampania Google Ads
-
-
Analityka i zbieranie danych
-
Google Analytics 4 (GA4)
-
Google – GSC, GSL
-
Bing Webmaster Tools
-
Czas trwania
30 godzin edukacyjnych
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem uczestnictwa jest zgłoszenie emailowe uczestnika zawierające: imię nazwisko, wybraną formę dostarczenia certyfikatu (list polecony lub kurier). W przypadku koniecznosci wystawienia faktury na firmę, w zgłoszeniu jest również niezbędne podanie danych do faktury wraz z nr NIP. Zgłoszenie nalezy przesłać na adres biuro@eu-expert.pl. Na podstawie informacji ze zgłoszenia wystawiona zostanie faktura proforma, której opłacenie jest warunkiem uzyskania dostępu do materiałów kursu
- Realizacja kursu rozpoczyna się najpóźniej w kolejnym dniu roboczym po przesłaniu zgłoszenia i opłaceniu kursu. W tym celu utworzymy dla Ciebie indywidualne konto na platformie szkoleniowej. Informację o utworzonym koncie otrzymasz mailem. Po zalogowaniu w zakładce KURSY będziesz widzieć zamówione szkolenie. Po kliknięciu ROZPOCZNIJ KURS zobaczysz instrukcję jak poruszać się w kursie. Od tego momentu uczysz się w dogodnym dla siebie czasie i miejscu, przechodząc kolejno wszystkie lekcje. Ważne! Każdy kursant otrzymuje dostęp do materiałów do czasu zakończenia kursu, maksymalnie na okres 365 dni.
- Forma nauki: na platformie szkoleniowej, prezentacje, filmy, ćwiczenia i zadania, testy, materiał szkoleniowy do pobrania.
- Czas trwania kursu – Rzeczywisty czas trwania oraz ukończenia szkolenia zależy przede wszystkim od Ciebie i Twojego zaangażowania. Wszystko dostosowujesz do swoich możliwości oraz obowiązków. Na ukończenie nauki masz maksymalnie 365 dni ale możesz zrobić to szybciej!
- Wysyłka dokumentów – po zakończeniu kursu wysyłamy do Ciebie dokumenty potwierdzające ukończenie kursu w języku polskim. Wysyłamy listem poleconym lub kurierem w zależności od formy wybranej podczas zakupu kursu, na adres podany w zgłoszeniu.
- Nazwa firmy: EU-Expert Witold Gajda
- Ulica i nr: Czyżowicka 73
- Kod pocztowy: 44-300
- Miejscowość: Wodzisław Śląski
- Numer NIP: 6472205899