O szkoleniu
W trakcie kursu z marketingu cyfrowego zdobędziesz umiejętności skutecznego tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w mediach społecznościowych. Przyjrzymy się technikom analizy danych, które pomogą Ci śledzić i oceniać skuteczność działań marketingowych online. Dodatkowo, zgłębimy tajniki SEO i strategie słów kluczowych, aby zwiększyć widoczność Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania.
Rozwijasz swoje umiejętności i kwalifikacje zawodowe, co wzbogaca Twoje CV. Otwierasz sobie drogę do awansu lub lepszej pracy. Pozyskujesz nową wiedzę, integrując naukę z codziennymi obowiązkami.
- Osoby odpowiedzialne za komunikację online, PR, czy media społecznościowe
- Pracownicy działów marketingu i reklamy
- Przedsiębiorcy i właściciele firm
- Osoby zainteresowane rozwojem swojej wiedzy i umiejetnosći w zakresie marketingu internetowego
Program szkolenia
- Digital marketing – wprowadzenie
- Podręczny słownik marketingowy
- Znaczenie marketingu internetowego
- Strategia marketingowa
- Cele i analiza SWOT w strategii marketingowej
- Persona i kanały w strategii marketingowej
- KPI i plan rozwoju w strategii marketingowej
- Social Media Marketing
- Social media marketing – wprowadzenie
- Google i FB
- Instagram. LinkedIn
- TikTok. Twitter – X
- Pinterest. YouTube
- Content Marketing
- Marketing treści
- Strona internetowa
- Tworzenie strony internetowej
- Podstawy SEO
- E-mail marketing
- Baza adresowa
- Tworzenie newsletterów
- ADSY - płatna reklama
- Kampania reklamowa Google
- Kampania reklamowa LinkedIn
- Kampania reklamowa FB
- Przykładowa kampania Google Ads
- Analityka i zbieranie danych
- Google Analytics 4 (GA4)
- Google – GSC, GSL
- Bing Webmaster Tools
Czas trwania
30 godzin edukacyjnych
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem uczestnictwa jest zgłoszenie emailowe uczestnika zawierające: imię nazwisko, wybraną formę dostarczenia certyfikatu (list polecony lub kurier). W przypadku konieczności wystawienia faktury na firmę, w zgłoszeniu jest również niezbędne podanie danych do faktury wraz z nr NIP. Zgłoszenie należy przesłać na adres biuro@eu-expert.pl. Na podstawie informacji ze zgłoszenia wystawiona zostanie faktura proforma, której opłacenie jest warunkiem uzyskania dostępu do materiałów kursu
- Realizacja kursu rozpoczyna się najpóźniej w kolejnym dniu roboczym po przesłaniu zgłoszenia i opłaceniu kursu. W tym celu utworzymy dla Ciebie indywidualne konto na platformie szkoleniowej. Informację o utworzonym koncie otrzymasz mailem. Po zalogowaniu w zakładce KURSY będziesz widzieć zamówione szkolenie. Po kliknięciu ROZPOCZNIJ KURS zobaczysz instrukcję jak poruszać się w kursie. Od tego momentu uczysz się w dogodnym dla siebie czasie i miejscu, przechodząc kolejno wszystkie lekcje. Ważne! Każdy kursant otrzymuje dostęp do materiałów do czasu zakończenia kursu, maksymalnie na okres 365 dni.
- Forma nauki: na platformie szkoleniowej, prezentacje, filmy, ćwiczenia i zadania, testy, materiał szkoleniowy do pobrania.
- Czas trwania kursu – Rzeczywisty czas trwania oraz ukończenia szkolenia zależy przede wszystkim od Ciebie i Twojego zaangażowania. Wszystko dostosowujesz do swoich możliwości oraz obowiązków. Na ukończenie nauki masz maksymalnie 365 dni ale możesz zrobić to szybciej!
- Wysyłka dokumentów – po zakończeniu kursu wysyłamy do Ciebie dokument potwierdzający ukończenie kursu, w języku polskim. Wysyłka listem poleconym (możliwa wysyłka kurierem za dodatkową opłatą), na adres podany w procesie rejestracji. Dodatkowo do wysyłki możesz zamówić, za dodatkową opłatą, certyfikat w języku angielskim.
- Nazwa firmy: EU-Expert Witold Gajda
- Ulica i nr: Czyżowicka 73
- Kod pocztowy: 44-300
- Miejscowość: Wodzisław Śląski
- Numer NIP: 6472205899