O szkoleniu
• Celem szkolenia jest przekazanie Uczestnikom wiedzy i kwalifikacji w zakresie sporządzania sprawozdania z odbierania odpadów komunalnych w systemie BDO.
• Podniesienie wiedzy i umiejętności w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi, co wpłynie na podniesienie kwalifikacji Uczestników w tym obszarze
• Zdobycie praktycznych umiejętności dzięki realizacji szkolenia w trybie warsztatowym w kameralnych grupach
• Przygotowanie się pracowników, jak i firm na nadchodzące zmiany prawne.
• Uczestnik dowie się, jak efektywnie i rzetelnie sporządzać sprawozdania dotyczące gospodarki odpadami komunalnymi w swoim przedsiębiorstwie komunalnym.
• Uczestnik zdobędzie praktyczne umiejętności potrzebne do analizy i interpretacji danych dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi,
• Zapewniamy praktyczne przykłady i case studies, które pozwolą Uczestnikowi lepiej zrozumieć zagadnienia związane z gospodarowaniem odpadami komunalnymi.
Zapraszamy na szkolenie z zakresu sprawozdawczości komunalnej w systemie BDO dla przedsiębiorstw komunalnych! Szkolenie to skierowane jest do pracowników przedsiębiorstw komunalnych, którzy zajmują się gospodarowaniem odpadami.
Podczas szkolenia omówimy kluczowe kwestie związane z gospodarowaniem odpadami, w szczególności skupimy się na obliczaniu poziomu przygotowania do ponownego użycia i recyklingu odpadów komunalnych. Przedstawimy również metody obliczania poziomu ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz poziomu składowania odpadów komunalnych.
Dzięki naszemu szkoleniu dowiesz się, jak efektywnie i rzetelnie sporządzać sprawozdania dotyczące gospodarki odpadami komunalnymi w Twoim przedsiębiorstwie. Poznasz najnowsze standardy i wytyczne dotyczące raportowania w systemie BDO oraz zdobędziesz praktyczne umiejętności potrzebne do analizy i interpretacji danych dotyczących gospodarki odpadami.
Zapewniamy praktyczne przykłady i case studies, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć zagadnienia związane z gospodarowaniem odpadami komunalnymi. Nasze szkolenie pomoże Ci podnosić jakość raportowania oraz monitorować postępy w zakresie osiągania celów zrównoważonego rozwoju w obszarze gospodarki odpadami. Szkolenie poprowadzi doświadczony trener, który dzieli się praktycznymi wskazówkami oraz przypadkami z życia zawodowego, co pozwala na lepsze zrozumienie zagadnień związanych z sprawozdawczością komunalną.
Grupa docelowa:
Do udziału w szkoleniu serdecznie zachęcamy:
- pracowników przedsiębiorstw, które zajmują się odbieraniem odpadów komunalnych.
- specjalistów ds. ochrony środowiska
- specjalistów ds. gospodarki odpadami
- osoby zajmujące się kwestiami środowiskowymi oraz gospodarką odpadami
- wszystkie osoby zainteresowane omawianą podczas szkolenia tematyką.
Program szkolenia
1. Wprowadzenie do systemu BDO - co to jest, jak działa i jakie są jego cele.
2. Podstawa prawna.
3. Podstawowe definicje związane z gospodarką odpadami komunalnymi:
a) Co to jest odpad?
b) Co to jest odpad komunalny?
c) Co to jest odzysk i jakie są procesy odzysku?
d) Co to jest unieszkodliwianie odpadu i jakie są procesy unieszkodliwiania odpadów?
e) Charakterystyka najczęściej odbieranych odpadów komunalnych.
4. Omówienie najważniejszych obowiązków podmiotów odbierających odpady komunalne w ramach systemu BDO.
5. Sprawozdawczość w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi:
a) Działy I – V ( omówienie i przedstawienie tego co powinno tam się znaleźć, analiza najczęściej popełnianych błędów),
b) Dział VI – ( omówienie i przedstawienie tego jak wyliczyć: poziom odpadów przygotowanych do ponownego użycia i recyklingu, poziom składowania odpadów biodegradowalnych oraz poziom składowania odpadów).
6. Praktyczne ćwiczenia w zakresie sporządzania raportów zgodnie z wymaganiami systemu BDO.
7. Dyskusja na temat najczęstszych błędów popełnianych przy sprawozdawczości w systemie BDO i jak ich unikać.
8. Podsumowanie szkolenia.
Czas trwania
Stacjonarne:
Dzień I: 10:00 - 18:00
Dzień II: 09:00 - 17:00
Online:
Dzień I i II: 8:30 - 14:30
Forma zajęć
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 390 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
PoRegulamin
1.Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie karty zgłoszenia
2.Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
3.W przypadku szkoleń online (webinarium) zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu webinarium w sytuacji, gdy nie zostanie
osiągnięta wystarczająca liczba uczestników. Informacje o zmianach w terminie przesłana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem webinarium.
4.W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w webinarium powyżej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, SEMPER zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
5.W przypadku rezygnacji z webinarium w czasie krótszym niż 7 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów webinarium.
6.W przypadku odwołania webinarium z winy SEMPER, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać webinarium w każdej chwili. Szczegóły dotyczące webinarium:
7.Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w webinarium spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
8. 8. Przesłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Uczestnictwa w Certyfikowanym Szkoleniu Online (Webinarium) dostępnego na stronie ne akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy SEMPER do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez e osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
9.Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w webinarium i jest zobowiązaniem do zapłaty za uczestnictwo.
10.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER w celu: dokonania zgłoszenia na webinarium; organizacji uczestnictwa w szkoleniu online, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych.
Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.
Wymienione dane osobowe będą przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do wskazanych celów, w których dane te są przetwarzane. otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
- Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
- Ulica i nr: Libelta 1a/2
- Kod pocztowy: 61-706
- Miejscowość: Poznań
- Numer NIP: 7772616176
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
