O szkoleniu
Zapraszamy Państwa do udziału w dwudniowym szkoleniu o charakterze warsztatowym, w trakcie którego przekażemy wiedzę i umiejętności związane z funkcjami menedżerskimi, kierowaniem ludźmi, motywowaniem ich, koordynacją zespołowego działania i osiągania zamierzonych celów firmowych. Forma to głównie aktywne ćwiczenia z krótkimi wykładami i prezentacjami.
Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
prezesów zarządów, członków zarządów i rad nadzorczych, dyrektorów, kierowników, menedżerów średniego szczebla, specjalistów, doradców oraz wszystkich zainteresowanych tematyką budowania i rozwoju zespołu
Program szkolenia
WPROWADZENIE
- podstawowe funkcje menedżerskie
- lider czy kierownik
- wielostronność sytuacji zawodowych
- twarde i miękkie elementy w zarządzaniu
- główne ujęcia koncepcyjne . m. in. zarządzanie przez cele
ZDOLNOŚCI I OSOBOWOŚĆ MENEDŻERA SUKCESU
- główne ujęcia tzw. modelu optymalnego
- testy ułatwiające autodiagnozę
UKŁADY KOMUNIKACYJNE
- struktury poziome i pionowe w firmie
- kanały oficjalne i ukryte
- poziomy komunikacyjne (od monologu przez dialog do zbiorowych dyskusji)
- funkcje aktów komunikacyjnych (opis czy tworzenie społeczności)
- siła przekonywania
MOTYWACJA
- czynniki skłaniające i mobilizujące do działania
- czynniki zniechęcające i demotywujące
- finansowe i pozafinansowe motywacje
- rola potrzeb i oczekiwań
KONFLIKTY W ZESPOŁACH PRACOWNICZYCH
- sposoby reagowania na sytuacje trudne
- źródła i mechanizmy rozwoju konfliktów
- sposoby zarządzania konfliktem
- negocjacje jako element zarządzania
ZESPÓL JAKO GRUPA SPOŁECZNA
- normy
- role
- funkcje
- konformizm i twórcze myślenie zespołowe
- wpływ grupy na jednostkę
EMOCJE I STRES ZAWODOWY
- geneza emocji
- techniki samokontroli na poziomie ekspresji
- ograniczanie negatywnych nastrojów
- mobilizacja energetyczna i emocjonalna
- empatia i inteligencja emocjonalna
NEGOCJACJE WEWNĘTRZNE
- sposoby uzgadniania działań i rozwiązywania konfliktów w relacjach formalnych i nieformalnych, miedzy jednostki i między zespołami pracowniczymi
Czas trwania
2 dni
Prelegenci
Prof. dr hab. ZBIGNIEW NĘCKI – psycholog społeczny, wieloletni były dyrektor Instytutu Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Autor wielu prac z zakresu kierowania zespołami ludzkimi, technik negocjacji i psychologii biznesu. Ma wielkie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń menedżerskich i handlowych. Wygłaszał referaty i prowadził wykłady w wielu akademickich ośrodkach zagranicznych, m.in. w USA, Meksyku, Indiach, Nepalu, Włoszech, Hiszpanii, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Finlandii. Stały uczestnik publicystycznych programów telewizyjnych i radiowych, komentator bieżących wydarzeń społecznych. Opublikował osiem książek i ponad sto artykułów z zakresu relacji międzyludzkich.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Poznań
woj. wielkopolskie
Wrocław
woj. dolnośląskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: BusinessHouse
- Ulica i nr: al. Wilanowska 7A/32
- Kod pocztowy: 02-765
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5771259425