O szkoleniu
Rynek pracy stawia coraz większe wyzwania Pracownicy posiadają nie tylko jasno określone cele, ale także są świadomi swoich możliwości i znają swoje potrzeby. Kierują się nimi podejmując decyzję o pozostaniu u obecnego pracodawcy, czy też zmianie pracy. Środowisko pracy i kultura organizacji jako czynniki zwiększające zainteresowanie pracodawcą i posiadające rzeczywisty wpływ na decyzje kandydatów są kluczowe, tak samo w przypadku prowadzenia rekrutacji w niewielkiej, lokalnej firmie, jak i dużej, międzynarodowej korporacji. Coraz częściej kandydaci chcą pracować wśród osób o podobnych zainteresowaniach i wartościach, wspólnie budować sukces i przyszłość swojej organizacji, wyznaczać cele i zgodnie z misją je realizować. W miejscu pracy czuć się dobrze i bezpiecznie oraz móc rozwijać się. Badania potwierdzają, że jeśli kwestie te budzą wątpliwości albo są niejasne, skutecznie zniechęcają pracowników do pozostania w firmie lub by do takiej aplikować. Szkolenie to pozwoli Ci poznać szerszą perspektywę marki pracodawcy i nauczy co zrobić by nie zostać w tyle.
- Uczestnicy dowiedzą się czym jest marka
- Uczestnicy dowiedzą się czym jest Employer Branding
- Uczestnicy dowiedzą się jak pracodawca może kreować swój wizerunek
- Uczestnicy dowiedzą się jakie są podstawowe kroki by budować Employer Branding
- Uczestnicy dowiedzą się jakie są narzędzia budowania strategii Employer Brandingu
- Uczestnicy dowiedzą się czym jest Employer branding wewnątrz firmy
- Uczestnicy dowiedzą się czym jest Employer Branding na zewnątrz
- Uczestnicy dowiedzą się jak wykorzystać Employer Branding w rekrutacji
- Uczestnicy dowiedzą się jak mierzyć skuteczność Employer Brandingu
Szkolenie dedykowane jest właścicielom firm, kadry zarządzającej organizacji, menedżerów działów HR oraz pracownikom i menedżerom działów marketingu.
Program szkolenia
DZIEŃ 1
I. Employer branding moda, trend czy kluczowy czynnik sukcesu firmy?
- Czym jest Marka (Brand) i ile może być warta
- Postrzeganie marki jako jeden z elementów przewagi konkurencyjnej firmy
- Czym jest Employer Branding - marka pracodawcy
- Co składa się na wizerunek pracodawcy?
- Znaczenie Employer Brandingu - jakie są korzyści ze świadomego budowania marki pracodawcy
II. Jak pracodawcy kreują swój wizerunek?
- Strategiczne zarządzanie Employer Brandingiem jak tworzyć i zarządzać długoterminową strategią EB
- Podstawowe kroki do budowania Employer Brandingu : EX (Employee experience),
- EVP (Employee Value Proposition)
- Narzędzia budowania strategii Employer Brandingowej wewnętrzne i zewnętrzne narzędzia Employer Brandingu
- Grupa odbiorców definicja i mapa interesariuszy
- Czynniki wpływające na atrakcyjność i wartość marki
III. Employer Branding wewnątrz firmy
- Ambasador marki
- Pracownik wizytówką pracodawcy
- Personal Branding, a wizerunek firmy kto jest Twarzą firmy?
- Employer Branding , a droga pracownika w firmie (od onboardingu do exit interview)
- Jak pozyskać informacje od pracowników na temat marki pracodawcy (przykładowe narzędzia: NPS, badanie satysfakcji pracowników, badanie zaangażowania, sesje twórczej pomysłowości)
- CSR w służbie Employer Brandingu budowanie organizacji opartej o wartości (Patagonia Recycling, Fair Trade Kawa, itp.)
DZIEŃ 2
IV. Employer Branding na zewnątrz
- Kluczowe kanały komunikacji marki
- Czym jest content marketingowy i dlaczego warto go wykorzystywać w EB?
- Storytelling - tworzenie historii na potrzeby promowania Marki
- Budowanie strategii komunikacji z pracodawcami i wzmacnianie wizerunki Social media, jako narzędzie w rekrutacji i Employer Brandingu
- Promocja marki pracodawcy poza Internetem
- Monitoring Marki w internecie
V. Employer Branding w rekrutacji
- Jak przyciągać kandydatów w dobie wymagającego rynku?
- Kultura organizacyjna firmy miarą atrakcyjności
- Trendy, wartości jako podstawowe kryterium wyboru młodych osób - Fair Trade, Eco, Carbon Footprint
- Budowanie doświadczeń kandydatów
- CX (Candidate Experience)
- Polecenia pracownicze i systemy poleceń - pracownik rekruterem
VI. Mierzenie skuteczności działań Employer Brandingu
- Employer Branding Research
- Trendy i wyzwania na rynku pracy
Czas trwania
2 dni
Prelegenci
SEBASTIAN MATYNIAK
W Brainstorm Group odpowiada za zespoły organizujące wszystkie wydarzenia otwarte, takie jak: konferencje i szkolenia otwarte. Dodatkowo odpowiada za pracę i rozwój działu consultingu, oraz działu finansów. Najczęściej koordynuje projekty związane z zarządzaniem strategicznym, audyty oraz transformacje Lean. Jego przygotowanie trenerskie to ponad 1500 dni szkoleniowych. Doświadczenie consultingowe to koordynacja ponad 200 projektów doradczych w tym kilkudziesięciu transformacji Lean.
Jest absolwentem studiów MBA i wielu uznanych projektów rozwojowych. Certyfikowany trener MTQ 48 i MTQ Plus.
Inni mówią o nim: inspiruje do działania, dba o ciągłe doskonalenie, zawsze znajduje rozwiązania, zaraża energią. Wolne chwile najczęściej spędza z rodziną w górach.
Relaksuje się grając na gitarze i uprawiając sport. Ważna jest dla niego realizacja celów własnych z poszanowaniem celów Klienta.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Brainstorm Sebastian Matyniak - Oddział Warszawa
- Ulica i nr: Nadrzeczna 12
- Kod pocztowy: 00-705
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 9542271591