Etykieta i savoir-vivre – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

O szkoleniu

Savoir-vivre w biznesie i w pracy ma olbrzymie znaczenie – jeśli wiesz, jak się zachować podczas wystąpienia, rozmów biznesowych i spotkań, znasz zasady etykiety i dobrych manier, jesteś lepiej postrzegany i oceniany, prędzej zostaniesz obdarzony zaufaniem i dojdziesz do porozumienia. Kurs „Etykieta i savoir-vivre” to szkolenie realizowane jako zamknięty warsztat, którego program dostosowujemy do potrzeb każdej grupy Kursantów, dzięki czemu Uczestnicy mogą zdobyć wiedzę i umiejętności z obszaru savoir-vivre o największej dla nich wartości i użyteczności.

Budowanie wizerunku to długofalowy proces. Trzeba też pamiętać, że na wizerunek i jakość relacji w sferze prywatnej i biznesowej wpływa wiele czynników. Wśród nich znajdują się etykieta oraz savoir-vivre. Czym jest savoir-vivre? To zasady dobrego wychowania i wiedza o tym, jak należy się zachowywać podczas kolacji biznesowej, a jak podczas rodzinnego spotkania. To reguły dotyczące zachowania wobec poszczególnych osób (przełożonych, partnerów biznesowych, klientów, współpracowników, teściów, osób starszych, itp.). Etykieta w biznesie obejmuje również zasady biznesowej elegancji i dress code, reguły tytułowania, umiejętność doboru tematyki rozmów czy zasady zachowania się przy stole lub w czasie bankietów i uroczystości. Organizowany przez nas warsztat z etykiety i savoir-vivre to kompendium pogłębionej wiedzy na temat kanonów i norm obowiązujących w służbowych relacjach uzupełnione o praktyczny trening umiejętności związanych z takimi dziedzinami jak autoprezentacja, komunikacja w biznesie, budowanie relacji, sztuka przemawiania itp.

Szkolenie „Etykieta i savoir-vivre” realizujemy zarówno jako nowoczesny i wygodny w organizacji kurs savoir-vivre online, jak i tradycyjny warsztat stacjonarny. Termin, miejsce szkolenia i agendę godzinową kursu dostosowujemy do potrzeb i oczekiwań Klientów, którzy mogą również liczyć na indywidualną wycenę usługi. Szkolenia z etykiety w biznesie i zasad savoir-vivre polecamy szczególnie osobom, które chcą umocnić swoją pozycję, markę i autorytet w otoczeniu, a także skuteczniej realizować swoje cele poprzez budowanie mocnych relacji biznesowych.

Serdecznie zapraszamy do zapisów i kontaktu z nami w celu ustalenia szczegółów programu i agendy kursu z savoir-vivre zaprojektowanego specjalnie dla Państwa.

Dlaczego warto wziąć udział?

Szkolenie „Etykieta i savoir-vivre” pozwoli Ci nabyć kompleksową wiedzę o:

  • kulturze osobistej, manierach obowiązujących w świecie biznesu i poza nim
  • sposobach niwelowania faux-pas;
  • specyfice obsługi klientów międzynarodowych, w tym komunikacji międzykulturowej;
  • zasadach biznesowej elegancji i biznesowej etykiety – Business Protocol.

Kurs z etykiety w biznesie umożliwi Ci zdobycie praktycznych umiejętności:

  • wykazywania swobodnej, a zarazem profesjonalnej postawy w różnych sytuacjach biznesowych;
  • stosowania zasad etykiety i savoir-vivre;
  • komunikacji interpersonalnej z zachowaniem dobrych manier;
  • kreowania wizerunku profesjonalisty.

Prezentowany warsztat zamknięty pozwoli Ci pogłębić cenne kompetencje związane z:

  • autoprezentacją;
  • swobodną i świadomą komunikacją;
  • budowaniem relacji biznesowych.

Szkolenie „Etykieta i savoir-vivre” zapewnia Kursantom większą swobodę działania w różnych okolicznościach w środowisku biznesowym i poza nim. Nabycie wiedzy o normach i kanonach postępowania w otoczeniu biznesowym jest też niezbędnym warunkiem inicjowania i wzmacniania dobrych relacji w biznesie oraz budowania swoje pozycji i siły reprezentowanej firmy, organizacji, marki.

Kto powinien wziąć udział?

Adresaci szkolenia:

  • Osoby zainteresowane poszerzaniem wiedzy z zakresu savoir-vivre.
  • Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.

Program szkolenia

Wprowadzenie do zajęć: omówienie celów szkolenia oraz potrzeb Uczestników kursu „Etykieta i savoir-vivre”, sprawy organizacyjne, kontrakt.

Moduł I. Etykieta i savoir-vivre – podstawy

  • Kanony budowania wizerunku profesjonalisty.
  • Punktualność – umiejętność zarządzania sobą w czasie.
  • Powitanie i pożegnanie w sytuacjach biznesowych zgodnie z zasadą precedencji, czyli kiedy ważniejszy jest szef, a kiedy ważniejszy klient firmy?
  • Sposób zwracania się do poszczególnych osób, właściwe ich tytułowanie.
  • Zasady podawania dłoni, ukłonów, pocałunków i pozdrowień.

Moduł II. Etykieta i savoir-vivre – wizerunek

  • Biznesowy kanon ubioru i wyglądu.
  • Właściwa postawa oraz odpowiedni sposób poruszania się (siadanie i wstawanie, sposób stania i chodzenia).
  • Business Dress Code – Business Casual, czyli savoir-vivre w ubiorze oraz Smart Casual, czyli jak pogodzić elegancję z wygodą?
  • Znaczenie dodatków w ubiorze.
  • Podkreślanie atutów i ukrywanie niedoskonałości w kreowaniu własnego wizerunku.
  • Reguły doboru stroju i stylu makijażu do okoliczności i pory dnia.
  • Faux-pas w doborze stroju i jego wyglądzie – przegląd często spotykanych potknięć dotyczących komponowania stroju, wyboru fasonu i dodatków.

Moduł III. Etykieta i savoir-vivre – zachowania

  • Zasady dotyczące wymiany wizytówek.
  • Postawa i zachowanie podczas rozmowy (gestykulacja, mimika, spojrzenie).
  • Reguły dobrego zachowania w zależności od rodzaju miejsca spotkania (praca, wyjazd służbowy, teatr, konferencja, ulica, sklep, urlop itp.).
  • Dobór tematyki rozmów.
  • Sztuka prowadzenia rozmów telefonicznych oraz korespondencji elektronicznej.
  • Grzecznościowe zachowania w szczegółowych sytuacjach, np. na korytarzu, w windzie, w miejscu publicznym itp.
  • Grzecznościowe zachowanie w samochodzie (m.in. zajęcie właściwego miejsca, zasady rozliczenia się za podróż itd.).

Moduł IV. Etykieta i savoir-vivre – spotkania

  • Wręczanie kart wizytowych i zaproszeń.
  • Sztuka podejmowania gości.
  • Prezentacja uczestników spotkania.
  • Wymogi etykiety przy organizowaniu przyjęć.
  • Zasady obowiązujące w czasie spotkań biznesowych.
  • Business Dining Etiquette, stołowa etykieta.
  • Alkohole (wznoszenie toastów, gatunki trunków, wybór, sposób podawania).
  • Prezenty: wybór odpowiedniego i sposób wręczania.
  • Faux-pas – sztuka unikania uchybień towarzyskich i reagowania na popełnione faux-pas.

Zakończenie warsztatu: podsumowanie kluczowych treści, sesja pytań do eksperta, sporządzenie indywidualnych planów działania, ewaluacja szkolenia.

Czas trwania: 1 dzień.

Czas trwania

  • 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
  • 16:00 Zakończenie szkolenia.
  • W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.

Forma zajęć

Prelegenci

Dorota Szcześniak-Kosiorek
Trenerka. Ekspertka ds. komunikacji, wizerunku i etykiety.

PROFIL TRENERKI:

Trenerka profesjonalnego wizerunku, etykiety biznesu, komunikacji i autoprezentacji z wieloletnim doświadczeniem. Doradczyni wizerunku osobistego, kolorystka. 
Na co dzień pomaga menedżerom, pracownikom wszystkich szczebli, urzędnikom oraz przedsiębiorcom zwiększać zawodową skuteczność oraz budować wiarygodność w oczach klientów. Uczy komunikacji przez wygląd i zachowanie oraz budowania marki osobistej w oczach klientów i współpracowników.

Ma za sobą 11 lat pracy w korporacjach. W 2005 roku, podejmując współpracę przy szkoleniu z etykiety, odnalazła swoje powołanie i bez zastanowienia zostawiła korporację, by móc szkolić i dzielić się swoim doświadczeniem.

Prelegentka na konferencjach i kongresach branżowych. Jako ekspert zapraszana jest do programów telewizyjnych oraz radiowych. Współpracuje z prasą i portalami internetowymi, pisząc artykuły na temat wizerunku oraz etykiety.

SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:

  • Etykieta i savoir-vivre,
  • Sztuka dyplomacji w biznesie,
  • Kreowanie profesjonalnego wizerunku,
  • Skuteczna komunikacja interpersonalna,
  • Kultura feedbacku,
  • Uprzejma asertywność,
  • Protokół dyplomatyczny.

STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:

Pracuje metodami warsztatowymi. Przykłady i omawiane case’y na szkoleniach trafnie i elastycznie dopasowuje do potrzeb uczestników, tworząc warsztaty szyte na miarę potrzeb uczestników. Ceniona za ogromną wiedzę, przekazywanie jej w przystępny sposób, ciekawe prowadzenie zajęć, przyjazną atmosferę indywidualnie podejście, profesjonalizm, wyczucie, empatię, delikatność w przekazywaniu feedbacku. Jest otwarta na dociekliwe pytania uczestników, zachęca ich do dyskusji i wymiany doświadczeń.

Sandra Szczudłowska
Trener etykiety biznesowej i towarzyskiej, ze znajomością protokołu dyplomatycznego.

PROFIL TRENERA:

Certyfikowany trener etykiety z dyplomem British School of Excellence w Londynie, certyfikat Train the Trainer CPD, ILM, kurs w Europejskiej Szkole Dyplomacji.

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarach zarządzania, sprzedaży, obsługi klienta premium, marketingu jak i etykiety biznesu, które zdobywała w międzynarodowych firmach, również na stanowisku europejskim.

Potrafi w przystępny i praktyczny sposób odpowiedzieć na realne potrzeby szkoleniowe Klienta, ponieważ wie z jakimi wyzwaniami codziennie się mierzy.

Misją jest wspieranie Klientów w budowaniu pewności siebie i swobodnym radzeniem sobie z klasą i elegancją, w najtrudniejszych sytuacjach zawodowych i w życiu prywatnym.

Doradza jak swobodnie poruszać się w świecie biznesu i dyplomacji, przedstawi zasady precedencji, pokaże jak zbudować profesjonalny wizerunek i wywrzeć pozytywne pierwsze wrażenie, jak świadomie posługiwać się językiem ciała, zaprezentować się prawidłowo i zostać zapamiętanym. Dodatkowo realizowane tematy to dress code, przyjęcia i oficjalne spotkania, jak również przedstawi różnice kulturowe.

SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:

Jako trener szkoli pracowników na wszystkich poziomach stanowisk. Specjalizuje się w etykiecie biznesowej i savoir-vivre, autoprezentacji i kreowaniu pozytywnego wizerunku, skutecznej komunikacji werbalnej i pozawerbalnej, inteligencji emocjonalnej. Dodatkowo znajomość zasad protokołu dyplomatycznego i precedencji.

Trener Etykiety Biznesowej. Ekspert Z Zakresu Savoir-Vivre. Szkolenia Dla Firm “Kulturalnie W Biznesie”. Konsultacje Indywidualne Dla Managerów. Protokół Dyplomatyczny.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Cena szacunkowa
*Szczegółowa wycena zostanie przedstawiona po dokładnym zbadaniu potrzeb.
5 335
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 5 500 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
  • *Cena uzależniona jest od czynników takich jak wielkość grupy, lokalizacja szkolenia, sylwetka trenerska. Szczegółowa wycena zostanie przedstawiona po dokładnym badaniu potrzeb szkoleniowych.
  • Obowiązuje limit uczestników.
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Zgłoszenie udziału w szkoleniu zamkniętym

  2. Warunkiem realizacji szkolenia zamkniętego jest przesłanie zapytania o szkolenie do organizatora.
  3. Podstawą zgłoszenia na szkolenie zamknięte jest wysłanie wypełnionego i podpisanego (wraz z pieczęcią firmy, w przypadku zgłoszenia przez jednostkę organizacyjną) scanu formularza zamówienia na adres e-mail: biuro@humanskills.pl lub adres osoby koordynujące szkolenie z ramienia Human Skills.

  4. Zmiana zakresu szkolenia i warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

  5. Rezygnacja ze szkolenia/ zmiana terminu  przez Zamawiającego 

  6. Zamawiający ma prawo zrezygnować z realizacji szkolenia na zasadach i warunkach wskazanych w punktach poniżej. 

  7. Rezygnacji z udziału w szkoleniu Zamawiający dokonuje poprzez skierowanie na adres e-mail biuro@humanskills.pl lub adres koordynatora szkolenia oświadczenia o rezygnacji. 

  8. W przypadku rezygnacji ze szkolenia w terminie:

    1. 14 dni kalendarzowych, odwołanie jest bezkosztowe;

    2. Poniżej 14 dni, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 50% wartości finalnej. 

    3. Poniżej 10 dni, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 80% wartości finalnej. 

  9. Zmiana terminu szkolenia jest traktowana z definicji jako rezygnacja ze szkolenia.

  10. Jeżeli dojdzie do drugiej rezygnacji z zamówionego szkolenia na 14 dni kalendarzowych, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 50% wartości finalnej. Powyższy zapis dotyczy również drugiej zmiany terminu. 

  11. UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.

BUR, KFS

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Human Skills
  • Ulica i nr: Widok 18/2
  • Kod pocztowy: 00-023
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 6721761910

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska Widok 18/2

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r., 2022 r. oraz ponownie w 2023r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!