O szkoleniu
Savoir-vivre w biznesie i w pracy ma olbrzymie znaczenie – jeśli wiesz, jak się zachować podczas wystąpienia, rozmów biznesowych i spotkań, znasz zasady etykiety i dobrych manier, jesteś lepiej postrzegany i oceniany, prędzej zostaniesz obdarzony zaufaniem i dojdziesz do porozumienia. Kurs „Etykieta i savoir-vivre” to szkolenie realizowane jako zamknięty warsztat, którego program dostosowujemy do potrzeb każdej grupy Kursantów, dzięki czemu Uczestnicy mogą zdobyć wiedzę i umiejętności z obszaru savoir-vivre o największej dla nich wartości i użyteczności.
Budowanie wizerunku to długofalowy proces. Trzeba też pamiętać, że na wizerunek i jakość relacji w sferze prywatnej i biznesowej wpływa wiele czynników. Wśród nich znajdują się etykieta oraz savoir-vivre. Czym jest savoir-vivre? To zasady dobrego wychowania i wiedza o tym, jak należy się zachowywać podczas kolacji biznesowej, a jak podczas rodzinnego spotkania. To reguły dotyczące zachowania wobec poszczególnych osób (przełożonych, partnerów biznesowych, klientów, współpracowników, teściów, osób starszych, itp.). Etykieta w biznesie obejmuje również zasady biznesowej elegancji i dress code, reguły tytułowania, umiejętność doboru tematyki rozmów czy zasady zachowania się przy stole lub w czasie bankietów i uroczystości. Organizowany przez nas warsztat z etykiety i savoir-vivre to kompendium pogłębionej wiedzy na temat kanonów i norm obowiązujących w służbowych relacjach uzupełnione o praktyczny trening umiejętności związanych z takimi dziedzinami jak autoprezentacja, komunikacja w biznesie, budowanie relacji, sztuka przemawiania itp.
Szkolenie „Etykieta i savoir-vivre” realizujemy zarówno jako nowoczesny i wygodny w organizacji kurs savoir-vivre online, jak i tradycyjny warsztat stacjonarny. Termin, miejsce szkolenia i agendę godzinową kursu dostosowujemy do potrzeb i oczekiwań Klientów, którzy mogą również liczyć na indywidualną wycenę usługi. Szkolenia z etykiety w biznesie i zasad savoir-vivre polecamy szczególnie osobom, które chcą umocnić swoją pozycję, markę i autorytet w otoczeniu, a także skuteczniej realizować swoje cele poprzez budowanie mocnych relacji biznesowych.
Serdecznie zapraszamy do zapisów i kontaktu z nami w celu ustalenia szczegółów programu i agendy kursu z savoir-vivre zaprojektowanego specjalnie dla Państwa.
Szkolenie „Etykieta i savoir-vivre” pozwoli Ci nabyć kompleksową wiedzę o:
- kulturze osobistej, manierach obowiązujących w świecie biznesu i poza nim
- sposobach niwelowania faux-pas;
- specyfice obsługi klientów międzynarodowych, w tym komunikacji międzykulturowej;
- zasadach biznesowej elegancji i biznesowej etykiety – Business Protocol.
Kurs z etykiety w biznesie umożliwi Ci zdobycie praktycznych umiejętności:
- wykazywania swobodnej, a zarazem profesjonalnej postawy w różnych sytuacjach biznesowych;
- stosowania zasad etykiety i savoir-vivre;
- komunikacji interpersonalnej z zachowaniem dobrych manier;
- kreowania wizerunku profesjonalisty.
Prezentowany warsztat zamknięty pozwoli Ci pogłębić cenne kompetencje związane z:
- autoprezentacją;
- swobodną i świadomą komunikacją;
- budowaniem relacji biznesowych.
Szkolenie „Etykieta i savoir-vivre” zapewnia Kursantom większą swobodę działania w różnych okolicznościach w środowisku biznesowym i poza nim. Nabycie wiedzy o normach i kanonach postępowania w otoczeniu biznesowym jest też niezbędnym warunkiem inicjowania i wzmacniania dobrych relacji w biznesie oraz budowania swoje pozycji i siły reprezentowanej firmy, organizacji, marki.
Adresaci szkolenia:
- Osoby zainteresowane poszerzaniem wiedzy z zakresu savoir-vivre.
- Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.
Program szkolenia
Wprowadzenie do zajęć: omówienie celów szkolenia oraz potrzeb Uczestników kursu „Etykieta i savoir-vivre”, sprawy organizacyjne, kontrakt.
Moduł I. Etykieta i savoir-vivre – podstawy
- Kanony budowania wizerunku profesjonalisty.
- Punktualność – umiejętność zarządzania sobą w czasie.
- Powitanie i pożegnanie w sytuacjach biznesowych zgodnie z zasadą precedencji, czyli kiedy ważniejszy jest szef, a kiedy ważniejszy klient firmy?
- Sposób zwracania się do poszczególnych osób, właściwe ich tytułowanie.
- Zasady podawania dłoni, ukłonów, pocałunków i pozdrowień.
Moduł II. Etykieta i savoir-vivre – wizerunek
- Biznesowy kanon ubioru i wyglądu.
- Właściwa postawa oraz odpowiedni sposób poruszania się (siadanie i wstawanie, sposób stania i chodzenia).
- Business Dress Code – Business Casual, czyli savoir-vivre w ubiorze oraz Smart Casual, czyli jak pogodzić elegancję z wygodą?
- Znaczenie dodatków w ubiorze.
- Podkreślanie atutów i ukrywanie niedoskonałości w kreowaniu własnego wizerunku.
- Reguły doboru stroju i stylu makijażu do okoliczności i pory dnia.
- Faux-pas w doborze stroju i jego wyglądzie – przegląd często spotykanych potknięć dotyczących komponowania stroju, wyboru fasonu i dodatków.
Moduł III. Etykieta i savoir-vivre – zachowania
- Zasady dotyczące wymiany wizytówek.
- Postawa i zachowanie podczas rozmowy (gestykulacja, mimika, spojrzenie).
- Reguły dobrego zachowania w zależności od rodzaju miejsca spotkania (praca, wyjazd służbowy, teatr, konferencja, ulica, sklep, urlop itp.).
- Dobór tematyki rozmów.
- Sztuka prowadzenia rozmów telefonicznych oraz korespondencji elektronicznej.
- Grzecznościowe zachowania w szczegółowych sytuacjach, np. na korytarzu, w windzie, w miejscu publicznym itp.
- Grzecznościowe zachowanie w samochodzie (m.in. zajęcie właściwego miejsca, zasady rozliczenia się za podróż itd.).
Moduł IV. Etykieta i savoir-vivre – spotkania
- Wręczanie kart wizytowych i zaproszeń.
- Sztuka podejmowania gości.
- Prezentacja uczestników spotkania.
- Wymogi etykiety przy organizowaniu przyjęć.
- Zasady obowiązujące w czasie spotkań biznesowych.
- Business Dining Etiquette, stołowa etykieta.
- Alkohole (wznoszenie toastów, gatunki trunków, wybór, sposób podawania).
- Prezenty: wybór odpowiedniego i sposób wręczania.
- Faux-pas – sztuka unikania uchybień towarzyskich i reagowania na popełnione faux-pas.
Zakończenie warsztatu: podsumowanie kluczowych treści, sesja pytań do eksperta, sporządzenie indywidualnych planów działania, ewaluacja szkolenia.
Czas trwania: 1 dzień.
Czas trwania
- 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
- 16:00 Zakończenie szkolenia.
- W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.
Forma zajęć
Prelegenci
PROFIL TRENERKI:
Trenerka profesjonalnego wizerunku, etykiety biznesu, komunikacji i autoprezentacji z wieloletnim doświadczeniem. Doradczyni wizerunku osobistego, kolorystka.
Na co dzień pomaga menedżerom, pracownikom wszystkich szczebli, urzędnikom oraz przedsiębiorcom zwiększać zawodową skuteczność oraz budować wiarygodność w oczach klientów. Uczy komunikacji przez wygląd i zachowanie oraz budowania marki osobistej w oczach klientów i współpracowników.
Ma za sobą 11 lat pracy w korporacjach. W 2005 roku, podejmując współpracę przy szkoleniu z etykiety, odnalazła swoje powołanie i bez zastanowienia zostawiła korporację, by móc szkolić i dzielić się swoim doświadczeniem.
Prelegentka na konferencjach i kongresach branżowych. Jako ekspert zapraszana jest do programów telewizyjnych oraz radiowych. Współpracuje z prasą i portalami internetowymi, pisząc artykuły na temat wizerunku oraz etykiety.
SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:
- Etykieta i savoir-vivre,
- Sztuka dyplomacji w biznesie,
- Kreowanie profesjonalnego wizerunku,
- Skuteczna komunikacja interpersonalna,
- Kultura feedbacku,
- Uprzejma asertywność,
- Protokół dyplomatyczny.
STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:
Pracuje metodami warsztatowymi. Przykłady i omawiane case’y na szkoleniach trafnie i elastycznie dopasowuje do potrzeb uczestników, tworząc warsztaty szyte na miarę potrzeb uczestników. Ceniona za ogromną wiedzę, przekazywanie jej w przystępny sposób, ciekawe prowadzenie zajęć, przyjazną atmosferę indywidualnie podejście, profesjonalizm, wyczucie, empatię, delikatność w przekazywaniu feedbacku. Jest otwarta na dociekliwe pytania uczestników, zachęca ich do dyskusji i wymiany doświadczeń.
PROFIL TRENERA:
Certyfikowany trener etykiety z dyplomem British School of Excellence w Londynie, certyfikat Train the Trainer CPD, ILM, kurs w Europejskiej Szkole Dyplomacji.
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarach zarządzania, sprzedaży, obsługi klienta premium, marketingu jak i etykiety biznesu, które zdobywała w międzynarodowych firmach, również na stanowisku europejskim.
Potrafi w przystępny i praktyczny sposób odpowiedzieć na realne potrzeby szkoleniowe Klienta, ponieważ wie z jakimi wyzwaniami codziennie się mierzy.
Misją jest wspieranie Klientów w budowaniu pewności siebie i swobodnym radzeniem sobie z klasą i elegancją, w najtrudniejszych sytuacjach zawodowych i w życiu prywatnym.
Doradza jak swobodnie poruszać się w świecie biznesu i dyplomacji, przedstawi zasady precedencji, pokaże jak zbudować profesjonalny wizerunek i wywrzeć pozytywne pierwsze wrażenie, jak świadomie posługiwać się językiem ciała, zaprezentować się prawidłowo i zostać zapamiętanym. Dodatkowo realizowane tematy to dress code, przyjęcia i oficjalne spotkania, jak również przedstawi różnice kulturowe.
SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:
Jako trener szkoli pracowników na wszystkich poziomach stanowisk. Specjalizuje się w etykiecie biznesowej i savoir-vivre, autoprezentacji i kreowaniu pozytywnego wizerunku, skutecznej komunikacji werbalnej i pozawerbalnej, inteligencji emocjonalnej. Dodatkowo znajomość zasad protokołu dyplomatycznego i precedencji.
Trener Etykiety Biznesowej. Ekspert Z Zakresu Savoir-Vivre. Szkolenia Dla Firm “Kulturalnie W Biznesie”. Konsultacje Indywidualne Dla Managerów. Protokół Dyplomatyczny.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 5 500 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
- *Cena uzależniona jest od czynników takich jak wielkość grupy, lokalizacja szkolenia, sylwetka trenerska. Szczegółowa wycena zostanie przedstawiona po dokładnym badaniu potrzeb szkoleniowych.
- Obowiązuje limit uczestników.
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Zgłoszenie udziału w szkoleniu zamkniętym
- Warunkiem realizacji szkolenia zamkniętego jest przesłanie zapytania o szkolenie do organizatora.
Podstawą zgłoszenia na szkolenie zamknięte jest wysłanie wypełnionego i podpisanego (wraz z pieczęcią firmy, w przypadku zgłoszenia przez jednostkę organizacyjną) scanu formularza zamówienia na adres e-mail: biuro@humanskills.pl lub adres osoby koordynujące szkolenie z ramienia Human Skills.
Zmiana zakresu szkolenia i warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Rezygnacja ze szkolenia/ zmiana terminu przez Zamawiającego
Zamawiający ma prawo zrezygnować z realizacji szkolenia na zasadach i warunkach wskazanych w punktach poniżej.
Rezygnacji z udziału w szkoleniu Zamawiający dokonuje poprzez skierowanie na adres e-mail biuro@humanskills.pl lub adres koordynatora szkolenia oświadczenia o rezygnacji.
W przypadku rezygnacji ze szkolenia w terminie:
14 dni kalendarzowych, odwołanie jest bezkosztowe;
Poniżej 14 dni, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 50% wartości finalnej.
Poniżej 10 dni, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 80% wartości finalnej.
Zmiana terminu szkolenia jest traktowana z definicji jako rezygnacja ze szkolenia.
Jeżeli dojdzie do drugiej rezygnacji z zamówionego szkolenia na 14 dni kalendarzowych, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 50% wartości finalnej. Powyższy zapis dotyczy również drugiej zmiany terminu.
UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.
- Nazwa firmy: Human Skills
- Ulica i nr: Widok 18/2
- Kod pocztowy: 00-023
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 6721761910
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
