O szkoleniu
Zapraszam serdecznie do udziału w masterclass FACILITY MANAGEMENT W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM, które odbędzie się w dniach 24-25-26 września 2024 r. w Warszawie.
Jest to wyjątkowa okazja do pogłębienia wiedzy dla wszystkich zainteresowanych rozwojem w dziedzinie zarządzania infrastrukturą zakładu i utrzymaniem budynków.
FM to niezwykle ważna dziedzina odnosząca się do procesu koordynowania, planowania, monitorowania i zarządzania wszelkimi aspektami dotyczącymi budynków i infrastruktury zakładu. Jest to kompleksowy proces obejmujący zarządzanie infrastrukturą, zasobami ludzkimi oraz bezpieczeństwo obiektów. W trakcie spotkania uczestnicy zapoznają się z najlepiej funkcjonującymi metodami zarządzania facility, obejmującymi także kluczowe aspekty zarządzania obiektami oraz dowiedzą się, w jaki sposób najsprawniejsze firmy efektywnie organizują pracę zespołu, dbają o bezpieczeństwo oraz optymalizują koszty.
Nie zabraknie także dyskusji o optymalizacji kosztów mediów i niskoemisyjnych rozwiązaniach On-Site Utilities. Poruszymy temat zastosowania nowoczesnych narzędzi do zarządzania FM. Omówimy kompleksowe zarządzanie mediami z użyciem wskaźników KPI. Masterclass będzie doskonałą okazją do zdobycia wiedzy praktycznej oraz wymiany doświadczeń z innymi specjalistami z różnych branż.
Nasi Prelegenci to eksperci w dziedzinie FM, którzy podzielą się swoją wiedzą oraz praktycznymi wskazówkami.
Serdecznie zapraszam do udziału.
Na „Facility Management w zakładzie produkcyjnym” zapraszamy szczególnie:
- Kierowników, Koordynatorów Facility
- Kierowników Technicznych Budynków
- Szefów Infrastruktury
- Kierowników, Koordynatorów Obiektu
- Kierowników, Koordynatorów, Inżynierów działów UR
- Kierowników, Koordynatorów, Inżynierów działów Technicznych
- Kierowników, Inżynierów ds. Inwestycji i Kosztów
- Kierowników, Inżynierów ds. Techniczno-Projektowych
- Kierowników, Koordynatorów Systemów Krytycznych
- Kierowników Zespołu Planistów Serwisowych
- Administratorów Budynków Przemysłowych
- Dyrektorów, Kierowników Zakładów Produkcyjnych
- Kierowników ds. Zarządzania Mediami Technicznymi
Program szkolenia
WIODĄCE TEMATY SPOTKANIA:
- oszczędności: skuteczna optymalizacja kosztów, ekonomia energetyczna
- strategia i praktyka facility: rozwiązania, wyzwania, najlepsze praktyki
- narzędzia do zarządzania facility, ich zastosowanie i przydatność
- optymalizacja procesów zarządzania infrastrukturą
- wskaźniki dotyczące utrzymania budynków
- nowoczesne facility, równowaga pomiędzy nowymi technologiami a ekonomią
- redukcja emisji CO2 – projekty zrealizowane w zakładzie produkcyjnym – rozszerzenie pojęcia FM – nowe podejście w przemyśle
- niskoemisyjne rozwiązania On-Site Utilities na przykładzie wdrożonego projektu
- zmiana źródła zasilania w energię cieplną
Czas trwania
3 dni
Prelegenci
Michał Beksa
Key Account Manager
ENGIE Services Sp. z o.o.
Paulina Borkowska
Category Buyer/Business Analyst Energy & Energy Projects
Pilkington Automotive Poland Sp. z o.o.
Łukasz Czak
COO
Sodexo Polska
Robert Gajda
Administrator Nieruchomości
Smay Sp. z o.o.
Wojciech Halkiewicz
Prezes Zarządu
7bar Sp. z o.o.
Błażej Kowalczyk
Business Development Director
Sodexo Polska
Paweł Łucki
Director of Manufacturing
Refresco Sp. z o.o.
Dariusz Opała
Facility Project Manager
Viessmann Technika Grzewcza Sp. z o.o.
Sebastian Porębski
Kierownik ds. Budynków i Infrastruktury
Mondelez International RD&Q Sp. z o.o
Andrzej Sławiński
Facility & Maintenance Manager
Parker Hannifin Sp. z o.o.
Waldemar Stefanek
Campus Facility Manager
BorgWarner Poland Sp. z o.o.
Dorota Szczepanik - Gurgul
Prezes
Jul–Tom Sp. z o.o.
Łukasz Ściubak
Kierownik Działu Energetyki i Automatyki w Destylarni Belvedere
Polmos Żyrardów Sp. z o.o.
Katarzyna Zduńczyk
Facility Manager
Greenyard Logistics Poland sp. z o.o.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA
- Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Uczestnik otrzyma dostęp do Strefy Uczestnika w celu wypełnienia indywidualnej ankiety zawierającej informacje dotyczące preferowanych posiłków, materiałów i certyfikatu oraz do Regulaminu zwiedzania.
Rezygnacja, odwołanie, zmiana uczestnika
- Rezygnacja ze zgłoszenia wymaga wypełnienia Formularza rezygnacji oraz potwierdzenia tejże rezygnacji przez Organizatora.
- W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie 14 dni lub krótszym przed rozpoczęciem wydarzenia wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i niewzięcie udziału w wydarzeniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Rezygnacja z udziału w terminie 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, lub krótszym, powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
- W terminie do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia można dokonać zmiany uczestnika. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora wypełniając Formularz zmiany uczestnika.
Szczegóły organizacyjne
- W przypadku wizyt/y referencyjnej/nych uczestnik otrzyma Regulamin zwiedzania najpóźniej 5 dni przed wydarzeniem. Podpis na liście obecności jest równoznaczny z jego akceptacją.
- Uczestnik zezwala na przechowywanie, reprodukcję, adaptację i publikację zdjęć i nagrań z wydarzenia przez MOVIDA i partnerów wydarzenia z zastrzeżeniem, że będą wykorzystane jedynie w celach informacyjnych lub wizerunkowych. Wizerunki te mogą być publikowane na stronach internetowych MOVIDA, partnerów wydarzenia oraz podmiotów trzecich, które promują wydarzenie. Uczestnik zostaje poinformowany, że nie będzie mieć prawa do wynagrodzenia za wykorzystanie zdjęć i nagrań. Zgoda udzielana jest na czas nieokreślony.
- MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania wydarzenia koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym wydarzeniu.
- Opłata za wydarzenie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje, w tym udział w kolacjach networkingowo-integracyjnych.
- Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
- Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
- MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.
- Nazwa firmy: Movida conferences s.k.
- Ulica i nr: al. Ujazdowskie 16 lok. 60
- Kod pocztowy: 00-557
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7010053467
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
