Forum Menedżerów Opieki Zdrowotnej

O szkoleniu

23 października w Gdańsku odbędzie się kolejne wydarzenie z cyklu Forum Menadżerów Opieki Zdrowotnej.

Konferencja odbywa się w sprawdzonej formule równoległych bloków tematycznych. Każdy może swobodnie migrować pomiędzy blokami tematycznymi, co daje możliwość dostosowania tematyki do swoich potrzeb.

Dlaczego warto wziąć udział?

Tegoroczny cykl FMOZ to dodatkowe wydarzenia towarzyszące. W Gdańsku odbędzie się „Zarządzanie w medycynie estetycznej”, czyli 9 tematów poświęconych placówkom wykonującym takie zabiegi. 

Kto powinien wziąć udział?

Na konferencję szczególnie serdecznie zapraszamy:

  • Właścicieli, prezesów i dyrektorów podmiotów leczniczych
  • Kadrę kierowniczą oraz menedżerów

Program szkolenia

Kompetencje menedżera

  • Trzy kluczowe aspekty efektywnego zarządzania placówką medyczną.
  • Efektywne zarządzanie procesem zakupów medycznych -poznaj MEDlink
  • Oswój swojego smoka – główne obawy młodych menedżerów, koordynatorów i kierowników w zarządzaniu zespołami.
  • Dlaczego w placówkach medycznych nikt nie myśli o kasie?

Budowanie wizerunku

  • Zaufanie pacjentów zaczyna się od wizerunku placówki - jak go budować?
  • Jak skutecznie budować PatientExperience(PX) w placówce medycznej?
  • Wizerunek, który leczy – fotografia jako narzędzie komunikacji i budowania relacji.

Zarządzanie w medycynie

  • Zacznij od wartości – zbuduj skuteczną strategię Twojej placówki medycznej i nawigację dla Twoich pracowników.
  • Pokolenie Z – jak sprawić żeby nas zauważyli  i chcieli się u nas leczyć?
  • Ocenianie personelu placówki medycznej. 
  • Co robić gdy pracownicy sabotują normy i cele zespołowe?

Współpraca z NFZ

  • Zmiany systemowe w realizacji umów z NFZ wybrane zagadnienia.
  • Elektroniczna Dokumentacja Medyczna obowiązkiem świadczeniodawcy na przykładzie rozwiązań Eurosoft
  • Cyberbezpieczeństwo w ochronie zdrowia czego możemy się spodziewać po Krajowym Systemie CyberbezpieczeństwaKSC 2.0?

Bezpieczeństwo podmiotu leczniczego

  • Co by było, gdyby Ciebie lub Twojego wspólnika jutro nie było? Jak zadbać o sukcesję w placówce medycznej?
  • Jak ograniczyć odpowiedzialność placówki za błędy medyczne?

Prawo w ochronie zdrowia

  • Najczęstsze błędy popełniane przez placówki medyczne w kontekście RODO.
  • Odpowiedzialność cywilna, karna i zawodowa kadry medycznej –praktyczne granice.
  • Podatki w placówce medycznej. Od nowa.

Zarządzanie w Medycynie Estetycznej

  • Zespół w klinice medycyny estetycznej. Jak wzmacniać rolę pracowników jako naturalnych ambasadorów marki?
  • Szybsza obsługa Pacjenta dzięki cyfryzacji dokumentacji administracyjnej.
  • Usługi wysokomarżowe - jak polecać i sprzedawać, żeby nie tworzyć atmosfery.
  • Pacjent odchodzi w ciszy. Jak nie tracić lojalności przez błędy w obsłudze?
  • Jak przyciągnąć najlepszych specjalistów do swojej placówki marketingowe casestudy.
  • Świadomość siebie i samorozwój kluczem do sukcesu zawodowego i osobistego.
  • Obraz nowoczesnej medycyny estetycznej – jak wizualna spójność buduje pozycję placówki?
  • Przypadki powikłań w medycynie estetycznej- odpowiedzialność cywilna i karna.

Czas trwania

9.00-17.00

Forma zajęć

Prelegenci

Aleksandra Laskowska - Certyfikowany coach zespołowy, posiadający bogate doświadczenie zawodowe z zakresu zarządzania i motywacji personelu, obsługi klienta oraz sprzedaży produktów i usług. Doświadczenia te związane są z wieloletnią pracą w dużych, międzynarodowych korporacjach. W 2013 roku ukończyła Akademię Trenerów Biznesu Grupy SET, a od początku 2014 roku systematycznie prowadzi szkolenia dla placówek medycznych z zakresu rozwoju kompetencji społecznych. Jej klientami są zarówno duże szpitale państwowe, prywatne kliniki jak i przychodnie rodzinne i specjalistyczne.

Katarzyna Adamska
Prawnik z wieloletnim doświadczeniem w zakresie organizacji i zarządzania w ochronie zdrowia. Od ponad 5 lat doradza podmiotom leczniczym w całej Polsce. W swojej codziennej praktyce udziela pomocy prawnej w zakresie założenia i prowadzenia działalności leczniczej. Doradza podmiotom leczniczym w procesie realizacji i rozliczania świadczeń zdrowotnych z Narodowym Funduszem Zdrowia. Prowadzi audyt dokumentacji medycznej oraz weryfikuje stosowane w podmiocie leczniczym procedury medyczne. Wspiera podmioty lecznicze w procesach zamówień publicznych, jak również w zakresie przeprowadzanych kontroli przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Przygotowuje podmioty lecznicze do procesu akredytacji.

dr Maciej Gibiński
Adwokat, doktor nauk prawnych, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, właściciel Kancelarii Adwokackiej CDPM w Krakowie. W ramach wykonywanej pracy zajmuje się ochroną prawną placówek medycznych w zakresie procesowym i nieprocesowym, ponadto prowadzi szkolenia z zakresu prawa medycznego. Z systemem opieki zdrowotnej związany od 2004 r., praktykę zdobywał w publicznych i prywatnych placówkach medycznych na terenie całej Polski. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie zarządzania i funkcjonowania placówek medycznych. Prowadzona przez niego kancelaria na co dzień swoją opieką obejmuje pond 200placówek medycznych w Polsce

Przemysław Kosiński
Radca prawny i partner Kancelarii Cieciórski Wacławik Kosiński Spółka Partnerska Radców Prawnych. Osoba z wieloletnim doświadczeniem, specjalizująca się w prawie korporacyjnym. Na co dzień pomaga przedsiębiorcom w sprawach gospodarczych, w szczególności w zakresie sukcesji i przekształceń działalności gospodarczych w spółki kapitałowe. Sprawny negocjator i dokładny analityk. Ceni sobie biznesowy networking i budowanie dobrych relacji. Od 2012 roku nieprzerwanie publikuje na łamach dwumiesięcznika „Radca prawny”, gdzie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Katarzyna Łempicka
Jest doświadczonym trenerem, managerem placówki medycznej, Inspektorem Ochrony Danych, certyfikowanym Audytorem Wewnętrznym Bezpieczeństwa Informacji według normy ISO/IEC 27001:2017 i normy ISO/IEC 27701:2019, certyfikowanym Audytorem Wewnętrznym Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy według ISO 45001:2018 oraz autorką bloga rejestratorkamedyczna.pl. Ukończyła socjologię, pedagogikę oraz studia podyplomowe „Prawo Medyczne”, „Inspektor Ochrony Danych Osobowych”. Obecnie jest w trakcie studiów podyplomowych z zakresu BHP. Pomaga w otwieraniu nowych placówek medycznychwspiera właścicieli w tworzeniu, wdrażaniu oraz audycie dokumentacji RODO, SANEPID, Urząd Wojewódzki, BDO, GUS, BHP oraz procedur pracy

Daria Śliż
Strateg marketingowy z misją, aby działania marketingowe stały się policzalne. Prezes agencji The Mad, od 2011 roku pomaga przedsiębiorcom zwiększać sprzedaż dzięki nieszablonowym kampaniom. Medycyna, produkcja i sprzedaż B2B, a nawet ginekologia estetyczna- dla niej nie ma rzeczy niemożliwych do wypromowania i przedstawienia efektów. W końcu, kto lepiej zrozumie Twojego klienta niż studentka psychologii?

Marcin Fiedziukiewicz
Ekspert w zakresie tworzenia i audytu modeli biznesowych. Specjalista w budowaniu strategii i projektowania zmian w działaniu przedsiębiorstw. Doradca w zakresie strategii sprzedażowych i marketingowych. Od lat związany z rynkiem nowych technologii oraz e-commerce. Prezes Zarządu Kliniki.pl. Swoją karierą z biznesem zaczynał jako publicysta w miesięczniku Marketing Serwis, gdzie opisywał tworzący się w Polsce świat Internetu oraz przeprowadzał rozmowy z twórcami polskich spółek (Onet, Interia, Hoga). Realizował projekty m.in. na rzecz Grupy Allegro, Tauron czy ING Bank Śląski. Twórca aplikacji do szukania pracy Jobsquare, z której korzystało ponad 300 tys. użytkowników w Polsce i na Ukrainie. Zmienił serwis Tourmedica.pl w Kliniki.pl i buduję drugą co do wielkości markę medycznego med techu w Polsce, która w ciągu ostatnich 2 lat urosła o ponad 300%. Z wykształcenia socjolog, posiada tytuł MBA. Ekspert PARP oraz członek Rady Ekspertów Ośrodka Dialogu i Rozwoju Think Tank

dr Wojciech Krówczyński
Doktor nauk ekonomicznych i finansów w zakresie wyboru form koordynacji w gospodarowaniu danymi osobowymi w podmiotach leczniczych. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, Politechniki Krakowskiej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Inspektor ochrony danych. Specjalista ds. spraw zgodności (compliance) ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych. Doradca zawodowy. Audytor ISO 9001 i 18001 z doświadczeniem w zakresie wdrażania systemów zarządzania bezpieczeństwem danych osobowych w podmiotach sektora prywatnego i publicznego. Związany z branżą medyczną od 1989 roku. Prowadzi wykłady, audyty, szkolenia oraz konsultacje w zakresie zarządzania jakością i ochrony danych osobowych.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Hotel Novotel Gdańsk Centrum

80-749 Gdańsk

Pszenna 1

woj. pomorskie

Rejestracja

Podstawowy
Zapewniamy udział we wszystkich wykładach oraz całodzienny serwis kawowy.
332
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 350 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zapisz się
Rozszerzony
30 dniowy dostęp do nagrań z wykładów
494
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 520 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • 30-dniowy dostęp do nagrań z wykładów
  • Rozwiń
Zapisz się
Premium
Dwa dodatkowe wideo kursy, obiad i nagrania na 90 dni
807
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 850 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • 90-dniowy dostęp do nagrań z konferencji
  • Wideo z kursem "Konstruktywna ocena pracownicza"
  • Wideo z kursem "Motywowanie pracowników i automotywacja menedżera"
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Regulamin uczestnictwa w szkoleniach Rozdział I Postanowienia ogólne §1. 1. Szkolenie firmy Mazowieckie Centrum Biznesowe sp. z o.o., zwane w dalszej części Regulaminu Szkoleniem, odbywa się w terminie i miejscu wskazanym przez Mazowieckie Centrum Biznesowe z o.o., zwane w dalszej części Regulaminu Organizatorem. 2. Organizatorem Szkolenia jest firma Mazowieckie Centrum Biznesowe z siedzibą w Warszawie, ul. Modlińska 6/202, 03-216 Warszawa. 3. Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część Zgłoszenia uczestnictwa w Szkoleniu i obowiązują wszystkich Uczestników. 4. Zgłaszającym jest przedsiębiorca, który zgłasza Uczestnika na szkolenie. 5. Uczestnikiem jest osoba zgłoszona przez Zgłaszającego. 6. Organizator zobowiązuje się przeprowadzić szkolenie zgodnie z ofertą i zapewnić Uczestnikom materiały szkoleniowe. 7. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania szkolenia w planowanym terminie, z przyczyn od niego niezależnych (zdarzenie noszące cechy siły wyższej, choroba prelegenta, jak również w przypadku liczby zgłoszeń mniejszej niż 30 Uczestników.) W  przypadku odwołania Szkolenia, Organizator zaproponuje w ciągu tygodnia inny termin realizacji jego realizacji lub (w przypadku Szkoleń płatnych) zwrot opłaty za szkolenia w pełnej wysokości. 8. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji programów szkoleniowych oraz do zmiany osoby prelegenta w każdym czasie. 9. Oficjalny serwis internetowy znajduje się pod adresem: http://www.mcbkonferencje.pl Rozdział II Uczestnictwo w Szkoleniu §1 1. Warunkami uczestnictwa w Szkoleniu są: a) Zgłoszenie uczestnictwa w Szkoleniu można dokonać poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej www.mcbkonferencje.pl, www.ofzm.pl , www.fmsz.com.pl, www.kzoz.pl, www.managemed.pl, www.akademiamcb.pl lub przez rozmowę telefoniczną. b)  W przypadku szkoleń płatnych - uiszczenie opłaty w wysokości i terminie podanych przez Organizatora. Opłatę za udział w Szkoleniu należy przesłać zgodnie z informacjami na konto wskazane przez Organizatora. Organizator wystawi fakturę VAT lub paragon fiskalny tytułem dokonanych wpłat. 2. Termin nadsyłania zgłoszenia uczestnictwa w Szkoleniu upływa  najpóźniej na 7 dni przed Szkoleniem. Rejestracja po tym terminie będzie możliwa w miarę dostępności miejsc, z zastrzeżeniem o braku możliwości złożenia rezygnacji. 3. Za termin dostarczenia zgłoszenia przyjmuje się datę jego wpływu do skrzynki e- mailowej Organizatora lub rozmowy telefonicznej. 4. Aby zgłoszenie telefoniczne było skuteczne i prawnie wiążące, Organizator wyśle e- maila do Zgłaszającego z potwierdzeniem danych Uczestników. 5. Zgłoszenie na szkolenie w jakiejkolwiek formie jest wiążącą umową oraz jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków przez Zgłaszającego. 6. Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez jednostki prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora. Rozdział III Rezygnacja z udziału w Szkoleniu §1 1. Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Szkoleniu. Rezygnacja Uczestnika z udziału w Szkoleniu powinna być dokonana w formie elektronicznej na adres mailowy Organizatora. 2. W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w Szkoleniu płatnym: a) gdy Organizator otrzyma od Uczestnika oświadczenie o rezygnacji do 10. dnia przed rozpoczęciem Konferencji, Organizator zwróci Zgłaszającemu wpłaconą kwotę, pod warunkiem wcześniejszego otrzymania wpłaty za udział; b) gdy Organizator otrzyma od Uczestnika oświadczenie o rezygnacji w okresie krótszym niż 10 dni przed planowanym terminem szkolenia, Organizator ma prawo zatrzymać całą otrzymaną wpłatę. Gdy opłata nie została jeszcze dokonana, Zgłaszający jest zobowiązany do uiszczenia opłaty podanej przez Organizatora, na wskazany numer konta. c) gdy Organizator nie otrzyma od Uczestnika oświadczenia o rezygnacji, a Uczestnik nie będzie uczestniczył w Szkoleniu, Organizator ma prawo zatrzymać całą otrzymaną wpłatę. Gdy opłata nie została jeszcze dokonana, Zgłaszający jest zobowiązany do uiszczenia opłaty podanej przez Organizatora, na wskazany numer konta. 3. Zmiana Uczestnika szkolenia przez Zgłaszającego jest nieodpłatna. 4. Zmiana Uczestnika szkolenia przez Zgłaszającego powinna nastąpić po uprzednim zgłoszeniu tego faktu do Organizatora. Rozdział IV Odpłatność za szkolenie §1 1. Informacje dotyczące płatności za uczestnictwo w Szkoleniu są zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.mcbkonferencje.pl, www.ofzm.pl , www.fmsz.com.pl, www.kzoz.pl, www.managemed.pl, www.akademiamcb.pl, bądź w wiadomości elektronicznej przesłanej przez Organizatora. 2. Płatnikiem (adresatem faktury) jest podmiot Zgłaszający. 3. W przypadku szkoleń bezpłatnych, podmioty spoza grupy dedykowanej są zobowiązane do uiszczenia kwoty wskazanej przez Organizatora. 4. Na podstawie braku płatności faktury proforma, Organizator może wydać decyzję o wykreśleniu Uczestnika z listy. 5. Jeśli uczestnik nie reprezentuje podmiotu leczniczego, wówczas obowiązuje go dodatkowa opłata 499zł netto/os do wybranego pakietu. ROZDZIAŁ V UWAGI ORGANIZACYJNE §1 Techniczna strona szkolenia 1. Na co najmniej 45 minut przed wyznaczoną godziną szkolenia pracownik Organizatora pozostaje do dyspozycji Uczestników w celu: weryfikacji listy obecności oraz wydania materiałów szkoleniowych. §2 Prawa i obowiązki uczestnika w ramach szkolenia 1. Koszty wynikające z dojazdu na szkolenie spoczywają na uczestniku szkolenia. 2. Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z roku 1997, nr 133, poz. 883), Zgłaszający wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora w celu organizowania i realizacji szkoleń. 3. Podane przez Uczestnika dane osobowe będą przetwarzane, w celu realizacji zadań związanych z obsługą szkolenia i informowania o ofercie, przez Mazowieckie Centrum Biznesowe z siedzibą w Warszawie, ul. Modlińska 6/202, 03-216 Warszawa. Uczestnikowi przysługuje prawo do wglądu do swoich danych oraz do ich poprawiania. ROZDZIAŁ VI ZGODA NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU §1 1. Uczestnictwo jest równoznaczne z wyrażeniem zezwolenia na korzystanie z wizerunku (w tym głosu). 2. Wizerunek, głos, wypowiedzi w całości lub w postaci dowolnych fragmentów mogą być utrwalane, przetwarzane i rozpowszechnianie. 3. Nagrania mogą być wykorzystane jako materiał promocyjny lub do celów komercyjnych poprzez sprzedaż nagranych audycji. 4. Przetwarzanie, utrwalanie i rozpowszechnianie wizerunku (w tym głosu), imienia i nazwiska, informacji na mój temat oraz wypowiedzi nie wiąże się z obowiązkiem zapłaty na rzecz uczestnika ani jakiejkolwiek osoby trzeciej wynagrodzenia lub odszkodowania z tego tytułu, jak również nie jest ograniczone czasowo, ilościowo lub terytorialnie. 5. Uczestnik ma prawo do wycofania zgody na wykorzystanie wizerunku w każdym momencie.  ROZDZIAŁ VII POSTANOWIENIA KOŃCOWE §1 1. Regulamin dostępny jest do wglądu na stronie internetowej www.mcbkonferencje.pl, www.ofzm.pl , www.fmsz.com.pl, www.kzoz.pl, www.managemed.pl, www.akademiamcb.pl 2. Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Szkoleniu będą rozstrzygane przez 3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego. 4. Szkolenie ma charakter zamknięty i nie stanowi imprezy masowej w rozumieniu Ustawy z dnia 23 marca2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. 2009 nr 62, poz. 504). 5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Szkolenia. 6. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia zarówno na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z Konferencją, jak również w miejscach zakwaterowania. 7. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie internetowej www.mcbkonferencje.pl 8. Organizator ma prawo zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni od dnia ich zamieszczenia na stronie internetowej www.mcbkonferencje.pl 

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Mazowieckie Centrum Biznesowe sp. z o. o.
  • Ulica i nr: Modlińska 6/202
  • Kod pocztowy: 03-216
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5252591635

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Mazowieckie Centrum Biznesowe sp. z o. o.
03-216 Warszawa, Polska Modlińska 6/202

Organizator

Mazowieckie Centrum Biznesowe sp. z o. o.
03-216 Warszawa, Polska
Modlińska 6/202
woj. mazowieckie
Zajmujemy się podnoszeniem kompetencji zawodowych pracowników zatrudnionych w podmiotach leczniczych. W naszych spotkaniach uczestniczą nie tylko menedżerowie i dyrektorzy, ale również cały personel. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu oraz w...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!