Google Ads

O szkoleniu

Szkolenie z Google Ads (dawniej AdWords) to kompleksowy przewodnik po narzędziu, które służy do tworzenia reklam wyszukiwarce Google, partnerach wyszukiwania oraz sieci reklamowej Google, a więc milionach stron, blogów, portali, w tym także YouTube, Gmail czy Mapy Google.

Szkolenie prowadzone jest w formie zajęć stacjonarnych w Warszawie lub zdalnej pracy z domu w dowolnej lokalizacji. Ma charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem.

To dwudniowe szkolenie jest w formie warsztatowej. Poruszamy pewne teoretyczne zagadnienia, ale tylko jako minimum wymagane do zrozumienia jak działa system aukcyjny Google Ads. Będziemy więc uczyć się konfiguracji narzędzia, wszystkich niezbędnych elementów do prawidłowego zbierania i analizy danych, jak również planowania i tworzenia krok po kroku kampanii reklamowych.

Zdobyta wiedza pozwoli Ci na samodzielne tworzenie, analizowanie i optymalizowanie kampanii lub sprawdzanie, czy osoby odpowiedzialne za kampanie robią to dobrze.
Dlaczego warto wziąć udział?

W ramach szkolenia Google Ads nauczysz się:

  • Zasad funkcjonowania systemu aukcyjnego Google.
  • Sposobu doboru odpowiednich słów kluczowych dla Twojego biznesu.
  • Określania i konfigurowania celów (konwersji) do mierzenia dla Twojej strony.
  • Zasad tworzenia kampanii na sieć wyszukiwania.
  • Umiejętności czytania i analizy raportów.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie Google Ads skierowane jest do:

  • Przedsiębiorców, którzy chcą samodzielnie dotrzeć do osób, które poszukują produktów lub usług w internecie
  • Właścicieli sklepów internetowych, którzy chcą nauczyć się optymalizacji działań reklamowych w internecie
  • Freelancerów, którzy chcą zaoferować klientom kolejną usługę.
  • Marketingowców, którzy chcą aby działania reklamowe w sieci były o wiele skuteczniejsze niż do tej pory.

Program szkolenia

Pierwsze kroki z Google Ads

  • Struktura konta
  • Cel kampanii
  • Konfiguracja śledzenia konwersji

Planowanie kampanii

  • Dobór słów kluczowych
  • Grupy reklam i kampanie
  • Praca z arkuszem kalkulacyjnym na dysku Google

Tworzenie kampanii na sieć wyszukiwania

  • Tworzenie kampanii w interfejsie
  • Strategia określania stawek

Podstawowa optymalizacja kampanii

  • Omówienie danych i raportów

Zaawansowana optymalizacja

  • analiza raportów
  • Scenariusze optymalizacyjne

Łączenie z Google Analytics

  • Łączenie konta Google Ads z Google Analytics

Tworzenie list remarketingowych

  • Konfiguracja pozyskiwania odbiorców
  • Tworzenie list remarketingowych
  • Przykładowe listy

Kampania dynamiczna

  • Kampania dynamiczna w sieci wyszukiwania
  • Konfiguracja kampanii dynamicznej

Ukryte opcje w Google Ads

  • Poznanie ukrytych funkcji w Google Ads

Tworzenie kampanii na sieć reklamową (także w Gmail)

  • Formaty reklamowe
  • Metody kierowania reklam w sieci reklamowej

Tworzenie kampanii wideo na YouTube

  • Formaty reklamowe
  • Metody kierowania reklam wideo na YouTube
  • Tworzenie przykładowej kampanii
  • Omówienie dobrych praktyk i pułapek

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Krzysztof Wroński

Certyfikowany Specjalista Google Ads i Analytics

10 lat doświadczenia w prowadzeniu kampanii reklamowych i optymalizacji stron. Wykładowca studiów podyplomowych Marketing Internetowy na AGH w Krakowie. Prelegent na licznych konferencjach i autor publikacji w czasopismach branżowych. Trener Google Ads i Analytics w Semhouse. Współwłaściciel agencji marketingu internetowego Marafiki. Bloger w krzysztofwronski.pl

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
2 100
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: IT MEDIA S.C.
  • Ulica i nr: ul. Elektronowa 2
  • Kod pocztowy: 03-219
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5242365558

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

IT MEDIA S.C.
03-219 Warszawa, Polska
ul. Elektronowa 2
woj. mazowieckie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!