O szkoleniu
Szkolenie prowadzone jest w formie zajęć stacjonarnych w Warszawie lub zdalnej pracy z domu w dowolnej lokalizacji. Ma charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem.
To dwudniowe szkolenie jest w formie warsztatowej. Poruszamy pewne teoretyczne zagadnienia, ale tylko jako minimum wymagane do zrozumienia jak działa system aukcyjny Google Ads. Będziemy więc uczyć się konfiguracji narzędzia, wszystkich niezbędnych elementów do prawidłowego zbierania i analizy danych, jak również planowania i tworzenia krok po kroku kampanii reklamowych.
Zdobyta wiedza pozwoli Ci na samodzielne tworzenie, analizowanie i optymalizowanie kampanii lub sprawdzanie, czy osoby odpowiedzialne za kampanie robią to dobrze.
W ramach szkolenia Google Ads nauczysz się:
- Zasad funkcjonowania systemu aukcyjnego Google.
- Sposobu doboru odpowiednich słów kluczowych dla Twojego biznesu.
- Określania i konfigurowania celów (konwersji) do mierzenia dla Twojej strony.
- Zasad tworzenia kampanii na sieć wyszukiwania.
- Umiejętności czytania i analizy raportów.
Szkolenie Google Ads skierowane jest do:
- Przedsiębiorców, którzy chcą samodzielnie dotrzeć do osób, które poszukują produktów lub usług w internecie
- Właścicieli sklepów internetowych, którzy chcą nauczyć się optymalizacji działań reklamowych w internecie
- Freelancerów, którzy chcą zaoferować klientom kolejną usługę.
- Marketingowców, którzy chcą aby działania reklamowe w sieci były o wiele skuteczniejsze niż do tej pory.
Program szkolenia
Pierwsze kroki z Google Ads
- Struktura konta
- Cel kampanii
- Konfiguracja śledzenia konwersji
Planowanie kampanii
- Dobór słów kluczowych
- Grupy reklam i kampanie
- Praca z arkuszem kalkulacyjnym na dysku Google
Tworzenie kampanii na sieć wyszukiwania
- Tworzenie kampanii w interfejsie
- Strategia określania stawek
Podstawowa optymalizacja kampanii
- Omówienie danych i raportów
Zaawansowana optymalizacja
- analiza raportów
- Scenariusze optymalizacyjne
Łączenie z Google Analytics
- Łączenie konta Google Ads z Google Analytics
Tworzenie list remarketingowych
- Konfiguracja pozyskiwania odbiorców
- Tworzenie list remarketingowych
- Przykładowe listy
Kampania dynamiczna
- Kampania dynamiczna w sieci wyszukiwania
- Konfiguracja kampanii dynamicznej
Ukryte opcje w Google Ads
- Poznanie ukrytych funkcji w Google Ads
Tworzenie kampanii na sieć reklamową (także w Gmail)
- Formaty reklamowe
- Metody kierowania reklam w sieci reklamowej
Tworzenie kampanii wideo na YouTube
- Formaty reklamowe
- Metody kierowania reklam wideo na YouTube
- Tworzenie przykładowej kampanii
- Omówienie dobrych praktyk i pułapek
Czas trwania
Prelegenci
Krzysztof Wroński
Certyfikowany Specjalista Google Ads i Analytics
10 lat doświadczenia w prowadzeniu kampanii reklamowych i optymalizacji stron. Wykładowca studiów podyplomowych Marketing Internetowy na AGH w Krakowie. Prelegent na licznych konferencjach i autor publikacji w czasopismach branżowych. Trener Google Ads i Analytics w Semhouse. Współwłaściciel agencji marketingu internetowego Marafiki. Bloger w krzysztofwronski.pl
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: IT MEDIA S.C.
- Ulica i nr: ul. Elektronowa 2
- Kod pocztowy: 03-219
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5242365558