O szkoleniu
Powszechność mediów społecznościowych, spowodowała, że wartościowe insighty są dziś na wyciągnięcie ręki. Opinie, dyskusje, zdjęcia, wideo – to wszystko można analizować w dowolnym momencie i odkrywać aktualne trendy. Warto jednak pamiętać, że samo przewijanie Facebooka to jeszcze nie netnografia. Z drugiej strony mamy coraz więcej aplikacji, które pomagają zbierać i kategoryzować duże zasoby treści, ale monitoring internetu to co najwyżej początek netnograficznej drogi, którą przejdziemy razem podczas szkolenia.
Korzyści dla uczestników:
- Przyswojenie założeń netnografii według Kozinetsa na tle innych podejść do badań na bazie analizy social media
- Praktyczne przykłady wykorzystania netnografii
- Poznanie narzędzi przydatnych w prowadzeniu badań netnograficznych
- Nauka planowania badania netnograficznego i łączenia analiz ilościowych z jakościowymi w pracy z danymi z social media
- Wcielenie się w netnografa
- Szkolenie, na którym będzie można w końcu z pełnym przyzwoleniem posiedzieć na socialu :)
- Godzina bezpłatnych konsultacji do wykorzystania w ciągu kwartału od zakończenia szkolenia.
Do kogo kierowane jest szkolenie:
- Marketerów poszukujących nowych źródeł wiedzy o rynku, trendach i konsumentach
- Badaczy zainteresowanych nowymi technikami
- Osób odpowiedzialnych za komunikację w social media
Program szkolenia
- Co zrobiłby Malinowski na TikToku, czyli o antropologicznych korzeniach metody netnograficznej
- Social media monitoring, listening, intelligence, a netnografia
- Co i po co można badać w internecie
- strategia marki i komunikacji
- CX
- trendy konsumenckie i potencjał rynkowy
- Potencjał netnograficzny wybranych platform społecznościowych
- Narzędziownik netnografa z przykładami wybranych rozwiązań, w tym social media listening, search listening i audience analytics
- Cyfrowa zabawa terenowa i przetestowanie wiedzy w praktyce
Czas trwania
09:00-16:30
Prelegenci
Marek Tobota
Data Tribe
Od ponad 15 lat związany z komunikacją marketingową i PR. Założyciel butiku strategiczno-badawczego Data Tribe, specjalizującego się w cyfrowej etnografii. Prowadzi badania zarówno bezpośrednio dla klientów, m.in. Carlsberg, Play i OVHcloud, ale także dla agencji wspierających marki w komunikacji, jak Bees & Honey, Brand Ocean i Green Parrot lub agecji badawczych realizujących szersze projekty, jak Strive Insights czy VERVE. Członek PTBRiO zaangażowany w organizację cyklicznych spotkań pod hasełm Insight Clash.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
02-617 Warszawa
Szarotki 11
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
- Ulica i nr: Szarotki 11
- Kod pocztowy: 02-609
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5262627777