I Ty możesz zostać netnografem

O szkoleniu

Powszechność mediów społecznościowych, spowodowała, że wartościowe insighty są dziś na wyciągnięcie ręki. Opinie, dyskusje, zdjęcia, wideo – to wszystko można analizować w dowolnym momencie i odkrywać aktualne trendy. Warto jednak pamiętać, że samo przewijanie Facebooka to jeszcze nie netnografia. Z drugiej strony mamy coraz więcej aplikacji, które pomagają zbierać i kategoryzować duże zasoby treści, ale monitoring internetu to co najwyżej początek netnograficznej drogi, którą przejdziemy razem podczas szkolenia.

Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści dla uczestników:

  1. Przyswojenie założeń netnografii według Kozinetsa na tle innych podejść do badań na bazie analizy social media
  2. Praktyczne przykłady wykorzystania netnografii
  3. Poznanie narzędzi przydatnych w prowadzeniu badań netnograficznych
  4. Nauka planowania badania netnograficznego i łączenia analiz ilościowych z jakościowymi w pracy z danymi z social media
  5. Wcielenie się w netnografa
  6. Szkolenie, na którym będzie można w końcu z pełnym przyzwoleniem posiedzieć na socialu :)
  7. Godzina bezpłatnych konsultacji do wykorzystania w ciągu kwartału od zakończenia szkolenia.
Kto powinien wziąć udział?

Do kogo kierowane jest szkolenie:

  • Marketerów poszukujących nowych źródeł wiedzy o rynku, trendach i konsumentach
  • Badaczy zainteresowanych nowymi technikami
  • Osób odpowiedzialnych za komunikację w social media

Program szkolenia

  1. Co zrobiłby Malinowski na TikToku, czyli o antropologicznych korzeniach metody netnograficznej
  2. Social media monitoring, listening, intelligence, a netnografia
  3. Co i po co można badać w internecie
    • strategia marki i komunikacji
    • CX
    • trendy konsumenckie i potencjał rynkowy
  4. Potencjał netnograficzny wybranych platform społecznościowych
  5. Narzędziownik netnografa z przykładami wybranych rozwiązań, w tym social media listening, search listening i audience analytics
  6. Cyfrowa zabawa terenowa i przetestowanie wiedzy w praktyce

Czas trwania

09:00-16:30

Prelegenci

Marek Tobota

Data Tribe

Od ponad 15 lat związany z komunikacją marketingową i PR. Założyciel butiku strategiczno-badawczego Data Tribe, specjalizującego się w cyfrowej etnografii. Prowadzi badania zarówno bezpośrednio dla klientów, m.in. Carlsberg, Play i OVHcloud, ale także dla agencji wspierających marki w komunikacji, jak Bees & Honey, Brand Ocean i Green Parrot lub agecji badawczych realizujących szersze projekty, jak Strive Insights czy VERVE. Członek PTBRiO zaangażowany w organizację cyklicznych spotkań pod hasełm Insight Clash.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

PTBRiO

02-617 Warszawa

Szarotki 11

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 199
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
przy zgłoszeniu do 29.03.2024
999
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
  • Ulica i nr: Szarotki 11
  • Kod pocztowy: 02-609
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5262627777

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
02-609 Warszawa, Polska
Szarotki 11
woj. mazowieckie
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) powstało w 1994 roku. Do Towarzystwa należą osoby zajmujące się profesjonalnie badaniami rynku, które pracują w firmach badawczych oraz klienci zlecający takowe badania. W chwili obecnej (sierpień 2...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!