O szkoleniu
Przedmiotem szkolenia jest sposób prowadzenia informacji pasażerskiej w sytuacjach kryzysowych, w których występują znaczące ograniczenia funkcjonowania, bądź wręcz wstrzymania ruchu na odcinkach dotkniętych zjawiskiem. Szkolenie odnosi się zarówno do prezentowanych treści, form przekazu informacji, jak również związanych z nimi zagadnień kadrowych. Ważnym elementem jest omówienie zasad prowadzenia informacji pasażerskiej w sytuacji normalnej – w sposób umożliwiający utrzymywanie naturalnych zdolności zarówno do nadawania komunikatów ze strony zarządzających ruchem, jak i odbierania ich – tak przez pracowników liniowych, jak i samych podróżnych.
Nabycie umiejętności zarządzania informacją pasażerską w sytuacjach kryzysowych –przygotowania przedsiębiorstwa transportowego na świadczenie usług w warunkach klęsk żywiołowych i innych analogicznych sytuacji.
Nabycie umiejętności szybkiego redagowania komunikatów wraz z tworzeniem elementów graficznych w sposób dostosowany do odbioru przez zniecierpliwionego i zirytowanego pasażera. Zapoznanie z systemami rozpowszechniania informacji dostosowanymi do potrzeb poszczególnych grup użytkowników. Poznanie sposobów utrzymywania umiejętności prowadzenia informacji kryzysowej w sposób rutynowy.
Adresatami szkolenia są: osoby kierujące dyspozyturą (pionami ruchu) przedsiębiorstw transportowych a także zarządzający komórkami realizującymi funkcje informacji pasażerskiej (także zespoły prasowe).
Program szkolenia
10:00: Rozpoczęcie szkolenia:
- Agenda spotkania
- Wprowadzenie do tematyki
- Ankieta wśród uczestników nt. znajomości metod i narzędzi - wybór najbardziej interesujących zagadnień
10:15: Informacja kryzysowa - wymagania:
- Przykłady informacji kryzysowej – analiza przypadków
- Rola informacji kryzysowej – kwestia kluczowa: czas odnalezienia potrzebnej wiadomości
11:00: Przerwa
11:15: Przygotowywanie komunikatów
- Redakcja informacji tekstowej
- Wykorzystywanie elementów graficznych
12:00: Przerwa obiadowa
12:45: Poprawianie czytelności informacji
Strukturalizacja informacji
Rola uogólnień i generalizacji w przyswajaniu komunikatów
Zmiany systemu transportowego w celu dostosowania do potrzeb polityki informacyjnej
13:30: Przerwa
13:45: Kanały informacji i wzorce wiadomości
- Charakterystyka i koszty utrzymania różnych rodzajów kanałów informacyjnych
- Przydatność poszczególnych rozwiązań w warunkach kryzysowych
- Kanwy komunikatów tekstowych i graficznych - możliwości wspomagania przygotowywania
14:30: Przerwa
14:45: Przygotowanie personelu i pasażerów
- Budowa struktur informacji ruchowej w przedsiębiorstwie
- Przygotowywanie załogi do przepływu wiadomości w sytuacjach kryzysowych
- Przygotowywanie pasażerów do odbioru informacji w sytuacjach kryzysowych
15:30: Czas na pytania uczestników
16:00: Zakończenie szkolenia
Czas trwania
10:00-16:00
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-738 Warszawa
Sielecka 35
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 290 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- parking
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Zespół Doradców Gospodarczych TOR
- Ulica i nr: Sielecka 35
- Kod pocztowy: 00-738
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1132041930
Masz pytania? Napisz do nas