INTRASTAT od podstaw, z omówieniem nowego programu do generowania zgłoszeń "istat".

O szkoleniu

Szkolenie prowadzi uczestników krok po kroku od podstawowych definicji obowiązujących w sprawozdawczości Intrastat, poprzez zakres obowiązujących danych, które należy przekazywać do organów celnych, korekty i kontrole deklaracji Intrastat, do wygenerowania i przesłania gotowej deklaracji. Szkolenie powstało jako odpowiedź na wymagania osób, które potrzebują usystematyzowania i pogłębienia wiedzy z zakresu obowiązujących przepisów, dotyczących Intrastatu oraz posiadania praktycznych umiejętności w przygotowywaniu i wysyłaniu deklaracji. Podczas szkolenia uczestnicy zostaną zapoznani z aktualnym stanem prawnym obowiązującym po 1 stycznia 2022r.

Kto powinien wziąć udział?
  • Kadra kierownicza, 
  • pracownicy działów eksportu i importu, 
  • zaopatrzenia 
  • księgowości.

Program szkolenia

Czym jest INTRASTAT i dlaczego jest tak ważny?

Geneza powstania i zakres stosowania systemu INTRASTAT.

Przepisy unijne i krajowe INTRASTAT.

Obrót handlowy podlegający zgłoszeniu.

Sposób ustalania obowiązku sprawozdawczego.

Moment powstania obowiązku sprawozdawczego.

Wyłączenia przedmiotowe i podmiotowe w Intrastacie.

Uproszczenia i szczególny obrót towarowy w Intrastacie.

Terminy dokonywania zgłoszeń.

Zgłoszenie zerowe i częściowe: różnice i kiedy stosować.

Opis pól w deklaracji INTRASTAT.

Szczególne przypadki postępowania.

Korekta i zamiana zgłoszenia – na czym polega i jakie są różnice?

Wyłączenia z obowiązku dokonania korekty.

Komunikaty zwrotne systemu INTRASTAT.

Sankcje.

Pytania i wątpliwości.



Czas trwania

9.00-14.00

Forma zajęć

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Rejestracja

Cena 1
655
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

 Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na  konto:

mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598

W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.

Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.

Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.

Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.

Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.

Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.

Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.

Nasze szkolenia i konferencje z możliwością dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz w ramach Bazy Usług Rozwojowych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
  • Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
  • Kod pocztowy: 65-021
  • Miejscowość: Zielona Góra
  • Numer NIP: 9730814671

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
65-021 Zielona Góra, Polska Dąbrowskiego 40

Organizator

Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
65-021 Zielona Góra, Polska
Dąbrowskiego 40
woj. lubuskie
Od 2005 roku szkolimy w zakresie prawa i podatków. Głównym celem naszych szkoleń jest uzyskanie przez każdego uczestnika maximum praktycznej wiedzy, którą wykorzysta bezpośrednio w życiu zawodowym. Programy szkoleń tworzone są na podstawie aktu...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!