O szkoleniu
Szkolenie prowadzi uczestników krok po kroku od podstawowych definicji obowiązujących w sprawozdawczości Intrastat, poprzez zakres obowiązujących danych, które należy przekazywać do organów celnych, korekty i kontrole deklaracji Intrastat, do wygenerowania i przesłania gotowej deklaracji. Szkolenie powstało jako odpowiedź na wymagania osób, które potrzebują usystematyzowania i pogłębienia wiedzy z zakresu obowiązujących przepisów, dotyczących Intrastatu oraz posiadania praktycznych umiejętności w przygotowywaniu i wysyłaniu deklaracji. Podczas szkolenia uczestnicy zostaną zapoznani z aktualnym stanem prawnym obowiązującym po 1 stycznia 2022r.
- Kadra kierownicza,
- pracownicy działów eksportu i importu,
- zaopatrzenia
- księgowości.
Program szkolenia
Czym jest INTRASTAT i dlaczego jest tak ważny?
Geneza powstania i zakres stosowania systemu INTRASTAT.
Przepisy unijne i krajowe INTRASTAT.
Obrót handlowy podlegający zgłoszeniu.
Sposób ustalania obowiązku sprawozdawczego.
Moment powstania obowiązku sprawozdawczego.
Wyłączenia przedmiotowe i podmiotowe w Intrastacie.
Uproszczenia i szczególny obrót towarowy w Intrastacie.
Terminy dokonywania zgłoszeń.
Zgłoszenie zerowe i częściowe: różnice i kiedy stosować.
Opis pól w deklaracji INTRASTAT.
Szczególne przypadki postępowania.
Korekta i zamiana zgłoszenia – na czym polega i jakie są różnice?
Wyłączenia z obowiązku dokonania korekty.
Komunikaty zwrotne systemu INTRASTAT.
Sankcje.
Pytania i wątpliwości.
Czas trwania
9.00-14.00
Forma zajęć
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
- Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
- Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
- Kod pocztowy: 65-021
- Miejscowość: Zielona Góra
- Numer NIP: 9730814671
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
