O szkoleniu
Jak to jest, że z niektórymi menedżerami chce się działać i wspólnie tworzyć? Badania dowodzą, że są to osoby, które komunikują się w sposób, który pomaga ludziom się rozwijać. Najważniejszą kompetencją w nabyciu tej umiejętności jest kultura komunikacyjna na poziomie przywódczym.
„Najskuteczniejsi nie tracą czasu na techniki komunikacyjne, które nie są skutecznie. Ograniczają je do minimum, ale używają tylko te, które przynoszą efekty”. Nawet jeśli nie jesteś naturalnym liderem, przyjmując przywódczą strategię komunikacji w umiejętny sposób, zmienisz swoje wyniki i strefy wpływu.
Zespoły wygrywające – jak mówią ikony biznesu to takie, w których występuje synergia, ekscytacja, dążenie do wspólnego celu, zrozumienie, inicjatywa, kreatywność, możliwość wyrażania siebie i posiadania realnego wpływu na doskonalenie zmian w wykonywanej pracy. Zapraszamy na szkolenie, podczas którego poznasz zaawansowane narzędzia komunikacyjne i nauczysz się budować efektywne i długoterminowe relacje w biznesie.
- nauczysz się skutecznych technik komunikacji, które powodują że ludzie chcą się rozwijać
- dowiesz się czym jest „wysoki poziom komunikacji” i jak dzięki temu liderzy zwiększają swoje strefy wpływu
- dowiesz się, jak stosować i wdrożyć do swojej codziennej rutyny przywódczy styl komunikacji i jak dzięki temu budować wspaniałe zespoły
- managerowie, liderzy, kierownicy zespołów, specjaliści
- wszyscy, którzy chcą poszerzysz umiejętność jasnego i asertywnego komunikowania się
Program szkolenia
8.30 – Rejestracja, powitalna kawa i herbata
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia
BUDOWANIE PRZYWÓDCZYCH RELACJI W BIZNESIE – DOBRE WRAŻENIE ROBI SIĘ TYLKO RAZ, ALE MOŻNA JE STRACIĆ
- Jak budować efektywne i długoterminowe relacje w biznesie?
- Jak spowodować, by ludzie nie bali się wychylać, by “brali byka za rogi”, uruchamiali proaktywność i kreatywność?
KOMUNIKACJA Z ZESPOLEM
- Jak ją uruchomić i jakie nawyki stosować, żeby zbudować zespół, który góry przenosi?
- Jak firma Google buduje efektywne zespoły i jakie są święte rutyny zespołów agile’owych, które warto zastosować od zaraz?
- Toksyny komunikacyjne – jak rozmawiać konstruktywnie?
- Czterech jeźdźców komunikacyjnej apokalipsy – jak nimi zarządzać?
JAK MÓWIĆ, BY LUDZIE SŁUCHALI? JAK SŁUCHAĆ, ŻEBY LUDZIE MÓWILI?
- Narzędzia – GPS komunikacyjny oraz 4PointVision
- Jak zwiększyć swój wpływ na ludzi, budować własny autorytet, rozwiązywać problemy i uzyskiwać sytuację win-win?
- Czego o słuchaniu, negocjacjach i relacjach z trudnymi ludźmi uczy nas były agent FBI?
LUDZIE SĄ RÓŻNI – SKUTECZNE ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ
- Model Kolorów oparty o badania C.G. Junga. Instrukcja obsługi człowieka
- Jak dostosować komunikację w zależności od typu człowieka i jego potrzeb?
SPOTKANIA ODKODOWANE – JAK NIE PROWADZIĆ SPOTKAŃ?
- Co wspólnego ze spotkaniami w biznesie ma CIA?
- Jak prowadzić spotkania, by były krótkie, angażujące, konstruktywne i na temat?
- Co to jest spotkanie metodą pieprzu i dżemu i jak go unikać?
INFORMACJA ZWROTNA, KTÓRA DZIAŁA I WYNOSI ROZWÓJ NA NOWĄ ORBITĘ
- Feedback a feedforward
- Co gady mają wspólnego z informacją zwrotną?
- W informacji zwrotnej cały SENK – narzędzie do udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej, która uruchamia rozwój
- Złota proporcja informacji zwrotnej. Doceniać czy chwalić?
- Pułapka „fixed mindset” i jak jej uniknąć?
KONFLIKT ROZBROJONY – O TYM, ŻE KONFLIKT JEST POTRZEBNY
- Jak stworzyć środowisko, w którym potrafimy efektywnie dyskutować i nie zgadzać się ze sobą?
- Jak dyskutować – narzędzie „Yes &”. Rozwiązywanie konfliktów
- Zarządzanie emocjami w konflikcie
15.00 – zakończenie szkolenia
Czas trwania
9:00 -15:00
Prelegenci
Ewa Błaszczak
EKSPERT W ZAKRESIE PRZYWÓDZTWA, ZWINNEGO ZARZĄDZANIA, ZESPOŁOWOŚCI I KOMUNIKACJI
M O T T O : Sukces w świecie chaosu zaczyna się na literę „Z”: zmiana, zaufanie, zaangażowanie, zespoły, zwinność.
Mentor liderów i zespołów.
Specjalizuje się̨ w obszarze przywództwa i zarządzania. Prowadzi projekty szkoleniowe, warsztaty, akademie wykonawcze oraz sesje coachingowe (coaching zespołowy, coaching indywidualny) i świadczy usługi doradcze.
Jej doświadczenie wywodzi się̨ z kilkunastu lat pracy jako trener (menedżerowie i liderzy szkoleń́) i coacha (ponad 1000 godzin coachingu, ponad 100 coachingu zespołowego), kilku lat prowadzenia Akademii Coachingowej 4Results, ponad 1000 diagnoz i optymalizacje oparte na takich narzędziach, jak Extended Disc, Insights Discovery, Lencioni Model, Team Diagnostic Assessment (Team Coaching International).
W przeszłości pracowała w międzynarodowych korporacjach jako doradca i ekspert podatkowy oraz menedżer w dziale cen transferowych.
Jest opiekunem trenerskim ICC Poland. Ukończyła Szkołę̨ Główną̨ Handlową w Warszawie.
Poza tym:
- Professional Scrum Master
- Design Thinking Facilitator
- Supervisor w International Coaching Community Polska
- Leader for Creativity (IDEOU)
- Team Diagnostic Assessment Facilitator
- Extended Disc Facilitator
- Compassion Institute Graduate (Stanford University)
- HeartMath Trainer (HeartMath Institute)
- Profesjonalny mówca (Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców)
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 270 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Ogólne warunki uczestnictwa w projektach edukacyjnych realizowanych przez Langas Group
https://langas.pl/wp-content/uploads/2020/11/Ogo%CC%81lne_warunki_uczestnictwa_w_projektach_edukacyjnych_realizowanych_przez_Langas_Group.pdf
- Nazwa firmy: Langas Regtech sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Marszałkowska 58 lok. 15
- Kod pocztowy: 00-545
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7010991220
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
