Jak mierzyć i podnosić efektywność działań rozwojowych? Metoda Kirkpatricka i inne.

O szkoleniu

Organizacje intensywnie inwestują w rozwój pracowników, niestety bolączką wielu firm jest to, że nawet najlepsze szkolenie nie gwarantuje, że uczestnicy po jego zakończeniu trwale i z przekonaniem zastosują poznane podczas szkoleń rozwiązania. Co więcej, wielu uczestników deklaruje, że choć szkolenie spełniło ich oczekiwania na poziomie zainteresowania nie bardzo potrafią przełożyć wnioski z aktywności szkoleniowych na swoją rzeczywistość zawodową. W odpowiedzi na te dylematy, zaprojektowaliśmy szkolenie oparte na metodologii ewaluacji szkoleń, a zatem szkolenie które w kilku prostych krokach daje odpowiedź na pytania:

- jak trafnie dobrać szkolenia do grup docelowych?

- jak planować inwestycje szkoleniowe aby efektem tych planów był zwrot z inwestycji oraz zwrot z oczekiwań?

- jak ustalić wskaźniki szkoleniowe, z których rozliczymy trenerów / podwykonawców po zrealizowanych warsztatach?

- jak zarządzać projektami szkoleniowymi przed, po i w trakcie w odniesieniu do poszczególnych poziomów ewaluacji (badanie efektywności szkoleń)?

- w jaki sposób rozmawiać z biznesem/ z osobami decyzyjnymi o istocie działań rozwojowych?
 

Szkolenie jest odpowiedzią na pytanie, w jaki sposób wesprzeć pracowników w nabywaniu kompetencji oraz co zrobić, aby pracownicy zmieniali swoje postawy i stosowali nabyte podczas szkoleń umiejętności po powrocie do pracy.

Szkolenie rozwija następujące kompetnecje:

- kierowanie projektami rozwojowymi

- poznanie nowoczesnych metod ewaluacji szkoleń

- porównanie wiodących na rynku narzędzi w zakresie ewaluacji

- dobieranie wskaźników do poszczególnych projektów rozwojowych

- egzekwowanie standardów ewaluacji od podwykonawców  / firm szkoleniowych

- współpracę z biznesem w zakresie uzasadniania rangi projektów rozwojowych, umiejętność prezentowania rezultatów projektów rozwojowych

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie specjalistyczne dedykowane jest pracownikom HR, pracownikom działów personalnych, osobom koordynującym projekty rozwojowe w organizacjach oraz HR business partnerom.

Program szkolenia

1. Podejście tradycyjne vs podejście rezultatowe do szkoleń

  • Efektywność szkolenia vs efektywne szkolenie Alokacja zasobów wg badań Briknerhoff'a Wskaźniki ROI vs ROE Wyzwania przed HR : jak alokować zasoby w zależności od oczekiwań.
     

2. Wielka szóstka -  przegląd metod ewaluacji działań rozwojowych

  • Model Kirkpatricka
  • Model Philipsa
  • Model Scriven’a
  • Model Brinkerhoff’a
  • Model SEB/SEA
  • Model Effect Factor
     

3. Przykładowe formularze ewaluacji szkoleń

  • Przykładowe mierniki wewnętrzne i zewnętrzne Dobór wskaźników do oczekiwanych rezultatów Co warto egzekwować we współpracy z firmami zewnętrznymi?
     

4. Ewaluacja szkoleń na różnych poziomach:

  • Reakcji
  • Wiedzy
  • Zachowań
  • Rezultatów

Ustalanie celów w formie kaskadowej do w/w poziomów

5. Jak uzasadniać i komunikować Zarządom konieczność i istotę działań rozwojowych? Metodologia tzw. naturalnego tła w chunkingu

  • Pętla fonologiczna w procesie asymilowania informacji Chunking - kolekcjonowanie informacji. W jaki sposób osoby decyzyjne w organizacjach postrzegają komunikaty ze strony HR?
  • Struktura prezentacji - techniki porządkujące prezentacje oraz przełożenie działań HR na język biznesu; burning platforms.

7. Psycholingwistyka - w jaki sposób prezentować i uzasadniać przed Zarządem rezultaty programów rozwojowych? W jaki sposób porządkować wypowiedź, szyfrować dane HR językiem biznesu?

  • Język hipnotyczny i jego zastosowanie w sztuce perswazji Programatory lingwistyczne - pozytywne i negatywne Korzyści vs wyobrażenia - argumentacja perswazyjna Techniki pamięciowe

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

EMILIA WIŚNIEWSKA

Trener, konsultant, coach. 11 lat doświadczenia trenerskiego. Doświadczenie zawodowe pozyskiwała podczas współpracy z ogólnopolskimi mediami. Szlify redakcyjne zdobywała w Telewizji Polskiej w zespole redakcyjnym „Panoramy”. Prowadzi szkolenia dla średniej i niższej kadry menedżerskiej. W Gammie przez wiele lat zajmowała się business developmentem – nowe obszary powstałe pod jej przywództwem są dziś fundamentem powodzenia firmy. Zdobyła bogate doświadczenia, realizując akademie menedżerskie dla najbardziej znanych firm w kraju. Skutecznie zachęca do  innowacyjnego i kreatywnego spojrzenia na wyzwania oraz inspiruje do odkrywania indywidualnych obszarów zdolności i poszerzania wiedzy. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Pentacomp Systemy Informatyczne, Lotos, Lafarge, Jones Lang LaSalle, Jula, Inter Cars, DCT Gdańsk. Ceniona za indywidualne podejście do Uczestników szkoleń, elastyczność, serdeczność i poczucie humoru oraz za wsparcie oferowane Uczestnikowi w trakcie jak i po szkoleniu.

ANETTA WRÓBLEWSKA

Swoje doświadczenie budowała w branży nieruchomości, telekomunikacyjnej i w mediach. Tworzyła struktury sprzedażowe, odpowiadała za rekrutację i rozwój pracowników. Posiada certyfikację Hogan Assessment System, Mindsonar, Harrison Assessments, ICC, jest certyfikowanym coachem zespołowym. Łączy wiedzę i doświadczenie psychologa, menedżera i osoby odpowiedzialnej za budowanie relacji z klientami (B2B, B2C). W wielu organizacjach zajmowała się doradztwem na poziomie tworzenia struktur i procesów. Wspiera kadrę menedżerską, oferując analizę, ocenę i konstruktywny feedback oraz programy wdrożeniowe i naprawcze. Ma doświadczenia szkoleniowe w pracy zarówno z zarządami, jak i niższą kadrą kierowniczą.

EDYTA ADAMCZYK

Trener biznesu z doświadczeniem rozwoju kompetencyjnego pracowników i menedżerów. Ceniony praktyk procesu rekrutacji, oceny i rozwoju pracowników oraz w procesie współpracy z klientami. Posiada wieloletnią praktykę w biznesie pozwalającą właściwie dostosować działania szkoleniowe do celów organizacji. Zajmuje się koordynowaniem projektów wdrażania metodyki zarządzania projektami Prince2, PMI. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w branży finansowej, m.in. jako dyrektor banku zarządzała zespołami, realizowała cele finansowe i sprzedażowe swojej jednostki, rekrutowała pracowników i dbała o ich rozwój, negocjowała warunki współpracy z klientami. Powodzenie w pracy trenerskiej jest wynikiem łatwości, z jaką przenosi doświadczenia zawodowe na salę szkoleniową. Inspirator turkusowej rewolucji w polskich firmach. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Veolia, Smurfit Kappa Polska, Bank BPH, ELA Container Polska, Marflex - M.J. Maillis Poland, Murapol S.A., Asmet, czy DCT Gdańsk.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę za szkolenie stacjonarne
1 000
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, certyfikat
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunki zgłoszenia

  1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawie, ul. Farysa 64, 01-971 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000287983 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
  2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu online, materiały szkoleniowe w wersji pdf, certyfikat ukończenia szkolenia w wersji pdf..
  3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych)..
  4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 3 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia..
  5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
    a) lista uczestników będzie już zamknięta,
    b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
  6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 2 dni przed terminem szkolenia.
  7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
  8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
  9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
  10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma.
  11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 8 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
  12. Gdy Organizator nie otrzyma od Uczestnika oświadczenia o rezygnacji, a Uczestnik nie będzie uczestniczył w Szkoleniu, Zgłaszający jest zobowiązany do uiszczenia opłaty podanej przez Organizatora, na wskazany numer konta.
  13. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
  14. Reklamacje składa się w terminie 14 dni roboczych, licząc od dnia w którym usługa została wykonana lub miała być wykonana.
  15. Reklamacja musi zawierać szczegółowy opis zakresu niezgodności lub inne okoliczności ją uzasadniające.
  16. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 30 dni roboczych, licząc od dnia jej wniesienia. Jeśli reklamacja w tym czasie nie może zostać rozpatrzona, Usługodawca powiadamia reklamującego na piśmie o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
  17. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
  18. Szkolenia otwarte nie są nagrywane przez Organizatora. Organizator nie wyraża zgody na nagrywanie szkolenia przez Uczestników.
  19. Uczestnicy zobowiązują się do przestrzegania zakazu nagrywania szkolenia, z wykorzystaniem wszelkich urządzeń audiowizualnych, np. telefonów, kamer, dyktafonów, czy oprogramowania służącego do nagrywania, bez zgody Organizatora.
  20. W razie złamania zakazu nagrywania przez Uczestnika, Zamawiający pokryje wszelkie koszty i wydatki, w przypadku wystąpienia z roszczeniami przez osoby trzecie. Niezależnie od powyższego, Organizator ma prawo domagać się od Zamawiającego zapłaty dodatkowych kosztów, w przypadku udowodnienia nagrywania szkolenia.
  21. Nagrywanie szkoleń zamkniętych jest możliwe w przypadku, gdy takie ustalenia zostały dokonane pisemnie przez Organizatora i Zamawiającego, na etapie wyceny i przygotowania oferty szkolenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Gamma
  • Ulica i nr: Farysa 64
  • Kod pocztowy: 01-971
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1132690108

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Gamma
01-971 Warszawa, Polska Farysa 64

Organizator

Gamma
01-971 Warszawa, Polska
Farysa 64
woj. mazowieckie
Bierzemy odpowiedzialność za rezultaty – od lat świadomie doskonalimy nasze metody i sposoby pracy nad projektami rozwojowymi. Zarówno kierownicy projektów jak i trenerzy mają silną motywację do dostarczania mierzalnych rezultatów. To potwierdz...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!