O szkoleniu
Na szkoleniu poznasz narzędzie klasyfikacji umiejętności i celów nauczania amerykańskiego psychologa Benjamina Blooma. Model ten składa się z 6 poziomów związanych z rozwijaniem umiejętności myślenia krytycznego:
– zapamiętywanie
– zrozumienie
– zastosowanie
– analizowanie
– ocenianie
– tworzenie.
Skupia się na pokonywaniu trudności, dzięki czemu możliwe są postępy w nauce. Nauczysz się, jak go stosować w praktyce, korzystając z wiedzy jednej z najbardziej doświadczonych pedagożek w Polsce. Szkolenie da Ci narzędzia wspierania uczniów w spektrum autyzmu w ich rozwoju i edukacji. Będzie zachętą do kreatywności i stosowania nierutynowych, indywidualnych rozwiązań. Jednocześnie, dzięki temu, że model ma bardzo dobre oparcie w badaniach i praktyce, możesz mieć pewność, że sprawdzi się w Twojej pracy.
Zapraszamy:
- nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych
- nauczycieli prowadzących edukację włączająca w każdym rodzaju szkoły, w tym w szkole zbiorczej
- nauczycieli współorganizujących kształcenie
- pedagogów
- psychologów szkolnych
- wychowawców placówek opiekuńczo-wychowawczych, ośrodków socjoterapii, świetlic terapeutycznych, młodzieżowych ośrodków wychowawczych
- wszystkie osoby zainteresowane tym tematem.
Program szkolenia
sobota: 9.00 - 16.30
niedziela: 9.00 - 16.30
Czas trwania
1 dzień szkoleniowy: 9 godzin dydaktycznych
lub
2 dni szkoleniowe: 18 godzin dydaktycznych
Forma zajęć
Prelegenci
Dorota Rzepczyńska – mgr resocjalizacji, pedagog specjalny z ponad 30-letnim doświadczeniem w pracy z uczniami z trudnościami w uczeniu się, w tym z uczniami w spektrum, terapeutka CBT (terapia kognitywno-behawioralna), autorka i realizatorka programu profilaktycznego dla uczniów szkoły podstawowej i liceum „Zrozumieć i pokonać lęk”, który popularyzuje behawioralno-poznawcze techniki radzenia sobie z fobią społeczną i lękiem szkolnym. Certyfikowana trenerka Treningu Zastępowania Agresji A. Goldsteina, w tym treningu rozwoju moralnego prowadzonego metodą dylematów moralnych oraz trenerka kontroli złości „Pod kontrolą” dla nastolatków wg modelu H.M. Kellner. Jest też specjalistką w pracy z uczniami w spektrum autyzmu w zakresie metody Kodu zachowania J. Minahan, N. Rappaport , a także Modelu Taksonomii Benjamina Blooma. Dodatkowo zajmuje się edukacją rodziców i nauczycieli w obszarze aktywnego słuchania i systemu logicznych konsekwencji R. Dreikursa.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
02-085 Warszawa
Ondraszka 3
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Fundacja SYNAPSIS
- Ulica i nr: Ondraszka 3
- Kod pocztowy: 02-085
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5260302522
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
