Jak wykorzystać sztuczną inteligencję i chatGPT w pisaniu i w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w podmiotach administracji publicznej

O szkoleniu

Umiejętność tworzenia treści przy użyciu narzędzi sztucznej inteligencji będzie w najbliższym czasie jednym z kluczowych czynników sukcesu w komunikacji administracji publicznej. Kto szybciej zrozumie algorytmy i opanuje ich język - zwiększy swoją efektywność, zaoszczędzi swój czas, energię i pieniądze. Dzięki temu szybciej i skuteczniej zbudujesz pozytywny wizerunek swojej instytucji.

To szkolenia da Ci wszystkie klucze do optymalnego wykorzystania ChataGPT i opanowania tego niesamowicie potężnego narzędzia w komunikacji w Twoim urzędzie. Zatrudnij sztuczną inteligencję do pracy, będziesz zaskoczony tym co potrafi zrobić dla Ciebie i Twojej organizacji.

Dlaczego warto wziąć udział?

Czego się nauczysz:

  • Zrozumiesz jak działa sztuczna inteligencja, co potrafi, a czego nie potrafi zrobić,
  • Zobaczysz co to jest Chat GPT, jakie są jego zalety i wady,
  • Poznasz listę 15 najważniejszych narzędzi i aplikacji SI,
  • Nauczysz się wykorzystywać narzędzia, które pozwolą Ci na efektywniejszą pracę,
  • Nauczysz się robić research, tworzyć plan tekstu, pisać streszczenia i inne części tekstu ze sztuczną inteligencją,
  • Dowiesz się jakich błędów i ryzyk unikać,
  • Nauczysz się formułować „prompty” (zapytania), które pozwolą Ci lepiej rozmawiać z ChatemGPT.
Kto powinien wziąć udział?

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie:

  • Wójtowie, burmistrzowie, prezydenci miast,
  • Rzecznicy,
  • Pracownicy administracji rządowej, samorządowej,
  • Pracownicy biur promocji, biur prasowych i informacyjnych w gminach i miastach,
  • Autorzy tekstów w wewnętrznym przepływie informacji, tekstów administracyjnych, informacji prasowych, artykułów i wpisów w mediach społecznościowych.

Program szkolenia

Moduł 1
Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie i w mediach społecznościowych

  1. Co zmieniły w nas smartfony, media społecznościowe i ChatGPT
  2. Jak konsumują treści Zetki, Millenialsi, kobiety, mężczyźni, menedżerowie i seniorzy
  3. Social media dziś: drugie życie Linkedina, Facebook dla starszych, a TikTok dla Zetek?
  4. Te dwie gazety Polacy czytają od deski do deski
  5. Wojna o newsy: influencerzy przejmują stery od dziennikarzy
  6. Dlaczego wideo i snack-content biją dziś rekordy oglądalności.

Moduł 2
7 sprawdzonych technik, by skutecznie pisać i komunikować w administracji publicznej

  1. Jak wykorzystać storytelling, by komunikować w ciekawy sposób i bardziej zaangażować odbiorców
  2. Technika kątów jest kluczowa, bo pozwala trafić precyzyjnie w kręgi zainteresowania czytelników
  3. Jak pisać dynamiczne leady, które zachęcą do przeczytania artykułu lub notatki prasowej
  4. Jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika
  5. Czy popełniasz te błędy?

Moduł 3
3 najskuteczniejsze formuły copywriterskie opartych na psychologii, które możesz od razu zastosować na zasadzie kopiuj - wklej

  1. Copywriting to kluczowa umiejętność w marketingu, promocji i public relations
  2. Jak pisać językiem korzyści dla odbiorcy
  3. Techniki hipnotycznego copywritingu, które przyciągną uwagę i uatrakcyjnią Twoje teksty
  4. Jak pisać skuteczne Call To Action
  5. Gotowe formuły copywriterskie do zastosowania od razu
  6. Pracuj z ChatemGPT na bazie gotowych formuł copywriterskich. Rezultat Cię zaskoczy.

Moduł 4
Nowa gorączka złota. Dlaczego wszyscy chcą dziś mieć sztuczną inteligencję?

  1. Czym jest, a czym nie jest sztuczna inteligencja
  2. Szał na chatboty: Microsoft ma Bing Chat, Google Barda, a Open AI - Chata GPT
  3. Ograniczenia ChataGPT: Chat GPT może kłamać i „halucynować”
  4. 10 rzeczy, których SI (jeszcze) nie potrafi zrobić
  5. Tylko nie mów mojemu szefowi, że korzystam z ChataGPT!
  6. Komu SI zabierze pracę?

Moduł 5
25 rzeczy, które sztuczna inteligencja i ChatGPT mogą zrobić dla Ciebie

  1. Dzięki SI możesz zaoszczędzić nawet 16 godz. tygodniowo
  2. ChatGPT pomoże Ci na każdym etapie procesu tworzenia treści i komunikacji w Twojej instytucji
  3. Jak wykorzystać SI w marketingu, promocji i komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej i w mediach społecznościowych: zleć SI pisanie tekstów, wpisów w social media, maili, streszczenia raportów, książek i PDF-ów, tworzenie tekstów wystąpień publicznych, prezentacji i wideo i wiele innych rzeczy.

Moduł 6
20 najlepszych narzędzi i aplikacji SI do wykorzystania w komunikacji, promocji i marketingu w admi-nistracji publicznej

  1. Narzędzia SI, które pomogą Ci na każdym etapie Twojej pracy
  2. Generatory tekstów i pomysłów - piszą zdania, akapity, tytuły, wpisy w social media i całe artykuły
  3. Te aplikacje napiszą Ci scenariusz filmików na YouTube i 3TikToka, scena po scenie
  4. Generatory obrazów i aplikacje, które przyśpieszą i usprawnią obróbkę zdjęć
  5. Rynek aplikacji dla Chrome, Binga i Chat GPT jest dziś jak rynek aplikacji dla smartfonów.

Moduł 7
Jak rozmawiać z chatem GPT: im lepszy prompt, tym lepsza odpowiedź

  1. Komunikacja z Chatem GPT oparta na promptach, tzn. poleceniach
  2. 6 rodzajów promptów
  3. 12 zasad jak rozmawiać z Chatem GPT
  4. Metoda AKTIF na prompt idealny
  5. 30 gotowych wzorów promptów do zastosowania od razu na zasadzie kopiuj-wklej.

Praktyczne ćwiczenia
Podsumowanie i Q&A

Czas trwania

9.00-15.00

Prelegenci

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena promocyjna
zgłoszenie min. 2 tygodnie przed terminem
863
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 890 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
Cena standardowa
za osobę po okresie promocji
960
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Organizatora stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu.
  2. Zgłaszając udział w szkoleniu zgłaszający zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie.
  3. Opłata realizowana jest przelewem na konto Organizatora na podstawie potwierdzenia udziału oraz faktury pro forma, a płatność wymagana jest przed szkoleniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki.
  4. Odwołanie zgłoszenia możliwe jest bezkosztowo na nie mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora na piśmie (w tym z użyciem poczty elektronicznej). Odwołanie po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
  5. Brak udziału w szkoleniu nie może być rozumiany jako odstąpienie od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty ceny szkolenia.
  6. Zgłaszający ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia na inny termin (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystania wpłaconej kwoty na inne szkolenie Organizatora pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi, ani w części, ani w całości.
  7. Organizator zastrzega prawo zmiany terminu i miejsca szkolenia, a także odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego, nie zebranie wystarczającej grupy uczestników). W takiej sytuacji zawiadamia Zgłaszającego o odwołaniu szkolenia na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz zwraca wpłacone kwoty w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego proponuje inny termin/miejsce realizacji szkolenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Bonifraterska 17
  • Kod pocztowy: 00-203
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5260209840

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
00-203 Warszawa, Polska Bonifraterska 17

Organizator

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
00-203 Warszawa, Polska
Bonifraterska 17
woj. mazowieckie
Centrum Promocji Informatyki (CPI) to firma edukacyjna działająca na rynku szkoleniowym od 1992 roku. CPI specjalizuje się w organizowaniu szkoleń otwartych, kursów i konferencji oraz projektów zamkniętych organizowanych na zlecenia firm i organizacj...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!