O szkoleniu
Umiejętność tworzenia treści przy użyciu narzędzi sztucznej inteligencji będzie w najbliższym czasie jednym z kluczowych czynników sukcesu w komunikacji administracji publicznej. Kto szybciej zrozumie algorytmy i opanuje ich język - zwiększy swoją efektywność, zaoszczędzi swój czas, energię i pieniądze. Dzięki temu szybciej i skuteczniej zbudujesz pozytywny wizerunek swojej instytucji.
To szkolenia da Ci wszystkie klucze do optymalnego wykorzystania ChataGPT i opanowania tego niesamowicie potężnego narzędzia w komunikacji w Twoim urzędzie. Zatrudnij sztuczną inteligencję do pracy, będziesz zaskoczony tym co potrafi zrobić dla Ciebie i Twojej organizacji.
Czego się nauczysz:
- Zrozumiesz jak działa sztuczna inteligencja, co potrafi, a czego nie potrafi zrobić,
- Zobaczysz co to jest Chat GPT, jakie są jego zalety i wady,
- Poznasz listę 15 najważniejszych narzędzi i aplikacji SI,
- Nauczysz się wykorzystywać narzędzia, które pozwolą Ci na efektywniejszą pracę,
- Nauczysz się robić research, tworzyć plan tekstu, pisać streszczenia i inne części tekstu ze sztuczną inteligencją,
- Dowiesz się jakich błędów i ryzyk unikać,
- Nauczysz się formułować „prompty” (zapytania), które pozwolą Ci lepiej rozmawiać z ChatemGPT.
Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie:
- Wójtowie, burmistrzowie, prezydenci miast,
- Rzecznicy,
- Pracownicy administracji rządowej, samorządowej,
- Pracownicy biur promocji, biur prasowych i informacyjnych w gminach i miastach,
- Autorzy tekstów w wewnętrznym przepływie informacji, tekstów administracyjnych, informacji prasowych, artykułów i wpisów w mediach społecznościowych.
Program szkolenia
- Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie i w mediach społecznościowych:
- Co zmieniły w nas smartfony i media społecznościowe.
- Infootyłość: Kiedy bogactwo informacji powoduje ubóstwo uwagi.
- Dlaczego prawie wszyscy jesteśmy uzależnieni od SMS-ów, Facebooka i Google’a.
- Jak konsumują treści Zetki, Millenialsi, kobiety, mężczyźni, menedżerowie i seniorzy.
- Te dwie gazety Polacy czytają od deski do deski.
- Dlaczego wideo i snack-content biją dziś rekordy oglądalności.
- Jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie artykuł lub informację prasową, etap pod etapie, od pierwszego do ostatniego zdania:
- Sprawdzone techniki i tricki dziennikarzy i copywriterów.
- 7 etapów pisania tekstu: od planu do puenty i tytułu.
- Technika kątów jest kluczowa, bo pozwala trafić precyzyjnie w kręgi zainteresowania czytelników.
- Jak pisać dynamiczne leady, które zachęcą do przeczytania artykułu.
- Jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika.
- Jak napisać ostatni akapit.
- Czy popełniasz te błędy?
- Praktyczne ćwiczenia – 1 godzina.
- Nowa gorączka złota. Dlaczego wszyscy chcą dziś mieć sztuczną inteligencję?
- Co to jest sztuczna inteligencja (SI) i jak działa.
- Poznaj główne zalety i ograniczenia SI.
- Korzyści z zastosowania SI - nie tylko czas i pieniądze.
- Jakich kompetencji potrzebujesz, by pracować z chatGPT.
- Chat GPT-3 w dwie godziny napisał o sobie pracę naukową.
- 10 rzeczy, których sztuczna inteligencja nie potrafi (jeszcze) zrobić.
- 20 najlepszych narzędzi i aplikacji SI do wykorzystania w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej administracji publicznej:
- Dzięki tym narzędziom SI zaoszczędzisz nawet 16 godz. tygodniowo.
- Te narzędzia SI pomogą Ci na każdym etapie procesu tworzenia treści, od planu do puenty i tytułu.
- Generatory tekstów, które same piszą tytuły, leady, akapity, a nawet całe artykuły na zadane przez Ciebie tematy.
- Przykłady narzędzi, które pomogą usprawnić komunikację wizualną (analiza i wizualizacji danych).
- Jak rozmawiać z chatem GPT: im lepszy „prompt”, tym lepsza odpowiedź:
- Jak rozpocząć korzystanie z ChatGPT, etap po etapie.
- Komunikacja z chatem GPT oparta na „promptach”, tzn. poleceniach.
- 10 zasad jak tworzyć i formułować „prompty” dla chat GPT, żeby uzyskać jak najlepsze merytorycznie odpowiedzi.
- Bonus: 30 przykładów „promptów”, za które musiałbyś zapłacić w internecie.
- Praktyczne ćwiczenia – 1 godzina.
Czas trwania
9.00-15.00
Prelegenci
Krzysztof Urbanowicz
Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 890 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Organizatora stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu.
- Zgłaszając udział w szkoleniu zgłaszający zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie.
- Opłata realizowana jest przelewem na konto Organizatora na podstawie potwierdzenia udziału oraz faktury pro forma, a płatność wymagana jest przed szkoleniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki.
- Odwołanie zgłoszenia możliwe jest bezkosztowo na nie mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora na piśmie (w tym z użyciem poczty elektronicznej). Odwołanie po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
- Brak udziału w szkoleniu nie może być rozumiany jako odstąpienie od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty ceny szkolenia.
- Zgłaszający ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia na inny termin (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystania wpłaconej kwoty na inne szkolenie Organizatora pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi, ani w części, ani w całości.
- Organizator zastrzega prawo zmiany terminu i miejsca szkolenia, a także odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego, nie zebranie wystarczającej grupy uczestników). W takiej sytuacji zawiadamia Zgłaszającego o odwołaniu szkolenia na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz zwraca wpłacone kwoty w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego proponuje inny termin/miejsce realizacji szkolenia.
Masz pytania? Napisz do nas
