Jak wykorzystać sztuczną inteligencję i chatGPT w pisaniu i w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w podmiotach administracji publicznej

O szkoleniu

Umiejętność tworzenia treści przy użyciu narzędzi sztucznej inteligencji będzie w najbliższym czasie jednym z kluczowych czynników sukcesu w komunikacji administracji publicznej. Kto szybciej zrozumie algorytmy i opanuje ich język - zwiększy swoją efektywność, zaoszczędzi swój czas, energię i pieniądze. Dzięki temu szybciej i skuteczniej zbudujesz pozytywny wizerunek swojej instytucji.

To szkolenia da Ci wszystkie klucze do optymalnego wykorzystania ChataGPT i opanowania tego niesamowicie potężnego narzędzia w komunikacji w Twoim urzędzie. Zatrudnij sztuczną inteligencję do pracy, będziesz zaskoczony tym co potrafi zrobić dla Ciebie i Twojej organizacji.

Dlaczego warto wziąć udział?

Czego się nauczysz:

  • Zrozumiesz jak działa sztuczna inteligencja, co potrafi, a czego nie potrafi zrobić,
  • Zobaczysz co to jest Chat GPT, jakie są jego zalety i wady,
  • Poznasz listę 15 najważniejszych narzędzi i aplikacji SI,
  • Nauczysz się wykorzystywać narzędzia, które pozwolą Ci na efektywniejszą pracę,
  • Nauczysz się robić research, tworzyć plan tekstu, pisać streszczenia i inne części tekstu ze sztuczną inteligencją,
  • Dowiesz się jakich błędów i ryzyk unikać,
  • Nauczysz się formułować „prompty” (zapytania), które pozwolą Ci lepiej rozmawiać z ChatemGPT.
Kto powinien wziąć udział?

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie:

  • Wójtowie, burmistrzowie, prezydenci miast,
  • Rzecznicy,
  • Pracownicy administracji rządowej, samorządowej,
  • Pracownicy biur promocji, biur prasowych i informacyjnych w gminach i miastach,
  • Autorzy tekstów w wewnętrznym przepływie informacji, tekstów administracyjnych, informacji prasowych, artykułów i wpisów w mediach społecznościowych.

Program szkolenia

  1. Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie i w mediach społecznościowych:
    • Co zmieniły w nas smartfony i media społecznościowe.
    • Infootyłość: Kiedy bogactwo informacji powoduje ubóstwo uwagi.
    • Dlaczego prawie wszyscy jesteśmy uzależnieni od SMS-ów, Facebooka i Google’a.
    • Jak konsumują treści Zetki, Millenialsi, kobiety, mężczyźni, menedżerowie i seniorzy.
    • Te dwie gazety Polacy czytają od deski do deski.
    • Dlaczego wideo i snack-content biją dziś rekordy oglądalności.
  2. Jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie artykuł lub informację prasową, etap pod etapie, od pierwszego do ostatniego zdania:
    • Sprawdzone techniki i tricki dziennikarzy i copywriterów.
    • 7 etapów pisania tekstu: od planu do puenty i tytułu.
    • Technika kątów jest kluczowa, bo pozwala trafić precyzyjnie w kręgi zainteresowania czytelników.
    • Jak pisać dynamiczne leady, które zachęcą do przeczytania artykułu.
    • Jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika.
    • Jak napisać ostatni akapit.
    • Czy popełniasz te błędy?
  3. Praktyczne ćwiczenia – 1 godzina.
  4. Nowa gorączka złota. Dlaczego wszyscy chcą dziś mieć sztuczną inteligencję?
    • Co to jest sztuczna inteligencja (SI) i jak działa.
    • Poznaj główne zalety i ograniczenia SI.
    • Korzyści z zastosowania SI - nie tylko czas i pieniądze.
    • Jakich kompetencji potrzebujesz, by pracować z chatGPT.
    • Chat GPT-3 w dwie godziny napisał o sobie pracę naukową.
    • 10 rzeczy, których sztuczna inteligencja nie potrafi (jeszcze) zrobić.
  5. 20 najlepszych narzędzi i aplikacji SI do wykorzystania w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej administracji publicznej:
    • Dzięki tym narzędziom SI zaoszczędzisz nawet 16 godz. tygodniowo.
    • Te narzędzia SI pomogą Ci na każdym etapie procesu tworzenia treści, od planu do puenty i tytułu.
    • Generatory tekstów, które same piszą tytuły, leady, akapity, a nawet całe artykuły na zadane przez Ciebie tematy.
    • Przykłady narzędzi, które pomogą usprawnić komunikację wizualną (analiza i wizualizacji danych).
  6. Jak rozmawiać z chatem GPT: im lepszy „prompt”, tym lepsza odpowiedź:
    • Jak rozpocząć korzystanie z ChatGPT, etap po etapie.
    • Komunikacja z chatem GPT oparta na „promptach”, tzn. poleceniach.
    • 10 zasad jak tworzyć i formułować „prompty” dla chat GPT, żeby uzyskać jak najlepsze merytorycznie odpowiedzi.
    • Bonus: 30 przykładów „promptów”, za które musiałbyś zapłacić w internecie.
  7. Praktyczne ćwiczenia – 1 godzina.

Czas trwania

9.00-15.00

Prelegenci

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena promocyjna
zgłoszenie min. 2 tygodnie przed terminem
863
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 890 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
Cena standardowa
za osobę po okresie promocji
960
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zapisz się

Organizator

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
01-747 Warszawa
Ficowskiego 15
woj. mazowieckie
Centrum Promocji Informatyki (CPI) to firma edukacyjna działająca na rynku szkoleniowym od 1992 roku. CPI specjalizuje się w organizowaniu szkoleń otwartych, kursów i konferencji oraz projektów zamkniętych organizowanych na zlecenia firm i organizacj...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Organizatora stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu.
  2. Zgłaszając udział w szkoleniu zgłaszający zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie.
  3. Opłata realizowana jest przelewem na konto Organizatora na podstawie potwierdzenia udziału oraz faktury pro forma, a płatność wymagana jest przed szkoleniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki.
  4. Odwołanie zgłoszenia możliwe jest bezkosztowo na nie mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora na piśmie (w tym z użyciem poczty elektronicznej). Odwołanie po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
  5. Brak udziału w szkoleniu nie może być rozumiany jako odstąpienie od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty ceny szkolenia.
  6. Zgłaszający ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia na inny termin (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystania wpłaconej kwoty na inne szkolenie Organizatora pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi, ani w części, ani w całości.
  7. Organizator zastrzega prawo zmiany terminu i miejsca szkolenia, a także odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego, nie zebranie wystarczającej grupy uczestników). W takiej sytuacji zawiadamia Zgłaszającego o odwołaniu szkolenia na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz zwraca wpłacone kwoty w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego proponuje inny termin/miejsce realizacji szkolenia.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
01-747 Warszawa Ficowskiego 15
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!