O szkoleniu
Umiejętność tworzenia treści przy użyciu narzędzi sztucznej inteligencji będzie w najbliższym czasie jednym z kluczowych czynników sukcesu w komunikacji administracji publicznej. Kto szybciej zrozumie algorytmy i opanuje ich język - zwiększy swoją efektywność, zaoszczędzi swój czas, energię i pieniądze. Dzięki temu szybciej i skuteczniej zbudujesz pozytywny wizerunek swojej instytucji.
To szkolenia da Ci wszystkie klucze do optymalnego wykorzystania ChataGPT i opanowania tego niesamowicie potężnego narzędzia w komunikacji w Twoim urzędzie. Zatrudnij sztuczną inteligencję do pracy, będziesz zaskoczony tym co potrafi zrobić dla Ciebie i Twojej organizacji.
Czego się nauczysz:
- Zrozumiesz jak działa sztuczna inteligencja, co potrafi, a czego nie potrafi zrobić,
- Zobaczysz co to jest Chat GPT, jakie są jego zalety i wady,
- Poznasz listę 15 najważniejszych narzędzi i aplikacji SI,
- Nauczysz się wykorzystywać narzędzia, które pozwolą Ci na efektywniejszą pracę,
- Nauczysz się robić research, tworzyć plan tekstu, pisać streszczenia i inne części tekstu ze sztuczną inteligencją,
- Dowiesz się jakich błędów i ryzyk unikać,
- Nauczysz się formułować „prompty” (zapytania), które pozwolą Ci lepiej rozmawiać z ChatemGPT.
Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie:
- Wójtowie, burmistrzowie, prezydenci miast,
- Rzecznicy,
- Pracownicy administracji rządowej, samorządowej,
- Pracownicy biur promocji, biur prasowych i informacyjnych w gminach i miastach,
- Autorzy tekstów w wewnętrznym przepływie informacji, tekstów administracyjnych, informacji prasowych, artykułów i wpisów w mediach społecznościowych.
Program szkolenia
Moduł 1
Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie i w mediach społecznościowych
- Co zmieniły w nas smartfony, media społecznościowe i ChatGPT
- Jak konsumują treści Zetki, Millenialsi, kobiety, mężczyźni, menedżerowie i seniorzy
- Social media dziś: drugie życie Linkedina, Facebook dla starszych, a TikTok dla Zetek?
- Te dwie gazety Polacy czytają od deski do deski
- Wojna o newsy: influencerzy przejmują stery od dziennikarzy
- Dlaczego wideo i snack-content biją dziś rekordy oglądalności.
Moduł 2
7 sprawdzonych technik, by skutecznie pisać i komunikować w administracji publicznej
- Jak wykorzystać storytelling, by komunikować w ciekawy sposób i bardziej zaangażować odbiorców
- Technika kątów jest kluczowa, bo pozwala trafić precyzyjnie w kręgi zainteresowania czytelników
- Jak pisać dynamiczne leady, które zachęcą do przeczytania artykułu lub notatki prasowej
- Jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika
- Czy popełniasz te błędy?
Moduł 3
3 najskuteczniejsze formuły copywriterskie opartych na psychologii, które możesz od razu zastosować na zasadzie kopiuj - wklej
- Copywriting to kluczowa umiejętność w marketingu, promocji i public relations
- Jak pisać językiem korzyści dla odbiorcy
- Techniki hipnotycznego copywritingu, które przyciągną uwagę i uatrakcyjnią Twoje teksty
- Jak pisać skuteczne Call To Action
- Gotowe formuły copywriterskie do zastosowania od razu
- Pracuj z ChatemGPT na bazie gotowych formuł copywriterskich. Rezultat Cię zaskoczy.
Moduł 4
Nowa gorączka złota. Dlaczego wszyscy chcą dziś mieć sztuczną inteligencję?
- Czym jest, a czym nie jest sztuczna inteligencja
- Szał na chatboty: Microsoft ma Bing Chat, Google Barda, a Open AI - Chata GPT
- Ograniczenia ChataGPT: Chat GPT może kłamać i „halucynować”
- 10 rzeczy, których SI (jeszcze) nie potrafi zrobić
- Tylko nie mów mojemu szefowi, że korzystam z ChataGPT!
- Komu SI zabierze pracę?
Moduł 5
25 rzeczy, które sztuczna inteligencja i ChatGPT mogą zrobić dla Ciebie
- Dzięki SI możesz zaoszczędzić nawet 16 godz. tygodniowo
- ChatGPT pomoże Ci na każdym etapie procesu tworzenia treści i komunikacji w Twojej instytucji
- Jak wykorzystać SI w marketingu, promocji i komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej i w mediach społecznościowych: zleć SI pisanie tekstów, wpisów w social media, maili, streszczenia raportów, książek i PDF-ów, tworzenie tekstów wystąpień publicznych, prezentacji i wideo i wiele innych rzeczy.
Moduł 6
20 najlepszych narzędzi i aplikacji SI do wykorzystania w komunikacji, promocji i marketingu w admi-nistracji publicznej
- Narzędzia SI, które pomogą Ci na każdym etapie Twojej pracy
- Generatory tekstów i pomysłów - piszą zdania, akapity, tytuły, wpisy w social media i całe artykuły
- Te aplikacje napiszą Ci scenariusz filmików na YouTube i 3TikToka, scena po scenie
- Generatory obrazów i aplikacje, które przyśpieszą i usprawnią obróbkę zdjęć
- Rynek aplikacji dla Chrome, Binga i Chat GPT jest dziś jak rynek aplikacji dla smartfonów.
Moduł 7
Jak rozmawiać z chatem GPT: im lepszy prompt, tym lepsza odpowiedź
- Komunikacja z Chatem GPT oparta na promptach, tzn. poleceniach
- 6 rodzajów promptów
- 12 zasad jak rozmawiać z Chatem GPT
- Metoda AKTIF na prompt idealny
- 30 gotowych wzorów promptów do zastosowania od razu na zasadzie kopiuj-wklej.
Praktyczne ćwiczenia
Podsumowanie i Q&A
Czas trwania
9.00-15.00
Prelegenci
Krzysztof Urbanowicz
Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 890 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Organizatora stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu.
- Zgłaszając udział w szkoleniu zgłaszający zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie.
- Opłata realizowana jest przelewem na konto Organizatora na podstawie potwierdzenia udziału oraz faktury pro forma, a płatność wymagana jest przed szkoleniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki.
- Odwołanie zgłoszenia możliwe jest bezkosztowo na nie mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora na piśmie (w tym z użyciem poczty elektronicznej). Odwołanie po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
- Brak udziału w szkoleniu nie może być rozumiany jako odstąpienie od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty ceny szkolenia.
- Zgłaszający ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia na inny termin (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystania wpłaconej kwoty na inne szkolenie Organizatora pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi, ani w części, ani w całości.
- Organizator zastrzega prawo zmiany terminu i miejsca szkolenia, a także odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego, nie zebranie wystarczającej grupy uczestników). W takiej sytuacji zawiadamia Zgłaszającego o odwołaniu szkolenia na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz zwraca wpłacone kwoty w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego proponuje inny termin/miejsce realizacji szkolenia.
- Nazwa firmy: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
- Ulica i nr: Bonifraterska 17
- Kod pocztowy: 00-203
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5260209840
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
