O szkoleniu
Zapraszamy na szkolenie, podczas którego uczestnicy nauczą się samodzielnie pozycjonować firmową stronę internetową, a także lepiej kontrolować pracę zewnętrzych firm pozycjonerskich.
Szkolenie przystosowane jest dla zarówno dla uczestników
Szkolenie na temat pozycjonowania stron internetowych zostało przygotowane tak, aby było przystępne i zrozumiałe dla każdego. Nie oczekujemy jakiejkolwiek wiedzy na temat pozycjonowania od uczestników szkolenia.
To szkolenie będzie dla Ciebie szczególnie przydatne, jeśli
- zarządzasz stroną internetową swojej firmy, urzędu czy instytucji i chcesz rozwinąć swoje umiejętności w obszarze SEO
- pracujesz na stanowisku specjalisty ds. marketingu
- zajmujesz się przygotowaniem treści na stronę
- prowadzisz własną firmę i chcesz samodzielnie prowadzić pozycjonowanie swojej strony
- jeśli odpowiadasz za współpracę z agencją marketingową pozycjonującą Twoją stronę - wiedza nabyta na szkoleniu pozwoli Ci odpowiednio czytać raporty, kontrolować działania firmy, a także współpracować na wyższym poziomie dla osiągnięcia szybszych efektów.
Z pewnością nie będziesz się też nudzić, jeśli już trochę znasz tematykę SEO i pozycjonowania stron w przeglądarce Google. Uporządkujesz swoją wiedzę i upewnisz się, czy jest ona wystarczająca.
Program szkolenia
- Google i SEO
- Jak działa wyszukiwarka Google?
- Co to jest SEO?
- Algorytmy Google - na co warto uważać podczas pozycjonowania
- Kluczowe czynniki rankingowe strony - czyli co sprawia, że strona jest widoczna w sieci
- White&Hat SEO czyli dobre i złe praktyki pozycjonowania
- Jak sprawdzić, w którym miejscu jest Twoja strona?
- Jak dobrać właściwe słowa kluczowe, które przyniosą korzyść Twojej firmie
- Jak poznać intencje użytkowników, czyli nie zawsze tak jest jak nam się wydaje
- Jak zmierzyć się z konkurencją i sprawdzić na jakie frazy się pozycjonuje?
- Jak sprawdzić ile osób wyszukuje danej frazy i czy warto się na nią pozycjonować?
- Long tail - czyli frazy długiego ogona
- Jak zoptymalizować stronę pod określone słowa kluczowe i jak pisać nowe treści?
- Tytuł i opis strony
- Kluczowe nagłówki od H1 do H6
- Długość treści i zagęszczenie słów kluczowych
- Linkowanie wewnętrzne
- Optymalizacja zdjęć
- Optymalizacja strony internetowej - czyli co poprawić na stronie, aby zyskać wartość w oczach Google
- Doświadczenie użytkownika czyli user experience (UX)
- Struktura strony
- Co zrobić, żeby strona ładowała się szybciej?
- Kluczowa Responsywność Strony
- Linkbuilding - czyli jak pozykać linki, które dają moc
- Google Moja Firma - dlaczego warto korzystać z tej opcji?
- Jak współpracować z agencją SEO
- Na co zwracać uwagę podczas przeglądania ofert?
- Jak kontrolować wyniki pracy Agencji SEO?
- Jak współpracować, aby osiągnąć najlepsze wyniki?
Czas trwania
9:00-16:00
Prelegenci
Janusz Leszczyński
Z wykształcenia socjolog. Trener w obszarze marketingu internetowego. Digital Marketingiem zajmuje się od ponad 17 lat. Posiada bogate doświadczenie w obszarze optymalizacji stron internetowych SEO, a także performance marketingu. Doświadczenie zawodowe zbierał pracując w działach marketingu wielu branż, począwszy od branży szkoleniowej, poprzez wydawniczą, hotelarską, turystyczną, a skończywszy na odzieżowej, przemysłowej i bezpieczeństwa pracy.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Gdynia
woj. pomorskie
Bydgoszcz
ul. Bernardyńska 13
woj. kujawsko-pomorskie
Olsztyn
ul. Władysława Trylińskiego 2
woj. warmińsko-mazurskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Wysyłasz swoje zgłoszenie za pomocą poniższego formularza
- Do 7 dni przed terminem szkolenia otrzymujesz potwierdzenie uczestnictwa zawierające wszelkie niezbędne informacje organizacyjne oraz fakturę proforma za uczestnictwo w szkoleniu
- Opłacasz koszt szkolenia przelewem na wskazane w fakturze konto do 5 dni przed szkoleniem
- Przyjeżdzasz we wskazane miejsce i uczestniczysz w szkoleniu i zyskujesz nowe umiejętności. Na koniec otrzymujesz certyfikat uczestnictwa
- Po szkoleniu otrzymujesz na swoją pocztę email materiały szkoleniowe oraz fakturę za uczestnictwo w szkoleniu
- Nazwa firmy: FIKAKO Janusz Leszczyński
- Ulica i nr: 2 Morskiego Pułku Strzelców 8/18
- Kod pocztowy: 81-661
- Miejscowość: Gdynia
- Numer NIP: 7621512148