O szkoleniu
OBIS - SZKOLENIA - KONFERENCJE - DORADZTWO - OBSŁUGA POSTĘPOWAŃ
Jakość usług szkoleniowo – doradczych firmy OBIS potwierdza Certyfikat SUS 2.0 firmy DEKRA, dzięki któremu posiadamy akredytację Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) do prowadzenia dofinansowanych szkoleń i doradztwa.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w organizacji i koordynowaniu szkoleń. Szkolimy m.in z Prawa zamówień publicznych! Zapraszamy na najbliższe szkolenia.:
13.05.2025 r.
“Umowy w zamówieniach publicznych – jak prawidłowo przygotować, zawrzeć i zmienić umowę oraz wypełnić obowiązki po wykonaniu umowy”
14.05.2025 r.
“Zmiany w zamówieniach publicznych w 2025 roku – nowelizacja ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych ustaw związanych z zamówieniami publicznymi”
21.05.2025 r. Webinaria:
„Analiza potrzeb i wymagań zamawiającego jako obowiązkowy element procedury w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego”
„Praktyczne wskazówki do eNotices2 – panel pytań i odpowiedzi”26.05.2025 r.
" Udzielenie zamówień na świadczenia zdrowotne a ustawa Prawo zamówień publicznych. Szkolenie dedykowane dla podmiotów leczniczych oraz kontroli"
28.05.2025 r.
“Najczęstsze problemy i błędy zgłaszane w procesie udzielania zamówień publicznych, ważne orzecznictwo i wyniki kontroli Prezesa UZP”
04.06.2025 r.
“Zamówienia publiczne na roboty budowlane”
04.06.2025 r.
“Zamówienia publiczne o wartości poniżej 130 000 zł”
13.06.2025 r.
“Prawo zamówień publicznych – warsztat praktyczny”
17.06.2025 r.
“Tryb podstawowy w zamówieniach o wartości mniejszej od progów unijnych – jak krok po kroku przygotować i przeprowadzić postępowanie”
18.06.2025 r.
“Nowe wytyczne kwalifikowalności dla okresu finansowania 2021-2027 – ZASADA KONKURENCYJNOŚCI”
25.06.2025 r.
“eNotices2, czyli jak krok po kroku przygotować i opublikować ogłoszenia w zamówieniach publicznych o wartości powyżej progów unijnych. eNotices2 a publikacja ogłoszeń na platformie eZamowienia”
- OBIS to najlepsi eksperci i szkolenia w jakości PREMIUM!
- Zadowolenie Klientów i jakość świadczenia usług są dla nas najważniejsze!
- Wieloletnie doświadczenie w organizacji i koordynowaniu szkoleń!
Szkolenia dedykowane dla:
- Pracowników administracji publicznej z działów zamówień publicznych, zakupów, komisji przetargowych.
- Pracowników odpowiedzialnych za przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań.
- Osób zainteresowanych rozwijaniem kompetencji w zakresie zamówień publicznych.
Program szkolenia
Na noworoczne postanowienia już za późno, ale wiosenne postanowienia to doskonały moment - NA ROZWÓJ ZAWODOWY!
Co możesz zrobić, żeby zwiększyć szansę na realizację celu związanego z rozwojem zawodowym
Z OBIS to banalnie proste!
Sprawdź naszą ofertę i wybierz szkolenie dla Siebie!
Nie pozwól, by wiosna minęła bez Twojego rozwoju!
Kliknij w link i zrób pierwszy krok już dziś!
https://negotium.pl/
Na naszej stronie znajdują się wszelkie informacje o nadchodzących szkoleniach!
Czas trwania
- Harmonogram szkolenia:
08.30 – 09.00 Rejestracja uczestników / rozpoczęcie szkolenia
09:00 – 11.00 Szkolenie
11:00 – 11:15 Przerwa
11.15 – 12:45 Szkolenie
12.45 – 13:15 Przerwa
13.15 – 15.00 Szkolenie
Prelegenci
Szkoleniowiec i prelegent ogólnopolskich konferencji poświęconych tematyce zamówień publicznych. Od ponad 20 lat zajmuje się zagadnieniami zamówień publicznych w tym obsługą podmiotów publicznych
i wykonawców. Współzałożyciel i członek zarządu Stowarzyszenia Praktyków Zamówień Publicznych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych: Politechniki Poznańskiej, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Toruniu, Bydgoszczy, Uniwersytetu Adama Mickiewicza
w Poznaniu.
Na stałe współpracuje z Platformą zakupową OpenNexus, PortalemZP, Wielkopolską Grupą Prawniczą, także of cousel Kancelarii Jarzyński Brzeziński Partners. Autor i współautor licznych publikacji z zakresu zamówień publicznych. Współpracuje z Wydawnictwem Wiedza i Praktyka (Portal ZP), specjalistycznym dwumiesięcznikiem branżowym „ Zamawiający” Must Read Media.
Radca prawny, doktor nauk prawnych, były Wiceprezes Urzędu Zamówień Publicznych i wieloletni pracownik Departamentu Prawnego tego Urzędu (2002-2008), w latach 2010-2016 dyrektor Departamentu Zamówień Publicznych w dużej instytucji sektora finansów publicznych. Obecnie prowadzi AGB Kancelarię Radcy Prawnego. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie praktyczne w zamówieniach publicznych, w szczególności jako doradca zamawiających oraz wykonawców, a także pełnomocnik w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą. Trener/wykładowca na kilkuset szkoleniach dotyczących zamówień publicznych (w tym ponad kilkudziesięciu z nowej Pzp) m.in. dla wykonawców, administracji rządowej, samorządowej, radców prawnych, adwokatów, przedstawicieli instytucji kultury i nauki, osób kontrolujących wydatkowanie środków europejskich, organów kontrolnych (np. NIK), dyrektorów sądów okręgowych i apelacyjnych, instytucji wojskowych, Policji. Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu zamówień publicznych i funduszy Europejskich (w Warszawie: SGGW, Wojskowa Akademia Techniczna, Uniwersytet SWPS, Uczelnia Łazarskiego, a także Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet w Białymstoku). Autorka kilku tysięcy publikacji, w tym kilkunastu książkowych z zakresu zamówień publicznych, wydanych przez renomowane wydawnictwa.
We wrześniu 2019 r. nagrodzona przez Prezesa UZP statuetką „Lux clara in contractis publicis”za szczególny wkład w rozwój systemu zamówień publicznych. Współautor publikacji „Prawo zamówień publicznych. Komentarz” (wyd. Wolters Kluwer marzec 2021) oraz autor publikacji „Specyfikacja warunków zamówienia. Praktyczny poradnik z wzorami” (wyd. CH Beck, lipiec 2021).
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Uczestnicy otrzymają link do udziału w szkoleniu na 2 dni przed terminem szkolenia.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- 5.56% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 27.78% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 44.44% przy zgłoszeniu min. 4 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatność:
Płatności za udział w szkoleniach i konferencjach organizowanych przez firmę OBIS prosimy realizować po otrzymaniu faktury przelewem na konto wskazane na fakturze. Faktury wysyłane są po realizacji usługi szkoleniowej – nie wymagamy przedpłaty.
Anulowanie zgłoszenia:
Anulowanie zgłoszenia w formie pisemnej lub telefonicznej nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia / konferencji nie powoduje naliczenia kosztów uczestnictwa. Anulowanie zgłoszenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia / konferencji skutkować będzie naliczeniem kosztów
w wysokości 100% ceny.
Istnieje możliwość zgłoszenia zastępstwa uczestnika inną osobą. Nieobecność
na szkoleniu / konferencji nie jest jednoznaczna z rezygnacją oraz nie zwalnia
z dokonania opłaty.
Potwierdzenie zgłoszenia:
Po otrzymaniu wypełnionej karty zgłoszenia prześlemy Państwu potwierdzenie rejestracji na szkolenie / konferencję. W przypadku braku otrzymania potwierdzenia
w ciągu 24 godz., prosimy o kontakt telefoniczny 733 686 664, lub mailowy
na adres: szkolenia@obis.pl
Szczegółowe informacje ustalamy bezpośrednio z Klientem.
- Nazwa firmy: OBIS
- Ulica i nr: Rybickiego 8 lok. 202
- Kod pocztowy: 96-100
- Miejscowość: Skierniewice
- Numer NIP: 8361757881
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
