Kompleksowe szkolenia Zamówienia publiczne

O szkoleniu

OBIS - SZKOLENIA - KONFERENCJE - DORADZTWO - OBSŁUGA POSTĘPOWAŃ 
Jakość usług szkoleniowo – doradczych firmy OBIS potwierdza Certyfikat SUS 2.0 firmy DEKRA, dzięki któremu posiadamy akredytację Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) do prowadzenia dofinansowanych szkoleń i doradztwa.

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w organizacji i koordynowaniu szkoleń. Szkolimy m.in z Prawa zamówień publicznych! Zapraszamy na najbliższe szkolenia.:

  • 13.05.2025 r. 

    “Umowy w zamówieniach publicznych – jak prawidłowo przygotować, zawrzeć i zmienić umowę oraz wypełnić obowiązki po wykonaniu umowy” 

  • 14.05.2025 r. 

    “Zmiany w zamówieniach publicznych w 2025 roku – nowelizacja ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych ustaw związanych z zamówieniami publicznymi”

  • 21.05.2025 r. Webinaria: 
    „Analiza potrzeb i wymagań zamawiającego jako obowiązkowy element procedury w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego”
    „Praktyczne wskazówki do eNotices2 – panel pytań i odpowiedzi”


  • 26.05.2025 r.

    " Udzielenie zamówień na świadczenia zdrowotne a ustawa Prawo zamówień publicznych. Szkolenie dedykowane dla podmiotów leczniczych oraz kontroli"

  • 28.05.2025 r. 

    “Najczęstsze problemy i błędy zgłaszane w procesie udzielania zamówień publicznych, ważne orzecznictwo i wyniki kontroli Prezesa UZP”

  • 04.06.2025 r. 

    “Zamówienia publiczne na roboty budowlane”

  • 04.06.2025 r. 

    “Zamówienia publiczne o wartości poniżej 130 000 zł”

  • 13.06.2025 r. 

    “Prawo zamówień publicznych – warsztat praktyczny”

  • 17.06.2025 r. 

    “Tryb podstawowy w zamówieniach o wartości mniejszej od progów unijnych – jak krok po kroku przygotować i przeprowadzić postępowanie”

  • 18.06.2025 r. 

    “Nowe wytyczne kwalifikowalności dla okresu finansowania 2021-2027 – ZASADA KONKURENCYJNOŚCI”

  • 25.06.2025 r. 

    “eNotices2, czyli jak krok po kroku przygotować i opublikować ogłoszenia w zamówieniach publicznych o wartości powyżej progów unijnych. eNotices2 a publikacja ogłoszeń na platformie eZamowienia”


Dlaczego warto wziąć udział?
  • OBIS to najlepsi eksperci i szkolenia w jakości PREMIUM!
  • Zadowolenie Klientów i jakość świadczenia usług są dla nas najważniejsze!
  • Wieloletnie doświadczenie w organizacji i koordynowaniu szkoleń!
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenia dedykowane dla:

  • Pracowników administracji publicznej z działów zamówień publicznych, zakupów, komisji przetargowych.
  • Pracowników odpowiedzialnych za przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań.
  • Osób zainteresowanych rozwijaniem kompetencji w zakresie zamówień publicznych.

Program szkolenia

Na noworoczne postanowienia już za późno, ale wiosenne postanowienia to doskonały moment - NA ROZWÓJ ZAWODOWY!

Co możesz zrobić, żeby zwiększyć szansę na realizację celu związanego z rozwojem zawodowym

Z OBIS to banalnie proste!

Sprawdź naszą ofertę i wybierz szkolenie dla Siebie!

Nie pozwól, by wiosna minęła bez Twojego rozwoju! 
Kliknij w link i zrób pierwszy krok już dziś! 

https://negotium.pl/

Na naszej stronie znajdują się wszelkie informacje o nadchodzących szkoleniach!

Czas trwania

  • Harmonogram szkolenia:
    08.30 – 09.00 Rejestracja uczestników / rozpoczęcie szkolenia
    09:00 – 11.00  Szkolenie
    11:00 – 11:15     Przerwa 
    11.15 – 12:45     Szkolenie 
    12.45 – 13:15    Przerwa 
    13.15 – 15.00    Szkolenie

Prelegenci

Andrzej Łukaszewicz

Szkoleniowiec i prelegent ogólnopolskich konferencji poświęconych tematyce zamówień publicznych. Od ponad 20 lat zajmuje się zagadnieniami zamówień publicznych w tym obsługą podmiotów publicznych
 i wykonawców. Współzałożyciel i członek zarządu Stowarzyszenia Praktyków Zamówień Publicznych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych: Politechniki Poznańskiej, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Toruniu, Bydgoszczy, Uniwersytetu Adama Mickiewicza 
w Poznaniu. 

Na stałe współpracuje z Platformą zakupową OpenNexus, PortalemZP, Wielkopolską Grupą Prawniczą, także of cousel Kancelarii Jarzyński Brzeziński Partners. Autor i współautor licznych publikacji z zakresu zamówień publicznych. Współpracuje z  Wydawnictwem Wiedza i Praktyka (Portal ZP), specjalistycznym dwumiesięcznikiem branżowym „ Zamawiający” Must Read Media.

mec. dr Andrzela Gawrońska - Baran

Radca prawny, doktor nauk prawnych, były Wiceprezes Urzędu Zamówień Publicznych i wieloletni pracownik Departamentu Prawnego tego Urzędu (2002-2008), w latach 2010-2016 dyrektor Departamentu Zamówień Publicznych w dużej instytucji sektora finansów publicznych. Obecnie prowadzi AGB Kancelarię Radcy Prawnego. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie praktyczne w zamówieniach publicznych, w szczególności jako doradca zamawiających oraz wykonawców, a także pełnomocnik w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą. Trener/wykładowca na kilkuset szkoleniach dotyczących zamówień publicznych (w tym ponad kilkudziesięciu z nowej Pzp) m.in. dla wykonawców, administracji rządowej, samorządowej, radców prawnych, adwokatów, przedstawicieli instytucji kultury i nauki, osób kontrolujących wydatkowanie środków europejskich, organów kontrolnych (np. NIK), dyrektorów sądów okręgowych i apelacyjnych, instytucji wojskowych, Policji. Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu zamówień publicznych i funduszy Europejskich (w Warszawie: SGGW, Wojskowa Akademia Techniczna, Uniwersytet SWPS, Uczelnia Łazarskiego, a także Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet w Białymstoku). Autorka kilku tysięcy publikacji, w tym kilkunastu książkowych z zakresu zamówień publicznych, wydanych przez renomowane wydawnictwa.
We wrześniu 2019 r. nagrodzona przez Prezesa UZP statuetką „Lux clara in contractis publicis”za szczególny wkład w rozwój systemu zamówień publicznych. Współautor publikacji „Prawo zamówień publicznych. Komentarz” (wyd. Wolters Kluwer marzec 2021) oraz autor publikacji „Specyfikacja warunków zamówienia. Praktyczny poradnik z wzorami” (wyd. CH Beck, lipiec 2021). 

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenia online na Platformie Zoom.
Uczestnicy otrzymają link do udziału w szkoleniu na 2 dni przed terminem szkolenia.

Rejestracja

Cena 1
598
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zniżki grupowe:
  • 5.56% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 27.78% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 44.44% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Płatność:
Płatności za udział w szkoleniach i konferencjach organizowanych przez firmę OBIS prosimy realizować po otrzymaniu faktury przelewem na konto wskazane na fakturze. Faktury wysyłane są po realizacji usługi szkoleniowej – nie wymagamy przedpłaty.





Anulowanie zgłoszenia:
Anulowanie zgłoszenia w formie pisemnej lub telefonicznej nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia / konferencji nie powoduje naliczenia kosztów uczestnictwa. Anulowanie zgłoszenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia / konferencji skutkować będzie naliczeniem kosztów 
w wysokości 100% ceny.

Istnieje możliwość zgłoszenia zastępstwa uczestnika inną osobą. Nieobecność 
na szkoleniu / konferencji nie jest jednoznaczna z rezygnacją oraz nie zwalnia 
z dokonania opłaty.

Potwierdzenie zgłoszenia:
Po otrzymaniu wypełnionej karty zgłoszenia prześlemy Państwu potwierdzenie rejestracji na szkolenie / konferencję. W przypadku braku otrzymania potwierdzenia 
w ciągu 24 godz., prosimy o kontakt telefoniczny 733 686 664, lub mailowy 
na adres: szkolenia@obis.pl⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Istnieje również możliwość dofinansowania na szkolenie.
Szczegółowe informacje ustalamy bezpośrednio z Klientem.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: OBIS
  • Ulica i nr: Rybickiego 8 lok. 202
  • Kod pocztowy: 96-100
  • Miejscowość: Skierniewice
  • Numer NIP: 8361757881

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

OBIS
96-100 Skierniewice, Polska
Rybickiego 8 lok. 202
woj. łódzkie
OBIS to najlepsi eksperci i szkolenia w jakości PREMIUM! Posiadamy wieloletnie doświadczenie w organizacji i koordynowaniu szkoleń otwartych, zamkniętych zarówno w formule szkoleń stacjonarnych jak i online. Nasze usługi cieszą się dużym zainter...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!