O szkoleniu
-.
-.
Program szkolenia
Etykieta i protokół wprowadzenie
• Protokół dyplomatyczny i etykieta zawodowa – wspólne zasady.
• Precedencja – zasady ustalania pierwszeństwa w sytuacjach oficjalnych i zawodowych.
• Powitania – kto pierwszy w różnych sytuacjach zawodowych.
• Kontakt wzrokowy – właściwy i niewłaściwy.
• Przedstawianie siebie i innych osób zgodnie z precedencją.
• Zasady tytułowania w różnych sytuacjach służbowych i uroczystych.
• Zasady zachowania w biurze podczas codziennej pracy.
• Dobre obyczaje w windzie, na korytarzu, w szatni, na schodach.
Organizacja i przyjmowanie oficjalnych wizyt
• Etykieta flagowa - zasady eksponowania flagi.
• Ranga miejsc w samochodzie.
• Reguły zajmowania miejsc przy stole konferencyjnym.
• Small talk – sztuka małej rozmowy.
• Podawanie poczęstunku gościom – przyjmowanie zamówień i serwowanie napojów.
• Różnice kulturowe – etykieta w kontaktach międzynarodowych.
Profesjonalny wygląd - zasady dress code
• Pracownicy wizytówką urzędu — rola wyglądu i zachowania.
• Style ubioru do pracy (formal dress, business casual, smart casual).
• Złodzieje profesjonalnego wizerunku kobiet.
• Najczęstsze faux pas w męskim stroju.
Biznesowe spotkania przy stole
• Rola gospodarza i gościa.
• Zasady zajmowania miejsc przy stole.
• Prawidłowe używanie zastawy stołowej i serwety oraz „mowa” sztućców.
• Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami przy stole?
• Jak jeść i nie najeść się wstydu podczas służbowego spotkania?
• Najczęściej popełniane faux-pas przy stole – jak ich uniknąć?
Czas trwania
9.00-15.00
Prelegenci
Trener komunikacji, wizerunku i etykiety biznesu. Praktyk Analizy Transakcyjnej. Praktyk dialogu motywującego.
Specjalizacje Trenera:
Od 2006 lat prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji interpersonalnych i osobistych takich jak: etykieta w biznesie, sztuka dyplomacji, komunikacja interpersonalna, autoprezentacja, budowanie własnej marki, szkolenia managerskie, rozwiązywanie konfliktów, obsługa klienta, etykieta ubioru, dress code, efektywność w pracy, asertywność, wystąpienia publiczne, profesjonalny sekretariat i recepcja. Ponadto, doradza w zakresie wizerunku biznesowego i osobistego uwzględniając ubiór, zachowanie i mowę ciała. Przekazywane wskazówki dostosowuje do osobowości oraz pozycji zawodowej.
Prelegentka na konferencjach i kongresach branżowych. Jako ekspertka zapraszana jest do programów telewizyjnych oraz radiowych. Współpracuje z prasą i portalami internetowymi, pisząc artykuły na temat wizerunku oraz etykiety.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 63 1020 1013 0000 0902 03 98 7740, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.
Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: SEDNO Training Dorota Bieńkowska
- Ulica i nr: Lipowa 42 D lok 40
- Kod pocztowy: 05-803
- Miejscowość: Pruszków
- Numer NIP: 5661631042