O szkoleniu
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu komunikacji w organizacji oraz poznanie praktycznych aspektów jej wykorzystania na styku IT i Biznesu. Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani ze znaczeniem komunikacji dla jakości procesów i efektywności współpracy.
Program szkolenia składa się z dwóch zasadniczych części – podstaw komunikacji w organizacji i omówienia rozwiązań komunikacyjnych w obszarach: rozwoju (projekty), utrzymania, wsparcia użytkowników oraz bezpieczeństwa. W części pierwszej dostarczona zostanie podstawowa wiedza teoretyczna niezbędna dla zrozumienia procesów komunikowania się w organizacji. W części drugiej omówione i przedyskutowane zostaną najważniejsze modele i najlepsze praktyki stosowane w poszczególnych obszarach.
Szkolenie ma charakter interaktywny i warsztatowy. Uczestnicy analizują i rozwiązują konkretne przykłady. Dostarcza ono gotowe rozwiązania organizacyjne i uczy praktycznych zachowań podnoszących efektywność komunikacji.
Szkolenie przeznaczone jest dla kadry kierowniczej i zarządzającej każdego szczebla, począwszy od kierowników zespołów i wyżej. W szkoleniu powinny uczestniczyć wszystkie osoby odpowiedzialne za komunikację między IT a Biznesem. W szczególności szkolenie dedykowane jest osobom, które:
- są odpowiedzialne za zarządzanie departamentami IT (CIO i dyrektorzy IT)
- są odpowiedzialne za zarządzanie departamentami, których działanie w istotnej mierze zależy od IT,
- pełnią rolę kierowników projektów IT lub kierowników projektów biznesowych angażujących IT,
- kierują biurem projektów lub komórką organizacyjną odpowiedzialną za koordynację projektów w organizacji,
- zarządzają organizacjami wsparcia użytkowników IT (Service Desk, Help Desk,
- zrządzają działami bezpieczeństwa lub odpowiadają za zarządzanie kryzysowe.
Program szkolenia
- Podstawy komunikacji
- Informacja i proces komunikowania się
- Podstawowy model komunikacji
- Komunikacja w organizacji
- Znaczenie komunikacji
- Specyfika komunikacji IT-Biznes
- Zrozumienie Biznesu przez IT
- Zrozumienie IT przez Biznes
- Wiedza o organizacji
- Standardy komunikacji
- Dzielenie się wiedzą
- Organizacyjne aspekty komunikacji
- Kultura organizacyjna
- Struktura organizacyjna
- Style kierowania
- Komunikacja formalna i interpersonalna
- Zarządzanie komunikacją
- Psychospołeczne aspekty komunikacji
- Model rozumienia informacji
- Różne konteksty IT i Biznesu
- Autorytet i wiarygodność w komunikacji
- Style komunikowania
- Znaczenie medium
- Płaszczyzny komunikacyjne
- Inicjatywa rozwojowa IT
- Komunikowanie zmiany
- Komunikacja w projektach kaskadowych
- Komunikacja w projektach zwinnych
- Komunikacja w modelu usługowym IT
- Umiejętności komunikacyjne
- Aktywne słuchanie
- Elementy głosowe
- Trudni rozmówcy
- Przekaz pisemny
- Błędy komunikacyjne
- Podsumowanie szkolenia
- Dojrzałość procesów w obszarze komunikacji
- Pytania
Czas trwania
3 dni, 9:30-14:00
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy. Bezkosztowe odstąpienie od umowy możliwe jest w terminie do 7 dni przed dniem przystąpienia do realizacji umowy przypadku szkoleń otwartych, a w przypadku szkoleń zamkniętych termin ten wynosi 30 dni. Odstąpienie w późniejszym terminie zobowiązuje do zapłaty pełnej kwoty (100%).
- Organizatorowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy lub zmiany terminu szkolenia w przypadku wystąpienia siły wyższej (np. choroba Trenera).
- Wszelkie terminy, w szczególności terminy szkoleń, muszą być potwierdzane z 7-dniowym wyprzedzeniem przez strony, pod rygorem nieważności takich ustaleń.
- Niestawienie się zamawiającego lub wskazanych przez niego osób trzecich do odbioru usługi, będącej przedmiotem umowy, nie zwalnia z zapłaty wynagrodzenia.
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów potwierdzają listy obecności.
- Nazwa firmy: eduFuturo
- Ulica i nr: Cybernetyki 4A lok. 174
- Kod pocztowy: 02-677
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7971925661