O szkoleniu
Uczestnik zapozna się z obowiązującymi przepisami prawa, a także dowie się o planowanych nowelizacjach. Dzięki szczegółowym omówieniom i licznym przykładom ugruntuje i zaktualizuje swoją wiedzę.
Znajomość aktualnych przepisów pozwoli uczestnikowi uniknąć niekorzystnych konsekwencji, związanych
z brakiem wypełniania ciążących na nim obowiązków.
księgowych dyrektorów,
kierowników,
menadżerów odpowiedzialnych za wdrożenie KSeF,
jak również dla osób wystawiających faktury
Program szkolenia
K S e F 2025 - wszystko, co musisz wiedzieć przed wejściem obowiązku - krok po kroku!
Praktyczny przewodnik dla firm i JST - jak uniknąć błędów i przygotować swoją organizację na nowe przepisy.
Jak przygotować swój system do współpracy z KSeF - obowiązkowe zmiany u każdego - czyli techniczny MUST HAVE księgowego (jakie zmiany zlecić informatykowi).
Nowe procedury i obieg dokumentów w związku z KSeF oraz jak prawidłowo wystawiać, odbierać i przechowywać e-faktury.
1.Krajowy System e-Faktur – podstawowe informacje:
a.proces wdrażania elektronicznego fakturowania w Polsce i UE;
b.harmonogram wdrażania KSeF w Polsce;
c.fakultatywne korzystanie z KSeF jako model przejściowy.
2.Kogo dotyczy obowiązek wystawiania e-faktur:
a.docelowa powszechność stosowania KSeF;
b.podstawowe wyłączenia z obowiązku wystawiania e-faktur;
c.dodatkowe wyłączenia wprowadzone w przepisach wykonawczych.
3.Korzystanie z KSeF:
a.podmioty uprawnione do korzystania z KSeF;
b.rodzaje uprawnień;
c.nadawanie uprawnień;
d.narzędzia uwierzytelniające.
4.Wystawianie i otrzymywanie e-faktur:
a.ustrukturyzowany format e-faktury;
b.dane wskazywane na e-fakturze – pola obligatoryjne, opcjonalne i fakultatywne;
c.data wystawienia i otrzymania e-faktury;
d.sposoby udostępniania e-faktur;
e.oznaczanie e-faktur kodem QR;
f.kurs waluty;
g.numer KSeF;
h.faktury korygujące w KSeF.
5.Dostosowanie przepisów związane ze stosowaniem KSeF:
a.zasady ujmowania korekt;
b.zmiany dotyczące MPP;
c.przechowywanie e-faktur;
d.zwrot VAT w terminie 40 dni;
e.usunięcie not korygujących.
6.Kontekst techniczny wdrożenia KSeF:
a.aplikacja MF do obsługi KSeF;
b.programy komercyjne zintegrowane z KSeF;
c.automatyzacja procesów fakturowania.
7.Rozwiązania przewidziane w sytuacji:
a.awarii KSeF;
b.niedostępności KSeF;
c.braku możliwości wystawienia e-faktury z przyczyn leżących po stronie podatnika.
8.Sankcje związane z niedopełnieniem obowiązków w zakresie KSeF.
9.Zmiany planowane w przepisach o KSeF:
a.odroczenie części obowiązków;
b.możliwość wystawiania faktur w trybie offline;
c.dobrowolne wystawianie e-faktur dla konsumentów;
d.możliwość przesyłania załączników do e-faktur;
e.wprowadzenie certyfikatów do kodów QR;
f.obowiązek wskazywania NIP jednostek podległych JST.
10.Jak przygotować się do obsługi KSeF:
a.działania dotyczące wdrożenia KSeF w przedsiębiorstwie;
b.automatyzacja procesów związanych z KSeF.
Pytania i odpowiedzi.
Czas trwania
10.00-15.00
Forma zajęć
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 599 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
- Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
- Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
- Kod pocztowy: 65-021
- Miejscowość: Zielona Góra
- Numer NIP: 9730814671
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
