O szkoleniu
Uczestnik zapozna się z obowiązującymi przepisami prawa, a także dowie się o planowanych nowelizacjach. Dzięki szczegółowym omówieniom i licznym przykładom ugruntuje i zaktualizuje swoją wiedzę.
Znajomość aktualnych przepisów pozwoli uczestnikowi uniknąć niekorzystnych konsekwencji, związanych z brakiem wypełniania ciążących na nim obowiązków prawno-podatkowych.
- Główni księgowi
- Pracownicy działów księgowości
- Dyrektorzy finansowi
- Prezesi i Właściciele firm
Program szkolenia
Podstawowe informacje o projektach unijnych niezbędne do prawidłowej ewidencji księgowej.
Podstawowe dokumenty projektowe niezbędne dla działów finansowo- księgowych.
Podstawy prawne dotyczące rachunkowości projektów współfinansowanych ze środków unijnych.
Zasady ewidencji projektów współfinansowanych ze środków unijnych- WARSZTATY:
konstrukcja budżetu
podstawowe pojęcia (kategorie kosztów, koszty kwalifikowane i niekwalifikowane, kategorie objęte limitami, wkład własny finansowy i rzeczowy)
ewidencja kosztów i wydatków
ewidencja kosztów personelu projektu
ewidencja przychodów i zaliczek
ewidencja środków trwałych i amortyzacja jako koszt kwalifikowany
ewidencja kosztów pośrednich
ewidencja kosztów rozliczanych metodami uproszczonymi
księgowe zamykanie projektów unijnych
podatki w projektach unijnych
wewnętrzna i zewnętrzna kontrola dokumentacji księgowej
błędy i nadużycia finansowe w praktyce
sposobu dokonywanie płatności w obrębie projektu
kary finansowe za błędy w ewidencji
ogólne zasady kwalifikowania kosztów
ogólne zasady korekt finansowych
dochód w projektach realizowanych w perspektywie finansowej 2014-2020
zasady trwałości odnoszące się do ewidencji księgowej
ogóle zasady tworzenia dokumentacji rozliczającej postęp finansowy projektu
tworzenie nowych procedur w obrębie działów finansowo- księgowych
Polityka rachunkowości w podmiocie z udzielonym wsparciem z funduszy europejskich.
Kody księgowe.
Zasady opisywania, obiegu i przechowywanie dokumentów finansowo-księgowych.
Najczęściej popełniane błędy ewidencji księgowej projektów unijnych raport instytucji pośredniczących/ zarządzających.
Odpowiedzialność działów księgowych ze względu na ustawę o Dyscyplinie finansów publicznych.
Dyskusja końcowa, pytania i konsultacje indywidualne.
Czas trwania
10.00-15.00
Forma zajęć
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 599 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
- Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
- Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
- Kod pocztowy: 65-021
- Miejscowość: Zielona Góra
- Numer NIP: 9730814671
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
