O szkoleniu
Uczestnik zapozna się z obowiązującymi przepisami prawa, a także dowie się o planowanych nowelizacjach. Dzięki szczegółowym omówieniom i licznym przykładom ugruntuje i zaktualizuje swoją wiedzę.
Znajomość aktualnych przepisów pozwoli uczestnikowi uniknąć niekorzystnych konsekwencji, związanych
z brakiem wypełniania ciążących na nim obowiązków.
Główni księgowi,
Pracownicy działów księgowości,
Dyrektorzy finansowi,
Prezesi i Właściciele firm.
Program szkolenia
- Podstawowe informacje o projektach unijnych niezbędne do prawidłowej ewidencji księgowej.
- Podstawowe dokumenty projektowe niezbędne dla działów finansowo- księgowych.
- Podstawy prawne dotyczące rachunkowości projektów współfinansowanych ze środków unijnych.
- Zasady ewidencji projektów współfinansowanych ze środków unijnych- WARSZTATY:
- konstrukcja budżetu
- podstawowe pojęcia (kategorie kosztów, koszty kwalifikowane i niekwalifikowane, kategorie objęte limitami, wkład własny finansowy i rzeczowy)
- ewidencja kosztów i wydatków
- ewidencja kosztów personelu projektu
- ewidencja przychodów i zaliczek
- ewidencja środków trwałych i amortyzacja jako koszt kwalifikowany
- ewidencja kosztów pośrednich
- ewidencja kosztów rozliczanych metodami uproszczonymi
- księgowe zamykanie projektów unijnych
- podatki w projektach unijnych
- wewnętrzna i zewnętrzna kontrola dokumentacji księgowej
- błędy i nadużycia finansowe w praktyce
- sposobu dokonywanie płatności w obrębie projektu
- kary finansowe za błędy w ewidencji
- ogólne zasady kwalifikowania kosztów
- ogólne zasady korekt finansowych
- dochód w projektach realizowanych w perspektywie finansowej 2014-2020
- zasady trwałości odnoszące się do ewidencji księgowej
- ogóle zasady tworzenia dokumentacji rozliczającej postęp finansowy projektu
- tworzenie nowych procedur w obrębie działów finansowo- księgowych
- Polityka rachunkowości w podmiocie z udzielonym wsparciem z funduszy europejskich.
- Kody księgowe.
- Zasady opisywania, obiegu i przechowywanie dokumentów finansowo-księgowych.
- Najczęściej popełniane błędy ewidencji księgowej projektów unijnych raport instytucji pośredniczących/ zarządzających.
- Odpowiedzialność działów księgowych ze względu na ustawę o Dyscyplinie finansów publicznych.
Czas trwania
10.00-15.00
Forma zajęć
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 599 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
- Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
- Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
- Kod pocztowy: 65-021
- Miejscowość: Zielona Góra
- Numer NIP: 9730814671
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
