Kultura feedbacku podstawą zarządzania

O szkoleniu

Szkolenie „Kultura feedbacku dotyczące zarządzania” ma na celu wyposażenie uczestników w niezbędne do uzyskania i utrzymywania kultury, która jest dostępna na podstawie opinii. Uczestnicy otrzymali informację zwrotną, która wspiera rozwój pracowników, zapewniając większą wydajność i zapewniając osiąganie celów organizacyjnych.

Cele szkolenia:

  • Zrozumienie znaczenia feedbacku
  • Techniki przekazywania informacji zwrotnej
  • Przyjmowanie feedbacku
  • Budowanie kultury niedostępnej
  • Rozwiązywanie konfliktów
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści z uczestnictwa:

  • Wzmocnienie efektywności komunikacji
  • Wzmocnienie zaangażowania pracowników
  • Lepsze wyniki zespołowe
  • Rozwój osobisty i zawodowy
Kto powinien wziąć udział?
  • Kadra zarządzająca i przywódczyni
  • Specjaliści ds. HR
  • Pracownicy działów wykonawczych i produkcyjnych
  • Każdy zainteresowany użytkownikami osobistymi i zawodowymi 

Program szkolenia

Moduł I Wprowadzenie do feedbacku w zarządzaniu
• Co to jest feedback i dlaczego jest istotny dla Lidera?
• Rodzaje feedbacku: pozytywny, konstruktywny, negatywny.
• Kluczowe elementy skutecznego feedbacku.
• Unikanie błędów w udzielaniu feedbacku.
• Jak feedback wpływa na motywację i zaangażowanie zespołu?

Moduł II Udzielanie informacji zwrotnej
• Przygotowanie do udzielanie informacji zwrotnej
• Udzielanie informacji zwrotnej – metody: Feedforward, 4Steps, Spinka
• Prowadzenie rozmowy wzmacniającej, korygującej i oceniającej

Moduł III Przyjmowanie informacji zwrotnej
• Jak pracować z otrzymanym feedbackiem?
• Co zrobić z feedbackiem, który jest niechciany?
• Co zrobić, gdy feedback jest sprzeczny?
• Model przyjmowania informacji zwrotnej SAR

Moduł IV Trening
• Symulacje sytuacji związanych z dawaniem oraz przyjmowaniem feedbacku
• Indywidualne refleksje i planowanie działań rozwojowych w kontekście pracy z feedbackiem

Czas trwania

9.00-15.00 

Prelegenci

Trener biznesu, Trener odporności psychicznej, Facylitator oraz konsultant DISC. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji menedżerskich, w sprzedaży oraz efektywności osobistej. Trener praktyk. Posiada 15 letnie doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze klienta w sektorze B2B oraz B2C. Uczy, jak wyjść ze schematów, tak aby budować długotrwałe relacje z klientem. Pomagam menadżerom oraz liderom wzmacniać oraz rozwijać umiejętności, a także tworzyć efektywne, współpracujące ze sobą zespoły.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Cena 1
5 450
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.

2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 63 1020 1013 0000 0902 03 98 7740, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.

Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.

3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.

4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.

5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.

6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.

7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: SEDNO Training Dorota Bieńkowska
  • Ulica i nr: Lipowa 42 D lok 40
  • Kod pocztowy: 05-803
  • Miejscowość: Pruszków
  • Numer NIP: 5661631042

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

SEDNO Training Dorota Bieńkowska
05-803 Pruszków, Polska Lipowa 42 D lok 40

Organizator

SEDNO Training Dorota Bieńkowska
05-803 Pruszków, Polska
Lipowa 42 D lok 40
woj. mazowieckie
SEDNO Training to firma szkoleniowo-doradcza, która specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych ściśle dopasowanych do potrzeb klientów. Oferujemy szeroki zakres szkoleń z zakresu prawa i kompetencji interpersonalnych, kierowa...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!