O szkoleniu
Szkolenie „Kultura feedbacku dotyczące zarządzania” ma na celu wyposażenie uczestników w niezbędne do uzyskania i utrzymywania kultury, która jest dostępna na podstawie opinii. Uczestnicy otrzymali informację zwrotną, która wspiera rozwój pracowników, zapewniając większą wydajność i zapewniając osiąganie celów organizacyjnych.
Cele szkolenia:
- Zrozumienie znaczenia feedbacku
- Techniki przekazywania informacji zwrotnej
- Przyjmowanie feedbacku
- Budowanie kultury niedostępnej
- Rozwiązywanie konfliktów
Korzyści z uczestnictwa:
- Wzmocnienie efektywności komunikacji
- Wzmocnienie zaangażowania pracowników
- Lepsze wyniki zespołowe
- Rozwój osobisty i zawodowy
- Kadra zarządzająca i przywódczyni
- Specjaliści ds. HR
- Pracownicy działów wykonawczych i produkcyjnych
- Każdy zainteresowany użytkownikami osobistymi i zawodowymi
Program szkolenia
Moduł I Wprowadzenie do feedbacku w zarządzaniu
• Co to jest feedback i dlaczego jest istotny dla Lidera?
• Rodzaje feedbacku: pozytywny, konstruktywny, negatywny.
• Kluczowe elementy skutecznego feedbacku.
• Unikanie błędów w udzielaniu feedbacku.
• Jak feedback wpływa na motywację i zaangażowanie zespołu?
Moduł II Udzielanie informacji zwrotnej
• Przygotowanie do udzielanie informacji zwrotnej
• Udzielanie informacji zwrotnej – metody: Feedforward, 4Steps, Spinka
• Prowadzenie rozmowy wzmacniającej, korygującej i oceniającej
Moduł III Przyjmowanie informacji zwrotnej
• Jak pracować z otrzymanym feedbackiem?
• Co zrobić z feedbackiem, który jest niechciany?
• Co zrobić, gdy feedback jest sprzeczny?
• Model przyjmowania informacji zwrotnej SAR
Moduł IV Trening
• Symulacje sytuacji związanych z dawaniem oraz przyjmowaniem feedbacku
• Indywidualne refleksje i planowanie działań rozwojowych w kontekście pracy z feedbackiem
Czas trwania
9.00-15.00
Prelegenci
Trener biznesu, Trener odporności psychicznej, Facylitator oraz konsultant DISC. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji menedżerskich, w sprzedaży oraz efektywności osobistej. Trener praktyk. Posiada 15 letnie doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze klienta w sektorze B2B oraz B2C. Uczy, jak wyjść ze schematów, tak aby budować długotrwałe relacje z klientem. Pomagam menadżerom oraz liderom wzmacniać oraz rozwijać umiejętności, a także tworzyć efektywne, współpracujące ze sobą zespoły.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 63 1020 1013 0000 0902 03 98 7740, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.
Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: SEDNO Training Dorota Bieńkowska
- Ulica i nr: Lipowa 42 D lok 40
- Kod pocztowy: 05-803
- Miejscowość: Pruszków
- Numer NIP: 5661631042