O szkoleniu
Cel szkolenia
Uczestnicy warsztatów zdobędą wiedzę w zakresie:
-teorii i praktyki logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw,
-rozwojowych trendów oraz technik i narzędzi stosowanych w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw,
-podstawowych decyzji podejmowanych przez menedżerów w sferze logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw oraz metod i narzędzi wspomagających podejmowanie tych decyzji,
-powiązań pomiędzy logistyką i zarządzaniem łańcuchem dostaw a zarządzaniem strategicznym, marketingiem, finansami, rachunkowością oraz zarządzaniem operacjami,
-analizy przypadków przedstawiających konkretne przedsiębiorstwa i sytuacje menedżerskie oraz prezentacje najlepszych praktyk na rynku.
Korzyści dla uczestników
Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw należą do jednych z najważniejszych czynników budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw oraz poprawy ich rentowności i wartości. Uczestnicy warsztatów zostaną wyposażeni w wiedzę teoretyczną, praktyczne doświadczenia i przykłady najlepszych praktyk w zakresie logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw. Zdobyte umiejętności pozwolą sprostać ich menedżerskim wyzwaniom i perspektywom rozwoju zawodowego.
Grupa docelowa
-Kadra menedżerska logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw firm produkcyjnych, handlowych i usługowych.
-Kadra zarządzająca firm logistycznych, spedytorskich, transportowych, składowych i kurierskich.
-Członkowie zarządów firm produkcyjnych, handlowych i usługowych odpowiedzialnych za logistykę i zarządzanie łańcuchem dostaw.
-Specjaliści odpowiedzialni za projektowanie produktów, prognozowanie, planowanie produkcji, zakupy, marketing, sprzedaż, systemy informatyczne czy obsługę klienta pragnący rozszerzyć swą wiedzę z dziedziny logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw.
-Analitycy, koordynatorzy w dziedzinie logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw.
Program szkolenia
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
1. Powitanie uczestników.
2. Autoprezentacja uczestników szkolenia - wymiana doświadczeń.
3.Wprowadzenie do logistyki.
4.Wprowadzenie do zarządzania łańcuchem dostaw.
5.Trendy rozwojowe logistyki i zarządzania łańcuchami dostaw.
6.Zakupy i logistyka zaopatrzenia.
7.Technologie informacji w łańcuchu dostaw.
8.Zarządzanie procesami w łańcuchu dostaw.
9.Procesy prognozowania i planowania produkcji.
10.Analiza strategiczna w przedsiębiorstwie.
11.Projektowanie systemów logistycznych.
12.Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw w świetle przełomowych koncepcji zarządzania:
-Total Quality Management,
-Lean Management,
-Time-based Management,
-Just-in-Time,
-Corporate Social Responsibility.
13.Podejmowanie decyzji menedżerskich na bazie studiów przypadków.
14.Prezentacje najlepszych praktyk biznesowych z dziedziny logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw.
15.Podsumowanie szkolenia-dyskusja moderowana.
W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
Czas trwania
2 dni
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 480 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
- Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
- Ulica i nr: Libelta 1a/2
- Kod pocztowy: 61-706
- Miejscowość: Poznań
- Numer NIP: 7772616176
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
