O szkoleniu
SPRZEDAŻ, ZAKUPY, NEGOCJACJE
Prawdziwi mistrzowie komunikacji nie krzyczą, nie manipulują w sposób oczywisty – oni prowadzą rozmowę tak, by inni chcieli im ustąpić, wierząc, że to ich własna decyzja. Jeśli chcesz osiągać więcej, zachowując przy tym pełen profesjonalizm i szacunek w kontaktach biznesowych, to szkolenie jest dla Ciebie. Nauczysz się opanowania nawet w najtrudniejszych sytuacjach, nienagannej etykiety w negocjacjach oraz sztuki wpływu, która wzbudza zaufanie i podziw.
Rezultat? Zaczniesz łączyć skuteczność z elegancją, wpływ z etyką i profesjonalizm z naturalnym autorytetem.
- Jak z opanowaniem i klasą skutecznie wywierać wpływ na innych?
- Jak pracować nad 3 niezbędnymi składowymi, żeby nie dawać się robić w konia?
- Jak poczucie własnej wartości chroni przed manipulacją – jak je wypracować i rozwijać?
- Jakie są adaptacje osobowości i drivery?
- Na kogo działa manipulacja, a na kogo zupełnie nie?
- W co grają ludzie i jaki to ma związek z ich jakością komunikacji?
- Jak świadomie sterować komunikacją, by osiągać swoje cele bez agresji i manipulacji?
- Menadżerowie i liderzy – chcący skutecznie komunikować decyzje i budować autorytet
- Specjaliści i eksperci – potrzebujący przekonywać i bronić swoich racji
- Przedsiębiorcy i właściciele firm – negocjujący i budujący relacje biznesowe
- Profesjonaliści w środowisku korporacyjnym – HR, konsultanci, prawnicy, doradcy
- Każdy, kto chce lepiej komunikować się w biznesie – negocjować, wpływać i unikać manipulacji
Program szkolenia
11 CZERWCA 2025 R.
9.00 – Rejestracja uczestników oraz powitalna kawa i herbata
9.30 – Rozpoczęcie szkolenia
Twoja jakość emocjonalna (struktura osobowości) i jej wpływ na sukces w komunikacji z innymi
- Różne osobowości to różny efekt komunikacyjny – dlaczego o tym zapominamy?
- Poczucie własnej wartości i jej wpływ na komunikację z innymi – introspekcja
- Co to znaczy być pewnym siebie i jasno to komunikować?
- Dlaczego poczucie własnej wartości chroni przed manipulacją?
- Jak wypracować i rozwijać własne poczucie wartości?
- Co mówi nauka o poczuciu własnej wartości i uleganiu manipulacjom?
- Twój przyjaciel stres – co wiesz o sobie, kiedy się stresujesz?
- Czy własnym stresem można zarządzać? Co możesz zrobić, żeby sobie pomóc?
Trudni i wymagający rozmówcy i ich manipulacje
- W co grają ludzie i jaki to ma związek z ich jakością komunikacji?
- Jakie narzędzia pomagają ich przekonać?
- Porażki – wyzwania – frustracja – Twoje emocje w trudnej komunikacji z innymi
Posłuchajmy, jak się komunikujesz – jak działa profil lingwistyczny i jak można go wykorzystać w trakcie komunikacji menedżerskiej?
- Diagnoza preferowanych technik wpływu na podstawie analizy lingwistycznej
- Co mówi o Tobie Twoja autoprezentacja (wygląd + głos jako prozodia) i jaki ma wpływ na interakcje z innymi?
- Twoje interakcje z innymi – jak sobą zarządzać, żeby osiągnąć postawione cele?
- Chcesz manipulować, żeby postawić na swoim za wszelką cenę? Dowiedz się, na kogo to podziała, a na kogo zupełnie nie.
- Poznaj swoje mechanizmy obronne w komunikacji z innymi, które upośledzają Twoją komunikację.
Słowa, gesty, intencje – Jak świadomie sterować przekazem?
- Techniki perswazyjne – co musisz wiedzieć o własnej perswazji? Dlaczego Twoja perswazja nie działa?
- Sięgasz po erystykę (erystyka to sztuka prowadzenia sporów – biegli w niej to politycy) – uważaj, ponieważ to pole minowe!
- Komunikacja jako forma wywoływania określonych reakcji.
- Perfidne, ale skuteczne socjotechniki wykorzystywane w trakcie komunikacji interpersonalnej
- Realna i 100% naturalna prezentacja przez eksperta perfidnych zagrywek i sposobów obrony
- Czy tak zwana „mowa ciała” jest nośnikiem informacji? Obalamy mity!
Przekonaj mnie, że nie mam racji!
- Stoisz mi na drodze do mojego celu – i co teraz?!
- 3 niezbędne składowe, żeby nie dawać się robić w konia – jak nad tym pracować?
Gesty, gesty, gesty i ich wpływ na Twój wpływ
- Gesty świadczące o braku pewności siebie
- Gesty świadczące o wiarygodności
- Gesty świadczące o zbyt dużej pewności siebie, zniechęcające rozmówców do dalszego słuchania
Drzwi do porozumienia z innymi – co można wykorzystać z narzędzi psychoterapeutycznych w komunikacji z innymi?
- Analiza transakcyjna i stany ego nadawcy i odbiorcy
- Adaptacje osobowości i drivery (teoria Taliba Kahlera wykorzystywana przez NASA)
Wiarygodność, emocje, zasady i wpływ
- Wiarygodność, szczerość i prawdziwość nadawcy – analiza komunikacji
- Emocje w komunikacji werbalnej i niewerbalnej
- Szybki quiz o etykiecie w biznesie – zasady: kto komu i co może uczynić?
- Etykieta w biznesie a wywieranie wpływu
- Skoro naruszasz zasady, to czy rozumiesz konsekwencje?
16.30 – Zakończenie szkolenia
Czas trwania
9:30 - 16:30
Prelegenci

Uznawany za jednego z najlepszych w Polsce ekspertów w dziedzinie negocjacji, perswazji i wywierania wpływu.
Wspiera polskie i zagraniczne firmy i organizacje rządowe, właścicieli firm, topowych menedżerów w negocjowaniu wielomilionowych kontraktów i strategii negocjacyjnej. Specjalizuje się także w podnoszeniu efektywności pracowników działów handlowych i zakupowych.
Doskonały znawca ludzkiej psychiki i technik umożliwiających w krótkiej chwili ocenić stan emocjonalny, gotowość zakupu, cechy charakteru mające kluczowy wpływ na efektywność biznesową.
Podczas 20. letniej praktyki biznesowej poznał specyfikę, prawie wszystkich krajów europejskich, Afryki Płn. oraz USA i Kanady. 15 lat pracy w handlu zagranicznym oraz prowadzenie negocjacji z obcokrajowcami nauczyły go wysokiej kultury biznesowej niezbędnej w środowisku międzykulturowym.
Autor wielu publikacji, artykułów, ceniony ekspert i coach w Polsce i zagranicą, którego znakiem rozpoznawalnym są ponadnormatywne efekty biznesowe jego klientów i szybki zwrot z inwestycji.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 870 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Ogólne warunki uczestnictwa w projektach edukacyjnych realizowanych przez Langas Group
https://langas.pl/wp-content/uploads/2020/11/Ogo%CC%81lne_warunki_uczestnictwa_w_projektach_edukacyjnych_realizowanych_przez_Langas_Group.pdf
- Nazwa firmy: Langas Regtech sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Marszałkowska 58 lok. 15
- Kod pocztowy: 00-545
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7010991220
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
