O szkoleniu
-
Korzyści dla uczestników
Świadome zarządzanie marketingiem usług medycznych
Zrozumienie prawnych aspektów działań marketingowych w usługach medycznych
Przygotowanie uczestników do procesu budowania i zarządzania wizerunkiem placówki medycznej
Zapoznanie z zasadami i technikami budowania profesjonalnego wizerunku placówki medycznej
Pogłębienie wiedzy z zakresu analizy działań i procesów marketingowych, które mają realny wpływ na doskonalenie jakości usług placówki zdrowotnej i wysoką ocenę przez pacjentów
Zapoznanie uczestników z technikami i działaniami, które mogą sprawić, że placówka opieki zdrowotnej będzie odbierana przez pacjentów jako oferująca świadczenia medyczne najwyższej jakości
Umiejętność łączenia potencjału usług medycznych z oczekiwaniami pacjentów
Tworzenie kompleksowych rozwiązań marketingowych widzianych przez pryzmat potrzeb pacjentów
Pozyskanie wiedzy z zakresu tworzenia strategii marketingowej w usługach medycznych oraz zgłębienie umiejętność wyboru i planowania odpowiedniej strategii działań marketingowych
Świadome kształtowanie profesjonalnego wizerunku placówki przez budowanie i umacnianie trwałych, przyjaznych relacji z pacjentem i otoczeniem biznesowym
Umiejętność analizy i diagnozowania wyników badań oceny jakości usług przeprowadzonych wśród pacjentów
Praktyczne umiejętności z zakresu Public Relations w sytuacjach kryzysowych placówki medycznej i ich przeciwdziałaniu i zapobieganiu.
Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o pracownikach usług medycznych, którzy potrzebują wsparcia w zakresie doskonalenia komunikacji z pacjentem przez skuteczne działania marketingowe. Szkolenie skierowane jest do właścicieli placówek medycznych, menedżerów zarządzających zakładami opieki zdrowotnej, pracowników PR placówek medycznych, kierowników i specjalistów do spraw marketingu i komunikacji marketingowej obsługujących placówki medyczne oraz osób zainteresowanych zdobyciem umiejętności w zakresie zarządzania procesami usług medycznych i świadomego budowania profesjonalnego wizerunku placówki medycznej.
Program szkolenia
1.Wprowadzenie do problematyki marketingu usług medycznych
• Nowoczesny marketing - jakie daje możliwości placówce medycznej?
• PR i marketing usług medycznych
• Prawne aspekty marketingu usług medycznych
2. Rozpoznawalność pomaga czyli budowanie wizerunku w usługach medycznych
• Jak zbudować profesjonalną markę w opiece zdrowotnej
• Techniki i zasady budowania wizerunku placówki usług medycznych
3. Budowanie wizerunku osobistego menedżerów i pracowników służby zdrowia składową wizerunku placówki medycznej
• Istota budowania wizerunku pracowników służby zdrowia
• Różnice i podobieństwa w budowaniu wizerunku osoby i wizerunku organizacji
• Metody budowania wizerunku menedżera placówki medycznej
4. Branding w marketingu usług medycznych
• System identyfikacji wizualnej placówki zdrowotnej i jego rola w budowaniu wizerunku organizacji
• Procedura projektowania systemu identyfikacji wizualnej firmy
• Zasady i etapy budowania systemu całościowej identyfikacji
• Zarządzanie wizerunkiem placówki medycznej a system identyfikacji wizualnej
5. Kiedy przeprowadzić rebranding marki usług medycznych
• Odświeżanie i zmiana wizerunku marki
• Odświeżanie i zmiana wizerunku przedsiębiorstwa
• Ewolucja marek
6. Skuteczna strategia reklamowa w opiece medycznej
• Strategia reklamowa i marketingowa
• Planowanie, wdrażanie i analiza strategii
• Efektywna strategia komunikacji z pacjentem
• Strategiczne promowanie organizacji opieki zdrowotnej
7. Polityka wizerunkowa placówki medycznej
• Istota i cele public relations
• Strategia wizerunkowa a polityka wizerunkowa organizacji
• Działania informacyjne i public relations w praktyce
• Przepływ informacji i systemy informacyjne wewnątrz organizacji
• Marketing relacyjny w placówkach medycznych
• Komunikacja z pacjentem a budowanie dobrych relacji lekarz-pacjent
8. Content marketing usług medycznych
• Content marketing a techniki kreowania wizerunku placówki medycznej
• Mówione, pisemne i wizualne techniki kreowania treści
• Proces budowania relacji z otoczeniem i reputacji organizacji przez efektywny Content marketing w usługach medycznych
9. Istota Employer Branding w sektorze ochrony zdrowia
• Determinanty wizerunku pracodawcy
• Kapitał ludzki w organizacji
• Employer Branding i rola pracowników w kształtowaniu wizerunku placówki medycznej
10. E-Public Relations placówki medycznej i współpraca z mediami - media relations
• Media i ich rola w procesie budowania wizerunku
• Polityka działań PR względem różnych mediów według określonej formy działań komunikacji zewnętrznej
• Kształtowanie korzystnej opinii mediów o organizacji zdrowotnej
• Współpraca z prasą, radiem, telewizją w celu budowania korzystnego wizerunku firmy w mediach – techniki i budowanie relacji z mediami
11.Wewnętrzne public relations w usługach medycznych
• Działania PR w komunikacji wewnętrznej w organizacji
• Model procesu skutecznej komunikacji
• Komunikacja wewnętrzna jako element budowania wizerunku
• Kultura organizacyjna jako system zachowań pracowników i reprezentantów placówki medycznej
• Spotkania służbowe jako element budowania komunikacji i wizerunku organizacji
12. Public relations w sytuacjach kryzysowych w placówce medycznej
• Pojęcie kryzysu w organizacji usług medycznych
• Źródła i przyczyny kryzysu w organizacji
• Zarządzanie wizerunkowe w sytuacji kryzysowej
• Typy sytuacji kryzysowych oraz przykłady zachowań
• Elementy planu i zasady rozwiązania sytuacji kryzysowej w placówce medycznej
• Metody działań w celu ratowania utraconego wizerunku
13.Zakończenie szkolenia
• Podsumowanie
• Przypomnienie najważniejszych zagadnień
• Wnioski końcowe
• Zadanie dla Uczestników
Czas trwania
Harmonogram zajęć Szkolenie online
Dzień I
Godz.09:00-15.00-
Dzień II
Godz.09:00-15.00-
Harmonogram zajęć Szkolenie stacjonarne
Dzień I
Godz.10:00-18.00-
Dzień II
Godz.09:00-17.00-
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 290 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Regulamin
1. W cenę szkolenia wliczone są: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo.
2. Rezygnację z udziału w szkoleniu należy przesłać pocztą, mailem lub faksem ( z potwierdzeniem odbioru) na adres organizatora.
3. W przypadku rezygnacji w okresie krótszym niż 10 dni przed terminem zajęć, obciążymy Państwa opłatą manipulacyjną w 50% opłaty za uczestnictwo w szkoleniu.
4. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w zajęciach powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.
5. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
6. Zamiast zgłoszonej osoby, w zajęciach może wziąć udział inny pracownik firmy (po wcześniejszym poinformowaniu organizatora).
7. Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany terminu szkolenia z przyczyn losowych i niezależnych od organizatora. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji każdy z uczestników zostanie wcześniej powiadomiony.
8. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu.
9. Przesłanie formularza zgłoszenia oznacza akceptację niniejszego regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach realizacji usługi szkoleniowej przez Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST, który jest ich Administratorem. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, żądania ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, żądania przeniesienia danych do innego administratora, wniesienia sprzeciwu i wycofania zgody w każdej chwili na przetwarzanie danych na potrzeby marketingu bezpośredniego a także do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego UE.
- Nazwa firmy: Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST
- Ulica i nr: Grottgera 16/1
- Kod pocztowy: 60-758
- Miejscowość: Poznań
- Numer NIP: 7773150627
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
