O szkoleniu
-
• Wzrost zdolności komunikacyjnych
• Umiejętność rozwiązywania konfliktów
• Znajomość prawnych aspektów alternatywnych metod rozwiązywania sporów
• Nabycie praktycznych umiejętności negocjacyjnych i mediacyjnych.
Adresatami szkolenia są:
• Menadżerowie, przedsiębiorcy
• Kierownicy działów, liderzy zespołów
• Osoby odpowiedzialne za realizację umów
• Pracownicy
• Osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy z zakresu komunikacji interpersonalnej oraz mechanizmów prawnych związanych z prowadzeniem mediacji.
Program szkolenia
1. Konflikt
1.1. Etapy konfliktu
1.2. Źródła konfliktu – koło Moore’a
1.3. Dynamika konfliktu
1.4. Radzenie sobie z konfliktem
1.5. Sesja warsztatowa - Case study
2. Prawidłowa komunikacja jako profilaktyka konfliktu
2.1. Komunikacja w mediacji
2.2. Komunikacja niewerbalna
2.3. Technika dobrej komunikacji
2.4. Sesja warsztatowa - Case study
3. Postępowanie mediacyjne – regulacje prawne
3.1. Zasady mediacji
3.2. Mediacja umowna
3.3. Mediacja sądowa
3.4. Ugoda
3.5. Sesja warsztatowa - Case study
4. Prowadzenie mediacji
4.1. Rodzaje mediacji
4.2. Przygotowanie mediacji
4.3. Etapy mediacji
4.4. Sesja warsztatowa - Case study
5. Konflikt w miejscu pracy
5.1. Prawne metody dyscyplinowania pracownika
5.2. Dyskryminacja i mobbing
5.3. Przepisy prawne regulujące kwestię stresu w pracy
5.4. Zarządzanie konfliktem
5.5. Regulamin przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy
5.6. Sesja warsztatowa - Case study
6. Mediacja jako metoda rozwiązywania sporów z zakresu prawa pracy
6.1. Mediacja w indywidualnych sporach z zakresu prawa pracy
6.2. Mediacja w zbiorowych sporach z zakresu prawa pracy
6.3. Sesja warsztatowa - Case study
7. Konflikt między przedsiębiorcami
7.1. Umowa – źródło konfliktu czy środek do jego zapobieganiu
7.2. Negocjacje
7.3. Sesja warsztatowa - Case study
8. Mediacja w sprawach gospodarczych
8.1. Mediacja, arbitraż czy postępowanie sądowe
8.2. Przebieg mediacji gospodarczej, czym mediacja gospodarcza różni się od innych
8.3. Koszty mediacji
8.4. Rola profesjonalnych pełnomocników w mediacji
8.5. Korzyści dla dłużnika i wierzyciela
8.6. Mediacja jako sposób rozwiązywania sporów transgranicznych
8.7. Egzekwowanie ugody w krajach UE
8.8. Sesja warsztatowa - Case study.
Czas trwania
Harmonogram zajęć Szkolenie online
Dzień I
Godz.09:00-15.00-
Dzień II
Godz.09:00-15.00-
Harmonogram zajęć Szkolenie stacjonarne
Dzień I
Godz.10:00-18.00-
Dzień II
Godz.09:00-17.00-
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 290 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Regulamin
1.Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie karty zgłoszenia
2.Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
3.W przypadku szkoleń online (webinarium) zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu webinarium w sytuacji, gdy nie zostanie
osiągnięta wystarczająca liczba uczestników. Informacje o zmianach w terminie przesłana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem webinarium.
4.W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w webinarium powyżej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, SEMPER zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
5.W przypadku rezygnacji z webinarium w czasie krótszym niż 7 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów webinarium.
6.W przypadku odwołania webinarium z winy SEMPER, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać webinarium w każdej chwili. Szczegóły dotyczące webinarium:
7.Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w webinarium spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
8. 8. Przesłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Uczestnictwa w Certyfikowanym Szkoleniu Online (Webinarium) dostępnego na stronie ne akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy SEMPER do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez e osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
9.Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w webinarium i jest zobowiązaniem do zapłaty za uczestnictwo.
10.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER w celu: dokonania zgłoszenia na webinarium; organizacji uczestnictwa w szkoleniu online, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych.
Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.
Wymienione dane osobowe będą przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do wskazanych celów, w których dane te są przetwarzane.
- Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
- Ulica i nr: Libelta 1a/2
- Kod pocztowy: 61-706
- Miejscowość: Poznań
- Numer NIP: 7772616176
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
