Mediacja jako alternatywna metoda rozwiązywania sporów pracowniczych i gospodarczych -2-dniowe warsztaty praktyczne.

O szkoleniu

-

Dlaczego warto wziąć udział?

• Wzrost zdolności komunikacyjnych
• Umiejętność rozwiązywania konfliktów
• Znajomość prawnych aspektów alternatywnych metod rozwiązywania sporów
• Nabycie praktycznych umiejętności negocjacyjnych i mediacyjnych.

Kto powinien wziąć udział?

Adresatami szkolenia są:
• Menadżerowie, przedsiębiorcy
• Kierownicy działów, liderzy zespołów
• Osoby odpowiedzialne za realizację umów
• Pracownicy
• Osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy z zakresu komunikacji interpersonalnej oraz mechanizmów prawnych związanych z prowadzeniem mediacji.

Program szkolenia

1. Konflikt
1.1. Etapy konfliktu
1.2. Źródła konfliktu – koło Moore’a
1.3. Dynamika konfliktu
1.4. Radzenie sobie z konfliktem
1.5. Sesja warsztatowa - Case study
2. Prawidłowa komunikacja jako profilaktyka konfliktu
2.1. Komunikacja w mediacji
2.2. Komunikacja niewerbalna
2.3. Technika dobrej komunikacji
2.4. Sesja warsztatowa - Case study
3. Postępowanie mediacyjne – regulacje prawne
3.1. Zasady mediacji
3.2. Mediacja umowna
3.3. Mediacja sądowa
3.4. Ugoda
3.5. Sesja warsztatowa - Case study
4. Prowadzenie mediacji
4.1. Rodzaje mediacji
4.2. Przygotowanie mediacji
4.3. Etapy mediacji
4.4. Sesja warsztatowa - Case study
5. Konflikt w miejscu pracy
5.1. Prawne metody dyscyplinowania pracownika
5.2. Dyskryminacja i mobbing
5.3. Przepisy prawne regulujące kwestię stresu w pracy
5.4. Zarządzanie konfliktem
5.5. Regulamin przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy
5.6. Sesja warsztatowa - Case study
6. Mediacja jako metoda rozwiązywania sporów z zakresu prawa pracy
6.1. Mediacja w indywidualnych sporach z zakresu prawa pracy
6.2. Mediacja w zbiorowych sporach z zakresu prawa pracy
6.3. Sesja warsztatowa - Case study
7. Konflikt między przedsiębiorcami
7.1. Umowa – źródło konfliktu czy środek do jego zapobieganiu
7.2. Negocjacje
7.3. Sesja warsztatowa - Case study
8. Mediacja w sprawach gospodarczych
8.1. Mediacja, arbitraż czy postępowanie sądowe
8.2. Przebieg mediacji gospodarczej, czym mediacja gospodarcza różni się od innych
8.3. Koszty mediacji
8.4. Rola profesjonalnych pełnomocników w mediacji
8.5. Korzyści dla dłużnika i wierzyciela
8.6. Mediacja jako sposób rozwiązywania sporów transgranicznych
8.7. Egzekwowanie ugody w krajach UE
8.8. Sesja warsztatowa - Case study.

Czas trwania

Harmonogram zajęć Szkolenie online
Dzień I
Godz.09:00-15.00- 
Dzień II
Godz.09:00-15.00- 

Harmonogram zajęć Szkolenie stacjonarne
Dzień I
Godz.10:00-18.00- 
Dzień II
Godz.09:00-17.00- 

Prelegenci

Ekspert SEMPER

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek
-
Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Szkolenie online
-
1 251
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 290 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Regulamin

1.Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie karty zgłoszenia 

2.Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

3.W przypadku szkoleń online (webinarium) zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu webinarium w sytuacji, gdy nie zostanie

osiągnięta wystarczająca liczba uczestników. Informacje o zmianach w terminie przesłana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem webinarium.

4.W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w webinarium powyżej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, SEMPER zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.

5.W przypadku rezygnacji z webinarium w czasie krótszym niż 7 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów webinarium.

6.W przypadku odwołania webinarium z winy SEMPER, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać webinarium w każdej chwili. Szczegóły dotyczące webinarium:

7.Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w webinarium spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.

8. 8. Przesłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Uczestnictwa w Certyfikowanym Szkoleniu Online (Webinarium) dostępnego na stronie ne akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem firmy SEMPER do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez e osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.                    

9.Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w webinarium i jest zobowiązaniem do zapłaty za uczestnictwo.

10.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER w celu: dokonania zgłoszenia na webinarium; organizacji uczestnictwa w szkoleniu online, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych.

Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.

Wymienione dane osobowe będą przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do wskazanych celów, w których dane te są przetwarzane.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
  • Ulica i nr: Libelta 1a/2
  • Kod pocztowy: 61-706
  • Miejscowość: Poznań
  • Numer NIP: 7772616176

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska Libelta 1a/2

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. SEMPER Szkolenia to instytucja głównie specjalizująca się w real...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!