O szkoleniu
Mierniki UX
Mierz doświadczenia użytkowników i realizuj swoje cele biznesowe
Kurs jest na poziomie średniozaawansowanym.
Co zyskasz na szkoleniu?
- Usystematyzujesz i zweryfikujesz to, co wiesz o wskaźnikach
- Poznasz nasz autorski framework tworzenia mierników UX
- Nauczysz się narzędzi, które będziesz mógł/mogła później samodzielnie stosować w pracy
- Przećwiczysz poznane narzędzia na praktycznych zadaniach
- Wyjdziesz z praktycznymi wskazówkami jak wdrożyć mierniki w swojej firmie lub zespole
- Nauczysz się jak łączyć mierniki biznesowe z tymi dotyczącymi zachowania użytkowników
Czy to szkolenie dla mnie? Polecamy:
- Product Managerom/kom
- Specjalistom/kom Customer Experience
- Product Ownerom/kom
- Analitykom/czkom
- Badaczom/kom UX
- Marketing Managerom/kom
- Projektantom/kom UX
i wszystkim, którzy i które chcą zwiększać wpływ działań UX na decyzje biznesowe!
Poruszane zagadnienia:
#KPI, #googleHEART, #CxPI, #NPS, #goal-signal-metric i wiele więcej!
Program szkolenia
Szczegółowa agenda:
1 dzień, 7 godzin (9:30 - 16:30)
9:30 - 11:00 Część 1: Teoria i podstawowe mierniki. Jakich popularnych pułapek uniknąć?
11:00 - 12:30 Część 2: Poznanie Frameworków i ćwiczenia praktyczne. Jaki framework wybrać dla mojej firmy?
12:30 - 13:30 przerwa 60 min
13:30 - 15:30 Część 3: Ćwiczenia praktyczne na autorskim frameworku. Jak połączyć cele UX i biznesu?
15:30 - 16:30 Część 4: Praktyczne zastosowanie mierników. Od czego zacząć?
Czas trwania
9:30-16:30
Prelegenci
Krzysztof Kozak Innovation Expert, Symetria
Posiada ponad 11 lat doświadczenia w badaniu i projektowaniu UX. Prowadzi zarówno kompleksowe badania UX, jak i projektuje serwisy internetowe dla największych polskich i międzynarodowych marek, głównie z branży finansowej. Specjalizuje się w warsztatowych metodach podsumowujących prace badawcze.
Wybrani klienci:
PZU, Deutsche Bank, Eurobank, TUI, Ceneo , Orange, Douglas, Skoda, nc+, Multimedia
Trener o szkoleniu:
"Za liczbowymi wartościami wskaźników biznesowych produktu stoją zachowania prawdziwych ludzi: ich cele, motywacje i emocje. Jeśli zrozumiemy i zmierzymy to, jak się kształtują, jesteśmy w stanie lepiej przewidywać i zarządzać realizacją celów biznesowych."
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Napisz do nas
