O szkoleniu
To intensywne i interaktywne szkolenie dedykowane osobom, które chcą doskonalić swoje umiejętności komunikacyjne, lepiej rozumieć dynamikę relacji interpersonalnych i osiągać sukcesy w pracy zespołowej oraz w relacjach zawodowych. Program integruje klasyczne techniki komunikacyjne z zaawansowanymi narzędziami Analizy Transakcyjnej (AT), umożliwiając uczestnikom głębokie zrozumienie motywacji i mechanizmów ludzkiego zachowania.
Udział w szkoleniu to szansa na głębsze zrozumienie siebie i innych w kontekście codziennej komunikacji – zarówno zawodowej, jak i osobistej. Dzięki połączeniu praktycznych narzędzi z psychologiczną teorią Analizy Transakcyjnej uczestnicy uczą się nie tylko mówić skutecznie, ale też słuchać uważnie i reagować adekwatnie. Szkolenie pomaga dostrzec ukryte mechanizmy, które wpływają na jakość relacji i efektywność zespołowej współpracy. To także okazja do autorefleksji, pracy nad własnym stylem komunikacji oraz wypracowania sposobów radzenia sobie w sytuacjach trudnych, konfliktowych czy emocjonalnie obciążających. Wiedza i umiejętności zdobyte podczas szkolenia przekładają się bezpośrednio na większą świadomość, lepsze relacje zawodowe oraz większą pewność siebie w kontaktach interpersonalnych.
Szkolenie dedykowane osobom pracującym w zespołach, liderom, menedżerom, specjalistom HR, a także wszystkim, którzy chcą rozwijać się w obszarze komunikacji i relacji interpersonalnych.
Program szkolenia
Moduł I – Wprowadzenie do zaawansowanej komunikacji
- Model Johari – samoświadomość w komunikacji.
- Aktywne słuchanie: pytania otwarte i zamknięte, dyskusja vs. dialog.
Moduł II – Analiza transakcyjna w praktyce
- Transakcje, stany ego i ich wpływ na motywację.
- Autodiagnoza stylu komunikacji.
- Transakcje proste, skrzyżowane i ukryte – jak je rozpoznawać i wykorzystywać.
Moduł III – Gry psychologiczne
- Identyfikacja i rozbrajanie powtarzających się destrukcyjnych wzorców.
- Praca na studiach przypadków i doświadczeniach uczestników.
Moduł IV – Podsumowanie i plan działania
- Kluczowe elementy skutecznej komunikacji.
- Action Plan – wdrożenie poznanych narzędzi w praktyce.
Czas trwania
8 godzin
Forma zajęć
Prelegenci
Trener biznesu, certyfikowany konsultant DISC D3, tłumacz i nauczyciel języka angielskiego. Specjalizuje się w rozwoju umiejętności miękkich na różnych szczeblach zarządzania. Ma ponad 7800 godzin doświadczenia szkoleniowego, w tym 750 godzin w języku angielskim, oraz ponad 65 godzin pracy indywidualnej z klientami, także obcojęzycznymi. Od 2020 roku prowadzi również szkolenia online w języku polskim i angielskim. Absolwentka filologii oraz studiów podyplomowych z psychologii biznesu i trenerstwa.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 63 1020 1013 0000 0902 03 98 7740, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.
Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: SEDNO Training Dorota Bieńkowska
- Ulica i nr: Lipowa 42 D lok 40
- Kod pocztowy: 05-803
- Miejscowość: Pruszków
- Numer NIP: 5661631042
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
