Narzędzia AI na drodze do poprawy organizacji pracy i efektywności podejmowanych działań

O szkoleniu

Korzyści dla uczestników:

  • Optymalizacja czasu i zasobów. Uczestnicy nauczą się, jak wykorzystywać narzędzia sztucznej inteligencji do analizy swoich codziennych zadań, optymalizacji czasu pracy oraz lepszego planowania
  • Automatyzacja rutynowych zadań. Sztuczna inteligencja może pomóc uczestnikom w automatyzacji monotonnych i powtarzalnych zadań, dzięki czemu będą mogli skupić się na bardziej kreatywnych i strategicznych aspektach swojej pracy
  • Wzrost produktywności zespołów. Szkolenie skupi się również na wykorzystaniu sztucznej inteligencji w pracy zespołowej, dzięki czemu uczestnicy dowiedzą się, jak poprawić komunikację, koordynację i efektywność całego zespołu
  • Personalizacja pracy. Sztuczna inteligencja może pomóc uczestnikom w dostosowaniu swojego środowiska pracy do indywidualnych preferencji, co wpłynie pozytywnie na ich motywację i zaangażowanie
  • Zwiększenie konkurencyjności. Korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji może przyczynić się do poprawy efektywności uczestników i ich zespołów, co w konsekwencji przyczyni się do zwiększenia konkurencyjności ich firm na rynku
Dlaczego warto wziąć udział?

Metody wykorzystywane podczas szkolenia:

  • Zadania indywidualne
  • Dyskusja moderowana
  • Ćwiczenia zespołowe
  • Wnioski zespołowe
  • Mini wykład trenera
  • Wspólna analiza i omówienie wniosków


Podczas realizacji szkolenia każdy uczestnik musi posiadać swój komputer z możliwością podłączenia do sieci WiFi w miejscu szkolenia. 

Kto powinien wziąć udział?

Wszystkich osób zainteresowanych tematyków Al w biznesie.

Program szkolenia

MODUŁ I. WPROWADZENIE DO SZTUCZNEJ INTELIGENCJI

  1. Czym jest sztuczna inteligencja i jakie są jej podstawowe zastosowania w pracy i życiu codziennym?
  2. Praktyczne przykłady wykorzystania sztucznej inteligencji w różnych branżach w obszarze produktywności osobistej i zespołowej

MODUŁ II. PRODUKTYWNOŚĆ OSOBISTA DZIĘKI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI

  1. Automatyzacja i optymalizacja codziennych zadań za pomocą narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję
  2. Wykorzystanie sztucznej inteligencji do zarządzania czasem i planowania dnia

MODUŁ III. WPROWADZENIE DO SZTUCZNEJ INTELIGENCJI W PRACY ZESPOŁOWEJ

  1. Komunikacja i koordynacja zespołu za pomocą narzędzi sztucznej inteligencji

MODUŁ IV: WPROWADZENIE DO SZTUCZNEJ INTELIGENCJI W PRACY ZESPOŁOWEJ (KONTYNUACJA)

  1. Komunikacja i koordynacja zespołu za pomocą narzędzi sztucznej inteligencji
  2. Współpraca i zarządzanie projektami z wykorzystaniem narzędzi sztucznej inteligencji

MODUŁ V. PRODUKTYWNOŚĆ I PERSONALIZACJA EFEKTÓW PRACY Z WYKORZYSTANIEM SZTUCZNEJ INTELIGENCJI

  1. Wyjaśnienie, czym jest personalizacja w kontekście pracy i jak sztuczna inteligencja może być użyta do zwiększenia produktywności pracy
  2. Personalizacja środowiska pracy za pomocą sztucznej inteligencji. Wyjaśnienie, czym jest personalizacja w kontekście pracy i jak sztuczna inteligencja może być użyta do dostosowania narzędzi i zadań do indywidualnych potrzeb
  3. Wykorzystanie sztucznej inteligencji do rozpoznawania i reagowania na preferencje zespołów

MODUŁ VI. PRAKTYCZNE WARSZTATY

  1. Zastosowanie w praktyce zdobytych umiejętności i narzędzi
  2. Indywidualne i zespołowe ćwiczenia praktyczne, aby utrwalić zdobytą wiedzę

Czas trwania

DO UZGODNIENIA (2 x 7 GODZ.)

Prelegenci

Wojciech Szewczykowski

Trener, konsultant, negocjator. Biznesowy praktyk. Specjalista Grafiki AI, Prompt Engineer AI i Copywriter VIP. Były dyrektor i członek zarządu. Posiada praktyczne doświadczenia w sprzedaży oraz 8 letnie doświadczenie menedżerskie na stanowiskach kierowniczych i dyrektorskich. Od 13 lat trener, doradca, konsultant. Wyróżnia go dystans, ciekawość i pasja. Szacunek i uznanie klientów związane są z jego doświadczeniem, umiejętnością łączenia warsztatu pracy trenera z bogatą praktyką zawodową.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

SZKOLENIE W SIEDZIBIE KLIENTA
GRUPA DO 12 OSÓB
9 640
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
  • W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

 

Jeżeli jesteś zainteresowany podniesieniem kompetencji swoich pracowników zachęcamy do skorzystania z dofinansowania do szkoleń.
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS).

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Podłącze 31
  • Kod pocztowy: 30-218
  • Miejscowość: Kraków
  • Numer NIP: 6772295062

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska ul. Podłącze 31

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska
ul. Podłącze 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!